Hoe maak je precies de sprong van 'Rutte en kornuiten verdedigen' naar 'je leven opofferen'?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Haha, jij verdedigt hier Rutte en kornuiten. Dus ga jij je leven maar lekker opofferen aan je bullshit idealen en leugenaars
Haga van BVNL heeft zich al openlijk gedistantieerd van David Icke.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders laat zich bij voorkeur niet uit over Baudet. Verstandig, want de PVV en FvD vissen in dezelfde electorale vijver. Als Wilders te felle kritiek uit op Baudet, zal hij een deel van zijn kiezers van zich vervreemden.
Daarom hanteert hij de tactiek om de bizarre uitspattingen van Baudet zoveel mogelijk te negeren.
Thierry heeft deze tweet gezien? Blijft natuurlijk gissen zonder concreet te worden over wat voor "false flag" hij vreest.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:13 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Welk NATO -leger is er in de Oekraïne?
Maar geweldig dat Baudet wereldvrede wil.
Hier ben ik ook bang voor als ik dit zo hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef Sodemieters het volgende:
Doodeng. Ik geloof weinig van een dergelijke false flag, maar het zou me minder verbazen als Rusland zelf bezig is om de bevolking met dergelijke berichten voor te bereiden op de inzet van nucleaire wapens.
Alweer ja? En de zestiende keer is scheepsrecht! Nu écht, hoor! Laat die ezels lekker hun “dreigementen” uitvoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef Sodemieters het volgende:
Doodeng. Ik geloof weinig van een dergelijke false flag, maar het zou me minder verbazen als Rusland zelf bezig is om de bevolking met dergelijke berichten voor te bereiden op de inzet van nucleaire wapens.
Niet alweer. Vorige keren ging het om Rusland dat zelf hintte op het inzetten van nucleaire wapens. Nu proberen ze een omgekeerd verhaal te spinnen, waarbij ze nog steeds nucleaire wapens inzetten, maar Oekraïne daar de schuld van krijgt. Da's veel enger.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alweer ja? En de zestiende keer is scheepsrecht! Nu écht, hoor! Laat die ezels lekker hun “dreigementen” uitvoeren.
Als ze toen geluisterd hadden, waren we nu misschien niet met bijna 8 miljard mensen.quote:
Iedereen wil maar gelukkig zijn. En werkelijk alles moet daar ruim baan voor maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Als ze toen geluisterd hadden, waren we nu misschien niet met bijna 8 miljard mensen.
Er zijn teveel mensen, met teveel wensen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Als ze toen geluisterd hadden, waren we nu misschien niet met bijna 8 miljard mensen.
Er zijn teveel mensen, met teveel wensen.
Het is tot nu toe clusterfuck na clusterfuck. Die oorlog is al maanden aan de gang en je kunt niet één moment voor de geest halen waarvan je dacht: wauw, dat is echt tactisch en strategisch echt een heel sterk moment. Maar dan gaan ze nu wel even een false flag operatie uitvoeren met een nucleair wapen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet alweer. Vorige keren ging het om Rusland dat zelf hintte op het inzetten van nucleaire wapens. Nu proberen ze een omgekeerd verhaal te spinnen, waarbij ze nog steeds nucleaire wapens inzetten, maar Oekraïne daar de schuld van krijgt. Da's veel enger.
Hoezo Rusland gaat best lekker hoor zo tegen de volledige Navo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is tot nu toe clusterfuck na clusterfuck. Die oorlog is al maanden aan de gang en je kunt niet één moment voor de geest halen waarvan je dacht: wauw, dat is echt tactisch en strategisch echt een heel sterk moment. Maar dan gaan ze nu wel even een false flag operatie uitvoeren met een nucleair wapen?ja, dat gaat vast een daverend succes worden.
Succes na succes boeken ze in die driedaagse oorlog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:15 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Hoezo Rusland gaat best lekker hoor zo tegen de volledige Navo.
Dat zal wel jaquote:Supermarkten hier zijn ook leeg dus de sancties van Rusland tegen Nederland werken ook goed. En Europa gaat betalen voor Nord Stream 1,2 en 3.
Boekenwinkels in Moskou liggen ook volet de boekjes van Thierry B. Schijnt zelfs bestseller Nr1 te zijn daar.
Boeit me niet of het een succes gaat worden. Rusland is de bevolking aan het voorbereiden op een nucleaire oorlog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is tot nu toe clusterfuck na clusterfuck. Die oorlog is al maanden aan de gang en je kunt niet één moment voor de geest halen waarvan je dacht: wauw, dat is echt tactisch en strategisch echt een heel sterk moment. Maar dan gaan ze nu wel even een false flag operatie uitvoeren met een nucleair wapen?ja, dat gaat vast een daverend succes worden.
Alweer, ja. Maar nu écht hoor!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:41 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Boeit me niet of het een succes gaat worden. Rusland is de bevolking aan het voorbereiden op een nucleaire oorlog.
Rusland heeft de eigen bevolking al meerdere keren voorbereid op een mogelijk nucleaire escalatie. Vandaar ook het: alweer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hier had ik al op gereageerd. Argumenten zijn kennelijk alweer op.
Ik heb je hierboven al uitgelegd wat er deze keer anders aan is, maar dat dringt kennelijk niet bij je door.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rusland heeft de eigen bevolking al meerdere keren voorbereid op een mogelijk nucleaire escalatie. Vandaar ook het: alweer?
Moeilijk allemaal hè?
Er is helemaal niks anders dan het feit dat de Russen weer eens ouderwets dreigen met een kernramp. Alweer. En of dat nou vanuit het eigen arsenaal komt of anderszins maakt natuurlijk geen ene fluit uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik heb je hierboven al uitgelegd wat er deze keer anders aan is, maar dat dringt kennelijk niet bij je door.
Dat maakt niks uit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is helemaal niks anders dan het feit dat de Russen weer eens ouderwets dreigen met een kernramp. Alweer. En of dat nou vanuit het eigen arsenaal komt of anderszins maakt natuurlijk geen ene fluit uit.
Noem 1 heldendaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:12 schreef Viesdik het volgende:
Baudet is echt een held
Kijk hoe MAD iedereen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |