Ja! En mijn 2e favoriete ookquote:
Ja ook afgelopen zaterdagmiddag. En ook riolering en niet lekker op werk. Ging ook eerder naar huis vanmiddag.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Misschien vind ik een toepasselijk plaatje.
Wat een rotte timing tussen vaccinatie en covid krijgen, want vaccin werkt na een paar dagen nog niet optimaal en het lijkt er op dat ze in die tijd besmet is geraakt. Hopelijk niet al te ziek. Zet ze haar immuunsysteem nu wel heel hard aan het werkquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:31 schreef Blues het volgende:
Ja ook afgelopen zaterdagmiddag. En ook riolering en niet lekker op werk. Ging ook eerder naar huis vanmiddag.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! En mijn 2e favoriete ook
Minst leuke poppetje ook, maar dat mag de pret niet drukken![]()
De TT is misschien wat suggestief, bedenk ik net
Ik niet! Coll!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:35 schreef AnneX het volgende:
[..]@ TT. Goeie voor lurkers.
Is de Chinese kwaliteit ook naar het zin @:Isabeau.
Ga je nou positief testen met een verse vacc. in je mik? @:Blues
Laat ik ook eens Cul doen: creatief met pompoen. https://www.hellofresh.nl(...)56f6d41abb1a4770a3b0
De kwaliteit is echt veel beter dan ik had verwacht, echtquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:35 schreef AnneX het volgende:
@ TT. Goeie voor lurkers.
Is de Chinese kwaliteit ook naar het zin @:Isabeau.
Ga je nou positief testen met een verse vacc. in je mik? @:Blues
Laat ik ook eens Cul doen: creatief met pompoen.https://www.hellofresh.nl(...)56f6d41abb1a4770a3b0
Omdat ik niks meer in China durf bestellen vanwege kwaliteit.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kwaliteit is echt veel beter dan ik had verwacht, echt![]()
En heeeeerlijk herfsterig, die pompoenVolgens mij heb ik dat recept ook ooit gehad
Waar blijft dan de foto?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kwaliteit is echt veel beter dan ik had verwacht, echt![]()
En heeeeerlijk herfsterig, die pompoenVolgens mij heb ik dat recept ook ooit gehad
Geen zin in.quote:
quote:
Ja ik dacht die is gewoon met haar speelgoed voor volwassenen aan het spelen.quote:
Dat zwaard lijkt langer dan een vinger?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:52 schreef Isabeau het volgende:
ok, dan, eentje op mijn hand:
[ afbeelding ]
Zou best begrijpen, heb ik vanmiddag ook gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik dacht die is gewoon met haar speelgoed voor volwassenen aan het spelen.
Ik dacht dat ze max 10 cm zouden zijn of zo, dus toen ik een enorme doos overhandigd kreeg dacht ik nog dat het vol met papier oid zou zitten. Maar nee, ze zijn best groot. Zwaard (Frostmourne!) is idd ongeveer mijn wijsvinger.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Dat zwaard lijkt langer dan een vinger?
Ik dacht dat het hele ding ong vingergroot zou zijn
quote:
Je krijgt waar je voor betaald. Wil je kwaliteit? Dat kan. Maar dan niet voor een dubbeltje op de eerste rang.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat ik niks meer in China durf bestellen vanwege kwaliteit.
Oa van kleding.
De romige pompoensaus vond ik creatief en smakelijk.
Ik zou gezien mn bestelhistorie niet durvenquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik durfde het eerst juist met niemand te delen, want ik was bang dat mensen stom zouden doen om een paar poppetjes en ik was zo blij en ik wilde dat niet verpesten met zure opmerkingen. Maar jullie zijn lief
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:11 schreef fietsie het volgende:
Ik zou gezien mn bestelhistorie niet durven![]()
Deze waren *kuch*quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:11 schreef z80 het volgende:
Je krijgt waar je voor betaald. Wil je kwaliteit? Dat kan. Maar dan niet voor een dubbeltje op de eerste rang.
Ga je bij Ali voor goedkoop dan is de kwaliteit daar ook naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kucht*
Geen Ali Baba prijzen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik vind ze oprecht gaaf! Fijn dat ze qua kwaliteit zo goed uitvallen en er zit echt persoonlijkheid aan de figuurtjes. (Waarschijnlijk nog meer als je het verhaal erachter kent, maar dat ken ik niet. Maar zelfs zonder zijn het persoonlijkheden)quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik durfde het eerst juist met niemand te delen, want ik was bang dat mensen stom zouden doen om een paar poppetjes en ik was zo blij en ik wilde dat niet verpesten met zure opmerkingen. Maar jullie zijn lief
Dat is op de foto wel te zien ja, dat dit beeldje strak is en vol details zit. 't Gloeit nog -net- niet als in de GFX op t schermquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Had ik al gezegd dat ze allemaal ook heel veel details hebben en véél mooier in het echt dan ik ze op een foto kan krijgen
Ik koop dus nooit dit soort dingen
Jaina heeft dus een swirl van blauw ijs van plastic om haar heen en met het ledlicht er achter licht dat echt geweldig mooi opquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef fietsie het volgende:
Dat is op de foto wel te zien ja, dat dit beeldje strak is en vol details zit. 't Gloeit nog -net- niet als in de GFX op t scherm
Van waar de aanname dat dit een manspersoon zal zijn?quote:
Kan P vast welquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaina heeft dus een swirl van blauw ijs van plastic om haar heen en met het ledlicht er achter licht dat echt geweldig mooi opMaar dat krijg ik dus niet zo mooi op de foto.
Als iemand zuur gaat doen, lynch ik die/hen/hun/xij/xemquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van waar de aanname dat dit een manspersoon zal zijn?
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als iemand zuur gaat doen, lynch ik die/hen/hun/xij/xem
beter?
Mixed feelings huh. Je wilt graag wat jou boeit delen en als dat dan weinig respons geeft dan slaat het zo snel dood, zo'n gesprek.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net een heel futloos telefoongesprek gehad met B. Hij heeft m'n verslag van het weekend wel aangehoord maar vond er niet zoveel van (al dat gesport is niet zijn ding en ik had de indruk dat de mensen met wie ik was ook niet zijn mensen zijn). Donderdag komt ie langs, dan is het ook bijna 3 weken geleden dat ik 'm heb gezien dus dat wordt tijd. Ik ben benieuwd hoe het dan is. Hij is niks veranderd ten opzichte van vorige week maar ik voel me ineens wel raar
Ik hoop heel erg aan het genieten van zijn gezinquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:18 schreef Tele6 het volgende:
Waar is @:PdeHoog eigenlijk de laatste tijd?
Geniet zequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:19 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mezelf maar weer even afzonderen in mijn sauna hokje. Helaas veel te heet om een telefoon mee te slepen
Ik benijd je! Geniet er van, fiets.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:19 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mezelf maar weer even afzonderen in mijn sauna hokje. Helaas veel te heet om een telefoon mee te slepen
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze waren *kuch*Maar dan heb je wel kwaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kucht*
Geen Ali Baba prijzen.
Ik heb wel eens een stuk elektronica gekocht met als doel dat ding uit elkaar halen. Wetend dat het dan meteen einde van het werkende product was. Maar ja. Alles voor de wetenschap welbevinden.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Had ik al gezegd dat ze allemaal ook heel veel details hebben en véél mooier in het echt dan ik ze op een foto kan krijgen
Ik koop dus nooit dit soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |