abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210905533
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 16:43 schreef shiz het volgende:

[..]
Hotlinken doet het niet. Maar Mido is een beetje kaliber Tissot/Certina/Alpina. Misschien zelfs erboven. Maar niet tot het niveau van Longines of Oris. Een Mido Ocean Star 200C is een voordelige Omega Seamaster alternatief in principe. :+ Vind ze best aardig, al heb ik er nooit eentje gehad. Hoor altijd goede dingen. :Y
Ok, dank voor de info! Deze bedoelde ik:

https://www.midowatches.c(...)-m0384313705100.html
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:14:33 #277
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_210936121
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 23 oktober 2023 @ 14:40:15 #278
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_211053522
quote:
Leuk! ik kijk hem in etappes omdat hij best lang is :P, maar tot nu toe is hij erg vermakelijk.

Ik krijg een leuke bonus van werk, en zit eraan te denken om tijdens Black Friday er een leuk horloge van te kopen. Al heb ik geen idee of er dan aanbiedingen zullen zijn.

Welke winkels zijn goed om in de gaten te houden?
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 18:40:02 #279
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_211055763
Die Mayer vindt zichzelf ook zo belangrijk 😢 Vind ook niet echt een lijn in Eds collectie zitten. Tuurlijk het zijn mooie horloges, maar hij koopt gewoon alles wat die gaaf vindt. Maar op zich wel leuk kijk/luister-voer
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 18:43:07 #280
pi_211055813
Even back to reality

Kwam dit ding tegen ergens op Insta. Vind hem eigenlijk verrassend cool 👀 Was al een tijdje op zoek naar iets stoers/zwarts. Radiogestuurd. Zogenaamd JDM maar kwam hem tegen op de Amerikaanse Citizen, waar die ook te verkrijgen is. Maar niet in Europa. Op Chrono 500 euro terwijl die retail in Amerika 1000$ is. Maar dan moet die wel uit Japan komen dus daar komen nog wat kosten bij kijken.

CB0215-18L

[ Bericht 1% gewijzigd door ChevyCaprice op 23-10-2023 18:56:47 ]
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_211099754
Ik zat voor kleren voor mijn kinderen op Vinted en ik zag dat daar ook best veel mooie horloges worden aangeboden. Uiteraard enig risico, maar als ze het aanbieden met de doos etc. dan zou je wel eens een gokje kunnen nemen. Heeft een van jullie wel eens via Vinted een horloge gekocht?
pi_211104041
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Mayer vindt zichzelf ook zo belangrijk 😢 Vind ook niet echt een lijn in Eds collectie zitten. Tuurlijk het zijn mooie horloges, maar hij koopt gewoon alles wat die gaaf vindt. Maar op zich wel leuk kijk/luister-voer
Ik trek dat pretentieuze echt zo slecht :D
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:03:03 #283
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_211126268
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:31 schreef 297534 het volgende:
Ik zat voor kleren voor mijn kinderen op Vinted en ik zag dat daar ook best veel mooie horloges worden aangeboden. Uiteraard enig risico, maar als ze het aanbieden met de doos etc. dan zou je wel eens een gokje kunnen nemen. Heeft een van jullie wel eens via Vinted een horloge gekocht?
Vinted is toch á la Marktplaats? Dus in feite ongeverifieerd kan iedereen doen wat 'ie wil. Lijkt me niet wat je wilt.
Tenminste, als je het hebt over bijv. een Rolex met box & papers. Als het iets is wat vintage, redelijk onbekend en onpopulair is en/of redelijk goedkoop, dan misschien nog, omdat het dan onwaarschijnlijk is dat er fakes van in omloop zijn. Komt er een beetje op neer waar je naar kijkt dus. Maar een Rolex of Omega is zo'n platform ook niet de juiste plek voor. Serieuzer is eerder Chrono24, Chronext e.d. .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:04:10 #284
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_211126279
De nieuwe Quartz-crisis in de startblokken? :+ :9 Gave tech! _O_
https://www.kickstarter.c(...)tch-numbered-edition

Speaking of KS-campagnes... deze is wel nice:
https://www.kickstarter.c(...)d-sleek-dive-watches

white of black dial?
pi_211199968
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_211252124
Een andere vraag. Mijn Junghans moet weg voor reparatie. Het glas is vies en is niet schoon te krijgen en dit is al vanaf het begin.

Nu kan ik hem langsbrengen in Amsterdam of opsturen. Maar hoe en met welke partij kan ik dat hoorloge van ruim ¤1200 opsturen?

Als ik zie hoe de pakketbezorgers hier met mijn spullen om gaan dan maak ik mij zorgen. Maar om nu 4 uur uit te trekken om op en neer naar Amsterdam te gaan gaat mij ook ver.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211252235
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 12:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Een andere vraag. Mijn Junghans moet weg voor reparatie. Het glas is vies en is niet schoon te krijgen en dit is al vanaf het begin.

Nu kan ik hem langsbrengen in Amsterdam of opsturen. Maar hoe en met welke partij kan ik dat hoorloge van ruim ¤1200 opsturen?

Als ik zie hoe de pakketbezorgers hier met mijn spullen om gaan dan maak ik mij zorgen. Maar om nu 4 uur uit te trekken om op en neer naar Amsterdam te gaan gaat mij ook ver.
Kan je hem niet gewoon langsbrengen bij de locale Junghans dealer?
pi_211252304
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 12:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Kan je hem niet gewoon langsbrengen bij de locale Junghans dealer?
Ja dat is die winkel in Amsterdam.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211252341
En dat kost je dan 4 uur om op en neer te rijden?
Moet toch dichterbij een dealer te vinden zijn.

Ik zou er ook niet happig op zijn om het met een pakketdienst te versturen.
Dan kom je toch al gauw bij een spoedkoerier die het bij je ophaalt en direct aflevert.
Maar daar zal ongetwijfeld een flink prijskaartje aan hangen.
  vrijdag 10 november 2023 @ 18:39:17 #290
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_211255264
Ik heb zelf altijd wel verpakkingsvulling liggen bubblewrap/airpacks e.d. opbewaard van eerder ontvangen pakketjes. Dat gewoon in een recente Amazon-karton oid doen... dan zie ik het probleem niet zo. Met PostNL of DHL aangetekend en verzekerd opsturen.
pi_211255331
Mijn Maurice LaCroix Masterpiece bracht ik destijds zelf naar de dealer, en die stuurde het altijd met een speciale koeriersdienst (dwz ze kwamen het ophalen en brachten het rechtstreeks) naar het servicecenter van ML.
pi_211306701
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 07:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Newsflash, bij nader inzien blijkt het rijden in Lamborghini's en het huren van rooftop penthouses in downtown LA voor 100k per maand toch niet rendabel te zijn voor een handelaar in tweedehands klokjes met een niche YouTube kanaal:

Gozer runde een soort ponzi scheme waarbij hij horloges in consignatie verkocht zonder de eigenaar van het horloge uit te betalen. Pure oplichting.
Erg vermakelijk om te volgen tho. Soort real life soap.
Nou jongens, de heer Farrer heeft het tot CNN geschopt: https://edition.cnn.com/2(...)rrest-cec/index.html

Vorige week is dit heerschap opgepakt door de FBI en hij draait maximaal 20 jaar de bak in. Wel jammer dat deze trainwreck in slow motion bijna voorbij is.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 november 2023 @ 17:42:14 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211314920

Zo. Mijn eerste echte horloge gekocht. Zat al maanden te kijken maar kon niks vinden in mijn prijsklasse met mijn wensen en ineens kwam ik deze tegen. Hopelijk binnen een paar dagen bezorgd.
pi_211315089
quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2023 17:42 schreef Kreator het volgende:

Zo. Mijn eerste echte horloge gekocht. Zat al maanden te kijken maar kon niks vinden in mijn prijsklasse met mijn wensen en ineens kwam ik deze tegen. Hopelijk binnen een paar dagen bezorgd.
Goede keuze! ^O^ Veel plezier ermee!
Een under-the-radar merk toch wel een beetje. Maar met coole design language. Vind de chronos zelf wel erg geslaagd.
Goldilocks afmetingen. :Y Geen Seiko NH of Miyota 3xxx-series maar zowaar een Sellita SW200-1 voor een faire prijs.

Een vergelijkbare prijsklasse en specs deelt mijn laatste horloge, de Selten Salvage Bronze Wood Rot.

Wel compleet andere stijl, meer diver dan fieldwatch.
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 november 2023 @ 18:11:40 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211315196
quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2023 17:59 schreef shiz het volgende:

[..]
Goede keuze! ^O^ Veel plezier ermee!
Een under-the-radar merk toch wel een beetje. Maar met coole design language. Vind de chronos zelf wel erg geslaagd.
Goldilocks afmetingen. :Y Geen Seiko NH of Miyota 3xxx-series maar zowaar een Sellita SW200-1 voor een faire prijs.

Een vergelijkbare prijsklasse en specs deelt mijn laatste horloge, de Selten Salvage Bronze Wood Rot.
[ afbeelding ]
Wel compleet andere stijl, meer diver dan fieldwatch.
Thanks.
Je somt mooi op waarom ik deze heb gekozen. ;)
  Moderator maandag 20 november 2023 @ 18:20:06 #296
pi_211360109
Oris. PROPILOT X CALIBRE 400 LASER

Gaaf ding, maar 4800 euro zeg.

al doet dit beeld op hun website me wel twijfelen 👀
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_211360180
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die chick wordt meegeleverd? :9~
pi_211363511
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Je krijgt er stijve tepels van?
Vakman pur sang
  woensdag 22 november 2023 @ 08:36:49 #299
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_211377552
Kermit wel.
pi_211538131
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2023 08:36 schreef shiz het volgende:
Kermit wel.
[ afbeelding ]
mooi groen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')