abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2022 @ 20:18:19 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206379447
Hoog Dunning-Kruger op pootjes-gehalte.
Huilen dan.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 20:27:44 #252
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206379597
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 20:18 schreef Viesdik het volgende:

[..]
kan ook erotisch zijn
De diepere kennis van het zelf zit sinds de val van engelen gevangen in elke ziel; de ziel, die hoewel gepredestineerd om goddelijk en licht te zijn, door de perfide inspanningen van Lucifer en zijn trawanten verdonkerd is, en hunkert naar een bestaan in en op de materiële wereld, in plaats van diens ware zelfverwerkelijking, het opgaan in het hemelse licht en eenwording met de kosmos. Enkel het strijden tegen de door demonische krachten ingegeven lusten en verlangens - een strijd die eeuwen en meerdere reïncarnaties zal duren - zal voor loutering zorgen, waardoor de ziel diens blikken, goedkope omhulsel van zich af zal schudden om diens oorspronkelijke gouden glans te herwinnen. Daarvoor zal de ziel echter eerst bewust moeten worden van de Grote Misleiding, een pijnlijk en langdurig proces van grote kwellingen en verdriet, gevoelens van verlatendheid en verwerping, waarbij de ene ziel zal doorzetten, de ander terug zal storten in de sferen van het aardse domein van de duivel... De zoektocht naar de ware kennis over het zelf en de WAARDE van de ziel, bevrijdt en verhoogt, en leidt tot die samensmelting met de Oorsprong, het Licht en het Universum.

Hoppa; een whiskey met ijs en een sigaar en ik ben Guru.

Stel svp alleen geen vragen over hoe ik dit allemaal weet. Neem het gewoon aan dat het zo is... of nog beter, doe zelf onderzoek
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206380102
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De diepere kennis van het zelf zit sinds de val van engelen gevangen in elke ziel; de ziel, die hoewel gepredestineerd om goddelijk en licht te zijn, door de perfide inspanningen van Lucifer en zijn trawanten verdonkerd is, en hunkert naar een bestaan in en op de materiële wereld, in plaats van diens ware zelfverwerkelijking, het opgaan in het hemelse licht en eenwording met de kosmos. Enkel het strijden tegen de door demonische krachten ingegeven lusten en verlangens - een strijd die eeuwen en meerdere reïncarnaties zal duren - zal voor loutering zorgen, waardoor de ziel diens blikken, goedkope omhulsel van zich af zal schudden om diens oorspronkelijke gouden glans te herwinnen. Daarvoor zal de ziel echter eerst bewust moeten worden van de Grote Misleiding, een pijnlijk en langdurig proces van grote kwellingen en verdriet, gevoelens van verlatendheid en verwerping, waarbij de ene ziel zal doorzetten, de ander terug zal storten in de sferen van het aardse domein van de duivel... De zoektocht naar de ware kennis over het zelf en de WAARDE van de ziel, bevrijdt en verhoogt, en leidt tot die samensmelting met de Oorsprong, het Licht en het Universum.

Hoppa; een whiskey met ijs en een sigaar en ik ben Guru.

Stel svp alleen geen vragen over hoe ik dit allemaal weet. Neem het gewoon aan dat het zo is... of nog beter, doe zelf onderzoek
ben je stoned ofzo? :)
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 20:58:56 #254
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_206380115
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 20:58 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ben je stoned ofzo? :)
Al zou hij dat zijn, dan nog denkt hij helderder dan menig user hier.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_206382359
quote:
Baudet zei naar aanleiding van de commotie dat de reptielen waar hij het over had, "natuurlijk" als metafoor waren bedoeld, maar in de Tweede Kamer was veel ophef over zijn uitspraken.
Precies wat ik al voorspelde op wat voor wijze hij zou terugkrabbelen. Maar hij gelooft het wel degelijk echt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206382438
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 23:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Precies wat ik al voorspelde op wat voor wijze hij zou terugkrabbelen. Maar hij gelooft het wel degelijk echt.
Maar is dit dan deel van een normalisatieproces of hoe moet ik dat zien? Waarom zou je het zeggen om later in te trekken? Oeps foutje?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206382453
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 23:47 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Maar is dit dan deel van een normalisatieproces of hoe moet ik dat zien? Waarom zou je het zeggen om later terug te trekken? Oeps foutje?
Uit het draaiboek van Trump. Van alles zeggen op een warrige manier zodat je het altijd anders kan uitleggen als het moet. "Jamaar ik bedoelde dit". Standaard verdediging van gekke uitspraken.
pi_206382745
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 23:49 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Uit het draaiboek van Trump. Van alles zeggen op een warrige manier zodat je het altijd anders kan uitleggen als het moet. "Jamaar ik bedoelde dit". Standaard verdediging van gekke uitspraken.
Teneinde van wat? Hij hoeft geen beleid te verantwoorden oid.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206383575
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 00:39 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Teneinde van wat? Hij hoeft geen beleid te verantwoorden oid.
Hij representeert FvD. En hangt de meest gekke complottheorieen aan. Eentje daarvan is zo van de wereld dat hij daar op moest terugkomen. En dus was het ineens metaforisch bedoeld. Beleid verantwoorden heeft daar verder niets mee te maken dus waarom je daarmee komt is me een raadsel.
pi_206384047
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 08:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Hij representeert FvD. En hangt de meest gekke complottheorieen aan. Eentje daarvan is zo van de wereld dat hij daar op moest terugkomen. En dus was het ineens metaforisch bedoeld. Beleid verantwoorden heeft daar verder niets mee te maken dus waarom je daarmee komt is me een raadsel.
De vraag is dan wel waar het een metafoor voor is? want het lijkt allemaal wel heel erg op klassieke antisemitische stereotypen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_206384075
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:55 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
De vraag is dan wel waar het een metafoor voor is? want het lijkt allemaal wel heel erg op klassieke antisemitische stereotypen.
Koudbloedig, gespeend van gevoel gok ik. Antisemitisch sowieso met al dat gedweep met illuminati enzo.
pi_206384083
Goh, wat een verrassing, het topic is totaal ontspoort. Ik overleg met de collega's of het nog de moeite is om dit te gaan aanvegen of dat we het gewoon helemaal sluiten.

In de tussentijd, dit is niet COR of BNW, dit is POL dus stop aub met discussies over vaccinaties e.d.
pi_206386257
Wat is eigenlijk van #pvv kant het standpunt mbt #reptilegate en de komst van #davidicke.
Als David Icke een moslim was geweest die de oren gewassen krijgt van het CIDI was er volgens mij wel wat meer rumoer.
Maar anti-semitisme van witte niet-islamitische huize... Daar zit de PVV met Geert als opper-Israel-fan natuurlijk niet op te wachten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twentsche_Ros op 20-10-2022 14:50:18 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_206386882
twitter

Welk NATO -leger is er in de Oekraïne?

Maar geweldig dat Baudet wereldvrede wil.
pi_206388793
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 14:13 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

dan volg je de politiek niet
Rutte heeft letterlijk gezegd dat het de koers van Amerika volgt en dus lijnrecht achter de keuzes staat die Amerika neemt. Net als in Irak, net als in Afghanistan, net als in Libië, net als in Syrië.
Wij zijn een oorlogszuchtig landje geworden met een laffe bevolking :)

+1 wederom voor Mr Baudet
pi_206389007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 17:21 schreef Viesdik het volgende:

[..]
dan volg je de politiek niet
Rutte heeft letterlijk gezegd dat het de koers van Amerika volgt en dus lijnrecht achter de keuzes staat die Amerika neemt. Net als in Irak, net als in Afghanistan, net als in Libië, net als in Syrië.
Wij zijn een oorlogszuchtig landje geworden met een laffe bevolking :)

+1 wederom voor Mr Baudet
Je weet dat er geen 'NAVO-leger' vecht in Oekraïne?

Om nog maar te zwijgen over de idiote claim dat de NAVO voornemens is om een false flag operatie op touw te zetten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_206389055
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 13:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wat is eigenlijk van #pvv kant het standpunt mbt #reptilegate en de komst van #davidicke.
Als David Icke een moslim was geweest die de oren gewassen krijgt van het CIDI was er volgens mij wel wat meer rumoer.
Maar anti-semitisme van witte niet-islamitische huize... Daar zit de PVV met Geert als opper-Israel-fan natuurlijk niet op te wachten.
Wilders laat zich bij voorkeur niet uit over Baudet. Verstandig, want de PVV en FvD vissen in dezelfde electorale vijver. Als Wilders te felle kritiek uit op Baudet, zal hij een deel van zijn kiezers van zich vervreemden.

Daarom hanteert hij de tactiek om de bizarre uitspattingen van Baudet zoveel mogelijk te negeren.
pi_206389064
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 17:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je weet dat er geen 'NAVO-leger' vecht in Oekraïne?

Om nog maar te zwijgen over de idiote claim dat de NAVO voornemens is om een false flag operatie op touw te zetten.
ach hou toch op man..
alle landen die deze oorlog vertegenwoordigen zijn NAVO landen..
pi_206389083
pi_206389091
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 17:42 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ach hou toch op man..
Rusland zit bij de NAVO? Das nieuws voor me.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206389152
quote:

[..]
ach hou toch op man..
Heb je al steun betuigd aan Rusland na de oproep van Baudet? En ligt je plunjebaal al klaar?

Ook viesdikke mannetjes kunnen ze prima gebruiken voor de gehaktmolen in Oekraine.

Stuur nog wel even een kaartje.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 17:56:59 #272
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206389244
quote:

[..]
ach hou toch op man..
Rusland is een NAVO-land? :o
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206389315
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 17:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Heb je al steun betuigd aan Rusland na de oproep van Baudet? En ligt je plunjebaal al klaar?

Ook viesdikke mannetjes kunnen ze prima gebruiken voor de gehaktmolen in Oekraine.

Stuur nog wel even een kaartje.
Haha, jij verdedigt hier Rutte en kornuiten. Dus ga jij je leven maar lekker opofferen aan je bullshit idealen en leugenaars :')
  donderdag 20 oktober 2022 @ 18:15:48 #274
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_206389434
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 22:52 schreef Momo het volgende:
Maar hoeveel mensen zullen echt geloven dat Rutte bijvoorbeeld een reptiel is? Dat zijn toch wel echt die ver in de complottheorieën zitten. Zelfs in een BNW zullen dat er niet veel zijn. Van zijn volgers op twitter zie je een enkele het verdedigen, de rest is vooral stil of negeert het (of hij bedoeld het niet zo).
Precies. Inclusief de stomme vervoegingsfout (bedoeld).
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_206389514
quote:

[..]
ach hou toch op man..
Je kunt enkel stellen dat een deel van de NAVO-lidstaten Oekraïne in zowel materiële als diplomatieke zin steunt. Daarmee is nog altijd geen 'NAVO-leger' actief op het strijdtoneel.
pi_206389534
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 18:04 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Haha, jij verdedigt hier Rutte en kornuiten. Dus ga jij je leven maar lekker opofferen aan je bullshit idealen en leugenaars :')
Hoe maak je precies de sprong van 'Rutte en kornuiten verdedigen' naar 'je leven opofferen'?

Hoezo volgt het een uit het ander?
pi_206389553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 17:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wilders laat zich bij voorkeur niet uit over Baudet. Verstandig, want de PVV en FvD vissen in dezelfde electorale vijver. Als Wilders te felle kritiek uit op Baudet, zal hij een deel van zijn kiezers van zich vervreemden.

Daarom hanteert hij de tactiek om de bizarre uitspattingen van Baudet zoveel mogelijk te negeren.
Haga van BVNL heeft zich al openlijk gedistantieerd van David Icke.
BVNL wil niet genoemd worden in de gelegenheidsclub van organisaties die allemaal "boe" roepen.
Haga krijgt een storm van kritiek op twitter en facebook. Nu is twitter natuurlijk niet representatief, maar goed.
Geert zit natuurlijk in een moeilijk parket. Als er ergens "boe" wordt geroepen, wil hij er natuurlijk graag bij zijn, maar dan moet de gal natuurlijk wél op moslims en de regering gespuwd worden.
Nu zo'n witte westerse Icke met zijn reptielen-theorieën en zijn vermeende anti-semitisme naar Nederland komt, wordt het een beetje moeilijk.
Tweets van Bosma en Markuszower heb ik al even gecheckt. Bosma heeft zijn eigen foto vervangen door naar ik meen die Lola uit Frankrijk.
Een incident (hoe triest ook) opblazen tot iets waardoor een heel volk wordt neergezet. Ach ja...
Maar niks over reptielen of Icke. Oorverdovend stil.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_206390355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 14:13 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

Thierry heeft deze tweet gezien? Blijft natuurlijk gissen zonder concreet te worden over wat voor "false flag" hij vreest.
twitter
pi_206391295
Doodeng. Ik geloof weinig van een dergelijke false flag, maar het zou me minder verbazen als Rusland zelf bezig is om de bevolking met dergelijke berichten voor te bereiden op de inzet van nucleaire wapens.
pi_206391669
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef Sodemieters het volgende:
Doodeng. Ik geloof weinig van een dergelijke false flag, maar het zou me minder verbazen als Rusland zelf bezig is om de bevolking met dergelijke berichten voor te bereiden op de inzet van nucleaire wapens.
Hier ben ik ook bang voor als ik dit zo hoor :{
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_206392445
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef Sodemieters het volgende:
Alweer ja? En de zestiende keer is scheepsrecht! Nu écht, hoor! Laat die ezels lekker hun “dreigementen” uitvoeren.
Dit, dus.
pi_206393675
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 21:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Alweer ja? En de zestiende keer is scheepsrecht! Nu écht, hoor! Laat die ezels lekker hun “dreigementen” uitvoeren.
Niet alweer. Vorige keren ging het om Rusland dat zelf hintte op het inzetten van nucleaire wapens. Nu proberen ze een omgekeerd verhaal te spinnen, waarbij ze nog steeds nucleaire wapens inzetten, maar Oekraïne daar de schuld van krijgt. Da's veel enger.
pi_206393937
Alleen een reptiel kan twieten dat klimaatverandering geen probleem is in Nederland :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206394195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ze zeiden het al in de jaren 70
Als ze toen geluisterd hadden, waren we nu misschien niet met bijna 8 miljard mensen.
Er zijn teveel mensen, met teveel wensen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:20:34 #285
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206394383
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Als ze toen geluisterd hadden, waren we nu misschien niet met bijna 8 miljard mensen.
Iedereen wil maar gelukkig zijn. En werkelijk alles moet daar ruim baan voor maken.
Mensen moet tegen zichzelf beschermd worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206394496
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ze zeiden het al in de jaren 70
welnee.... je fantaseert dit
pi_206394622
Weer wat BNW gefantaseer geveegd, reacties op het gefantaseer zijn ook weg.
pi_206395116
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef Tanatos het volgende:

[..]
:')
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:02:21 #289
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206395677
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:06 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Niet alweer. Vorige keren ging het om Rusland dat zelf hintte op het inzetten van nucleaire wapens. Nu proberen ze een omgekeerd verhaal te spinnen, waarbij ze nog steeds nucleaire wapens inzetten, maar Oekraïne daar de schuld van krijgt. Da's veel enger.
Het is tot nu toe clusterfuck na clusterfuck. Die oorlog is al maanden aan de gang en je kunt niet één moment voor de geest halen waarvan je dacht: wauw, dat is echt tactisch en strategisch echt een heel sterk moment. Maar dan gaan ze nu wel even een false flag operatie uitvoeren met een nucleair wapen? :D ja, dat gaat vast een daverend succes worden.
Dit, dus.
pi_206396294
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 08:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het is tot nu toe clusterfuck na clusterfuck. Die oorlog is al maanden aan de gang en je kunt niet één moment voor de geest halen waarvan je dacht: wauw, dat is echt tactisch en strategisch echt een heel sterk moment. Maar dan gaan ze nu wel even een false flag operatie uitvoeren met een nucleair wapen? :D ja, dat gaat vast een daverend succes worden.
Hoezo Rusland gaat best lekker hoor zo tegen de volledige Navo.

Supermarkten hier zijn ook leeg dus de sancties van Rusland tegen Nederland werken ook goed. En Europa gaat betalen voor Nord Stream 1,2 en 3.

Boekenwinkels in Moskou liggen ook volet de boekjes van Thierry B. Schijnt zelfs bestseller Nr1 te zijn daar.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:34:33 #291
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206396990
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 09:15 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Hoezo Rusland gaat best lekker hoor zo tegen de volledige Navo.
Succes na succes boeken ze in die driedaagse oorlog.

quote:
Supermarkten hier zijn ook leeg dus de sancties van Rusland tegen Nederland werken ook goed. En Europa gaat betalen voor Nord Stream 1,2 en 3.

Boekenwinkels in Moskou liggen ook volet de boekjes van Thierry B. Schijnt zelfs bestseller Nr1 te zijn daar.
Dat zal wel ja :D
Dit, dus.
pi_206397050
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 08:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Boeit me niet of het een succes gaat worden. Rusland is de bevolking aan het voorbereiden op een nucleaire oorlog.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:50:53 #293
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206397142
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:41 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Boeit me niet of het een succes gaat worden. Rusland is de bevolking aan het voorbereiden op een nucleaire oorlog.
Alweer, ja. Maar nu écht hoor!
Dit, dus.
pi_206398053
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Alweer, ja. Maar nu écht hoor!
Hier had ik al op gereageerd. Argumenten zijn kennelijk alweer op.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:14:21 #295
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206398100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:11 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hier had ik al op gereageerd. Argumenten zijn kennelijk alweer op.
Rusland heeft de eigen bevolking al meerdere keren voorbereid op een mogelijk nucleaire escalatie. Vandaar ook het: alweer?

Moeilijk allemaal hè?
Dit, dus.
pi_206398520
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Rusland heeft de eigen bevolking al meerdere keren voorbereid op een mogelijk nucleaire escalatie. Vandaar ook het: alweer?

Moeilijk allemaal hè?
Ik heb je hierboven al uitgelegd wat er deze keer anders aan is, maar dat dringt kennelijk niet bij je door.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:02:03 #297
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206398554
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik heb je hierboven al uitgelegd wat er deze keer anders aan is, maar dat dringt kennelijk niet bij je door.
Er is helemaal niks anders dan het feit dat de Russen weer eens ouderwets dreigen met een kernramp. Alweer. En of dat nou vanuit het eigen arsenaal komt of anderszins maakt natuurlijk geen ene fluit uit.
Dit, dus.
pi_206398564
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 13:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Er is helemaal niks anders dan het feit dat de Russen weer eens ouderwets dreigen met een kernramp. Alweer. En of dat nou vanuit het eigen arsenaal komt of anderszins maakt natuurlijk geen ene fluit uit.
Dat maakt niks uit? :D OK, nou ja, dan zijn we wel uitgepraat ja.

Het maakt geen ene fluit uit, zegt ie. :D
pi_206398639
Baudet is echt een held :)
Kijk hoe MAD iedereen is :')
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:14:02 #300
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206398663
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 13:12 schreef Viesdik het volgende:
Baudet is echt een held :)
Kijk hoe MAD iedereen is :')
Noem 1 heldendaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: