abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206389534
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 18:04 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Haha, jij verdedigt hier Rutte en kornuiten. Dus ga jij je leven maar lekker opofferen aan je bullshit idealen en leugenaars :')
Hoe maak je precies de sprong van 'Rutte en kornuiten verdedigen' naar 'je leven opofferen'?

Hoezo volgt het een uit het ander?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_206389553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 17:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wilders laat zich bij voorkeur niet uit over Baudet. Verstandig, want de PVV en FvD vissen in dezelfde electorale vijver. Als Wilders te felle kritiek uit op Baudet, zal hij een deel van zijn kiezers van zich vervreemden.

Daarom hanteert hij de tactiek om de bizarre uitspattingen van Baudet zoveel mogelijk te negeren.
Haga van BVNL heeft zich al openlijk gedistantieerd van David Icke.
BVNL wil niet genoemd worden in de gelegenheidsclub van organisaties die allemaal "boe" roepen.
Haga krijgt een storm van kritiek op twitter en facebook. Nu is twitter natuurlijk niet representatief, maar goed.
Geert zit natuurlijk in een moeilijk parket. Als er ergens "boe" wordt geroepen, wil hij er natuurlijk graag bij zijn, maar dan moet de gal natuurlijk wél op moslims en de regering gespuwd worden.
Nu zo'n witte westerse Icke met zijn reptielen-theorieën en zijn vermeende anti-semitisme naar Nederland komt, wordt het een beetje moeilijk.
Tweets van Bosma en Markuszower heb ik al even gecheckt. Bosma heeft zijn eigen foto vervangen door naar ik meen die Lola uit Frankrijk.
Een incident (hoe triest ook) opblazen tot iets waardoor een heel volk wordt neergezet. Ach ja...
Maar niks over reptielen of Icke. Oorverdovend stil.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_206390355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 14:13 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Welk NATO -leger is er in de Oekraïne?

Maar geweldig dat Baudet wereldvrede wil.
Thierry heeft deze tweet gezien? Blijft natuurlijk gissen zonder concreet te worden over wat voor "false flag" hij vreest.
twitter
pi_206391295
Doodeng. Ik geloof weinig van een dergelijke false flag, maar het zou me minder verbazen als Rusland zelf bezig is om de bevolking met dergelijke berichten voor te bereiden op de inzet van nucleaire wapens.
pi_206391669
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef Sodemieters het volgende:
Doodeng. Ik geloof weinig van een dergelijke false flag, maar het zou me minder verbazen als Rusland zelf bezig is om de bevolking met dergelijke berichten voor te bereiden op de inzet van nucleaire wapens.
Hier ben ik ook bang voor als ik dit zo hoor :{
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_206392445
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef Sodemieters het volgende:
Alweer ja? En de zestiende keer is scheepsrecht! Nu écht, hoor! Laat die ezels lekker hun “dreigementen” uitvoeren.
Dit, dus.
pi_206393675
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 21:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Alweer ja? En de zestiende keer is scheepsrecht! Nu écht, hoor! Laat die ezels lekker hun “dreigementen” uitvoeren.
Niet alweer. Vorige keren ging het om Rusland dat zelf hintte op het inzetten van nucleaire wapens. Nu proberen ze een omgekeerd verhaal te spinnen, waarbij ze nog steeds nucleaire wapens inzetten, maar Oekraïne daar de schuld van krijgt. Da's veel enger.
pi_206393937
Alleen een reptiel kan twieten dat klimaatverandering geen probleem is in Nederland :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206394195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ze zeiden het al in de jaren 70
Als ze toen geluisterd hadden, waren we nu misschien niet met bijna 8 miljard mensen.
Er zijn teveel mensen, met teveel wensen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:20:34 #285
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206394383
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Als ze toen geluisterd hadden, waren we nu misschien niet met bijna 8 miljard mensen.
Iedereen wil maar gelukkig zijn. En werkelijk alles moet daar ruim baan voor maken.
Mensen moet tegen zichzelf beschermd worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206394496
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ze zeiden het al in de jaren 70
welnee.... je fantaseert dit
pi_206394622
Weer wat BNW gefantaseer geveegd, reacties op het gefantaseer zijn ook weg.
pi_206395116
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef Tanatos het volgende:

[..]
:')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:02:21 #289
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206395677
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:06 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Niet alweer. Vorige keren ging het om Rusland dat zelf hintte op het inzetten van nucleaire wapens. Nu proberen ze een omgekeerd verhaal te spinnen, waarbij ze nog steeds nucleaire wapens inzetten, maar Oekraïne daar de schuld van krijgt. Da's veel enger.
Het is tot nu toe clusterfuck na clusterfuck. Die oorlog is al maanden aan de gang en je kunt niet één moment voor de geest halen waarvan je dacht: wauw, dat is echt tactisch en strategisch echt een heel sterk moment. Maar dan gaan ze nu wel even een false flag operatie uitvoeren met een nucleair wapen? :D ja, dat gaat vast een daverend succes worden.
Dit, dus.
pi_206396294
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 08:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het is tot nu toe clusterfuck na clusterfuck. Die oorlog is al maanden aan de gang en je kunt niet één moment voor de geest halen waarvan je dacht: wauw, dat is echt tactisch en strategisch echt een heel sterk moment. Maar dan gaan ze nu wel even een false flag operatie uitvoeren met een nucleair wapen? :D ja, dat gaat vast een daverend succes worden.
Hoezo Rusland gaat best lekker hoor zo tegen de volledige Navo.

Supermarkten hier zijn ook leeg dus de sancties van Rusland tegen Nederland werken ook goed. En Europa gaat betalen voor Nord Stream 1,2 en 3.

Boekenwinkels in Moskou liggen ook volet de boekjes van Thierry B. Schijnt zelfs bestseller Nr1 te zijn daar.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:34:33 #291
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206396990
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 09:15 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Hoezo Rusland gaat best lekker hoor zo tegen de volledige Navo.
Succes na succes boeken ze in die driedaagse oorlog.

quote:
Supermarkten hier zijn ook leeg dus de sancties van Rusland tegen Nederland werken ook goed. En Europa gaat betalen voor Nord Stream 1,2 en 3.

Boekenwinkels in Moskou liggen ook volet de boekjes van Thierry B. Schijnt zelfs bestseller Nr1 te zijn daar.
Dat zal wel ja :D
Dit, dus.
pi_206397050
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 08:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Boeit me niet of het een succes gaat worden. Rusland is de bevolking aan het voorbereiden op een nucleaire oorlog.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:50:53 #293
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206397142
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:41 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Boeit me niet of het een succes gaat worden. Rusland is de bevolking aan het voorbereiden op een nucleaire oorlog.
Alweer, ja. Maar nu écht hoor!
Dit, dus.
pi_206398053
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Alweer, ja. Maar nu écht hoor!
Hier had ik al op gereageerd. Argumenten zijn kennelijk alweer op.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:14:21 #295
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206398100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:11 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hier had ik al op gereageerd. Argumenten zijn kennelijk alweer op.
Rusland heeft de eigen bevolking al meerdere keren voorbereid op een mogelijk nucleaire escalatie. Vandaar ook het: alweer?

Moeilijk allemaal hè?
Dit, dus.
pi_206398520
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Rusland heeft de eigen bevolking al meerdere keren voorbereid op een mogelijk nucleaire escalatie. Vandaar ook het: alweer?

Moeilijk allemaal hè?
Ik heb je hierboven al uitgelegd wat er deze keer anders aan is, maar dat dringt kennelijk niet bij je door.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:02:03 #297
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206398554
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik heb je hierboven al uitgelegd wat er deze keer anders aan is, maar dat dringt kennelijk niet bij je door.
Er is helemaal niks anders dan het feit dat de Russen weer eens ouderwets dreigen met een kernramp. Alweer. En of dat nou vanuit het eigen arsenaal komt of anderszins maakt natuurlijk geen ene fluit uit.
Dit, dus.
pi_206398564
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 13:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Er is helemaal niks anders dan het feit dat de Russen weer eens ouderwets dreigen met een kernramp. Alweer. En of dat nou vanuit het eigen arsenaal komt of anderszins maakt natuurlijk geen ene fluit uit.
Dat maakt niks uit? :D OK, nou ja, dan zijn we wel uitgepraat ja.

Het maakt geen ene fluit uit, zegt ie. :D
pi_206398639
Baudet is echt een held :)
Kijk hoe MAD iedereen is :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:14:02 #300
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206398663
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 13:12 schreef Viesdik het volgende:
Baudet is echt een held :)
Kijk hoe MAD iedereen is :')
Noem 1 heldendaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: