Ok, dank voor de info! Deze bedoelde ik:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:43 schreef shiz het volgende:
[..]
Hotlinken doet het niet. Maar Mido is een beetje kaliber Tissot/Certina/Alpina. Misschien zelfs erboven. Maar niet tot het niveau van Longines of Oris. Een Mido Ocean Star 200C is een voordelige Omega Seamaster alternatief in principe.Vind ze best aardig, al heb ik er nooit eentje gehad. Hoor altijd goede dingen.
Leuk! ik kijk hem in etappes omdat hij best lang isquote:
Ik trek dat pretentieuze echt zo slechtquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Mayer vindt zichzelf ook zo belangrijk 😢 Vind ook niet echt een lijn in Eds collectie zitten. Tuurlijk het zijn mooie horloges, maar hij koopt gewoon alles wat die gaaf vindt. Maar op zich wel leuk kijk/luister-voer
Vinted is toch á la Marktplaats? Dus in feite ongeverifieerd kan iedereen doen wat 'ie wil. Lijkt me niet wat je wilt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:31 schreef 297534 het volgende:
Ik zat voor kleren voor mijn kinderen op Vinted en ik zag dat daar ook best veel mooie horloges worden aangeboden. Uiteraard enig risico, maar als ze het aanbieden met de doos etc. dan zou je wel eens een gokje kunnen nemen. Heeft een van jullie wel eens via Vinted een horloge gekocht?
Kan je hem niet gewoon langsbrengen bij de locale Junghans dealer?quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Een andere vraag. Mijn Junghans moet weg voor reparatie. Het glas is vies en is niet schoon te krijgen en dit is al vanaf het begin.
Nu kan ik hem langsbrengen in Amsterdam of opsturen. Maar hoe en met welke partij kan ik dat hoorloge van ruim ¤1200 opsturen?
Als ik zie hoe de pakketbezorgers hier met mijn spullen om gaan dan maak ik mij zorgen. Maar om nu 4 uur uit te trekken om op en neer naar Amsterdam te gaan gaat mij ook ver.
Ja dat is die winkel in Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Kan je hem niet gewoon langsbrengen bij de locale Junghans dealer?
Nou jongens, de heer Farrer heeft het tot CNN geschopt: https://edition.cnn.com/2(...)rrest-cec/index.htmlquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Newsflash, bij nader inzien blijkt het rijden in Lamborghini's en het huren van rooftop penthouses in downtown LA voor 100k per maand toch niet rendabel te zijn voor een handelaar in tweedehands klokjes met een niche YouTube kanaal:
Gozer runde een soort ponzi scheme waarbij hij horloges in consignatie verkocht zonder de eigenaar van het horloge uit te betalen. Pure oplichting.
Erg vermakelijk om te volgen tho. Soort real life soap.
Goede keuze!quote:Op donderdag 16 november 2023 17:42 schreef Kreator het volgende:
Zo. Mijn eerste echte horloge gekocht. Zat al maanden te kijken maar kon niks vinden in mijn prijsklasse met mijn wensen en ineens kwam ik deze tegen. Hopelijk binnen een paar dagen bezorgd.
Thanks.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:59 schreef shiz het volgende:
[..]
Goede keuze!Veel plezier ermee!
Een under-the-radar merk toch wel een beetje. Maar met coole design language. Vind de chronos zelf wel erg geslaagd.
Goldilocks afmetingen.Geen Seiko NH of Miyota 3xxx-series maar zowaar een Sellita SW200-1 voor een faire prijs.
Een vergelijkbare prijsklasse en specs deelt mijn laatste horloge, de Selten Salvage Bronze Wood Rot.
[ afbeelding ]
Wel compleet andere stijl, meer diver dan fieldwatch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 20 november 2023 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oris. PROPILOT X CALIBRE 400 LASER
[ afbeelding ]
Gaaf ding, maar 4800 euro zeg.
al doet dit beeld op hun website me wel twijfelen 👀Die chick wordt meegeleverd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 november 2023 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oris. PROPILOT X CALIBRE 400 LASER
[ afbeelding ]
Gaaf ding, maar 4800 euro zeg.
al doet dit beeld op hun website me wel twijfelen 👀Je krijgt er stijve tepels van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |