Baudet melkt de wappies helemaal uit en is voor zijn 40e helemaal binnen en dan gaat ie lekker een eiland kopen.quote:
Lekker wijnen met Musk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Baudet melkt de wappies helemaal uit en is voor zijn 40e helemaal binnen en dan gaat ie lekker een eiland kopen.
Bijna 80 euro voor een lulpraatje, aardig verdienmodel en de wappies trappen er waarschijnlijk massaal in.quote:
Shenronquote:
Met ook statushouders die denken dat bijstand voordeliger is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Een half miljoen arbeidsmigranten die we per se nodig hebben, maar er zijn wel 5 miljoen mensen in de sociale zekerheidsuitkering.
[ afbeelding ]
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:08 schreef Gehrman het volgende:
Internationale verdragen kun je prima opzeggen. Dat heeft Jetten vandaag aangetoond.
Vroeger de lingeriepagina'squote:
Bohhquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vroeger de lingeriepagina's, ja toen bestond internet nog niet.
En de “massagestaven”quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vroeger de lingeriepagina's, ja toen bestond internet nog niet.
Goedenavond Chevyquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens social impact meten is de sleutel.
Ik draag nu een nike hoodiequote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:22 schreef NoCigar het volgende:
'Er zijn in deze trui geen Oeigoeren verwerkt.'
Ze ziet er uit als haar geflopte merk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Arno Kantelberg met zijn gouden ringen ziet er classy uit, Olcay Gulssen met haar gouden kettingen kitscherig.
Ze blijft altijd iets bimbo-achtigs houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Arno Kantelberg met zijn gouden ringen ziet er classy uit, Olcay Gulssen met haar gouden kettingen kitscherig.
Moet je eens voorstellen dat poephoofd deze uitzending afsluit met "Koop een t-shirt met mijn hoofd erop, dan steun je de EO"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |