Ja! En mijn 2e favoriete ookquote:
Ja ook afgelopen zaterdagmiddag. En ook riolering en niet lekker op werk. Ging ook eerder naar huis vanmiddag.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Misschien vind ik een toepasselijk plaatje.
Wat een rotte timing tussen vaccinatie en covid krijgen, want vaccin werkt na een paar dagen nog niet optimaal en het lijkt er op dat ze in die tijd besmet is geraakt. Hopelijk niet al te ziek. Zet ze haar immuunsysteem nu wel heel hard aan het werkquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:31 schreef Blues het volgende:
Ja ook afgelopen zaterdagmiddag. En ook riolering en niet lekker op werk. Ging ook eerder naar huis vanmiddag.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! En mijn 2e favoriete ook
Minst leuke poppetje ook, maar dat mag de pret niet drukken![]()
De TT is misschien wat suggestief, bedenk ik net
Ik niet! Coll!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:35 schreef AnneX het volgende:
[..]@ TT. Goeie voor lurkers.
Is de Chinese kwaliteit ook naar het zin @:Isabeau.
Ga je nou positief testen met een verse vacc. in je mik? @:Blues
Laat ik ook eens Cul doen: creatief met pompoen. https://www.hellofresh.nl(...)56f6d41abb1a4770a3b0
De kwaliteit is echt veel beter dan ik had verwacht, echtquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:35 schreef AnneX het volgende:
@ TT. Goeie voor lurkers.
Is de Chinese kwaliteit ook naar het zin @:Isabeau.
Ga je nou positief testen met een verse vacc. in je mik? @:Blues
Laat ik ook eens Cul doen: creatief met pompoen.https://www.hellofresh.nl(...)56f6d41abb1a4770a3b0
Omdat ik niks meer in China durf bestellen vanwege kwaliteit.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kwaliteit is echt veel beter dan ik had verwacht, echt![]()
En heeeeerlijk herfsterig, die pompoenVolgens mij heb ik dat recept ook ooit gehad
Waar blijft dan de foto?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kwaliteit is echt veel beter dan ik had verwacht, echt![]()
En heeeeerlijk herfsterig, die pompoenVolgens mij heb ik dat recept ook ooit gehad
Geen zin in.quote:
quote:
Ja ik dacht die is gewoon met haar speelgoed voor volwassenen aan het spelen.quote:
Dat zwaard lijkt langer dan een vinger?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:52 schreef Isabeau het volgende:
ok, dan, eentje op mijn hand:
[ afbeelding ]
Zou best begrijpen, heb ik vanmiddag ook gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik dacht die is gewoon met haar speelgoed voor volwassenen aan het spelen.
Ik dacht dat ze max 10 cm zouden zijn of zo, dus toen ik een enorme doos overhandigd kreeg dacht ik nog dat het vol met papier oid zou zitten. Maar nee, ze zijn best groot. Zwaard (Frostmourne!) is idd ongeveer mijn wijsvinger.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Dat zwaard lijkt langer dan een vinger?
Ik dacht dat het hele ding ong vingergroot zou zijn
quote:
Je krijgt waar je voor betaald. Wil je kwaliteit? Dat kan. Maar dan niet voor een dubbeltje op de eerste rang.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat ik niks meer in China durf bestellen vanwege kwaliteit.
Oa van kleding.
De romige pompoensaus vond ik creatief en smakelijk.
Ik zou gezien mn bestelhistorie niet durvenquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik durfde het eerst juist met niemand te delen, want ik was bang dat mensen stom zouden doen om een paar poppetjes en ik was zo blij en ik wilde dat niet verpesten met zure opmerkingen. Maar jullie zijn lief
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:11 schreef fietsie het volgende:
Ik zou gezien mn bestelhistorie niet durven![]()
Deze waren *kuch*quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:11 schreef z80 het volgende:
Je krijgt waar je voor betaald. Wil je kwaliteit? Dat kan. Maar dan niet voor een dubbeltje op de eerste rang.
Ga je bij Ali voor goedkoop dan is de kwaliteit daar ook naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kucht*
Geen Ali Baba prijzen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik vind ze oprecht gaaf! Fijn dat ze qua kwaliteit zo goed uitvallen en er zit echt persoonlijkheid aan de figuurtjes. (Waarschijnlijk nog meer als je het verhaal erachter kent, maar dat ken ik niet. Maar zelfs zonder zijn het persoonlijkheden)quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik durfde het eerst juist met niemand te delen, want ik was bang dat mensen stom zouden doen om een paar poppetjes en ik was zo blij en ik wilde dat niet verpesten met zure opmerkingen. Maar jullie zijn lief
Dat is op de foto wel te zien ja, dat dit beeldje strak is en vol details zit. 't Gloeit nog -net- niet als in de GFX op t schermquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Had ik al gezegd dat ze allemaal ook heel veel details hebben en véél mooier in het echt dan ik ze op een foto kan krijgen
Ik koop dus nooit dit soort dingen
Jaina heeft dus een swirl van blauw ijs van plastic om haar heen en met het ledlicht er achter licht dat echt geweldig mooi opquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef fietsie het volgende:
Dat is op de foto wel te zien ja, dat dit beeldje strak is en vol details zit. 't Gloeit nog -net- niet als in de GFX op t scherm
Van waar de aanname dat dit een manspersoon zal zijn?quote:
Kan P vast welquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaina heeft dus een swirl van blauw ijs van plastic om haar heen en met het ledlicht er achter licht dat echt geweldig mooi opMaar dat krijg ik dus niet zo mooi op de foto.
Als iemand zuur gaat doen, lynch ik die/hen/hun/xij/xemquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van waar de aanname dat dit een manspersoon zal zijn?
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als iemand zuur gaat doen, lynch ik die/hen/hun/xij/xem
beter?
Mixed feelings huh. Je wilt graag wat jou boeit delen en als dat dan weinig respons geeft dan slaat het zo snel dood, zo'n gesprek.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net een heel futloos telefoongesprek gehad met B. Hij heeft m'n verslag van het weekend wel aangehoord maar vond er niet zoveel van (al dat gesport is niet zijn ding en ik had de indruk dat de mensen met wie ik was ook niet zijn mensen zijn). Donderdag komt ie langs, dan is het ook bijna 3 weken geleden dat ik 'm heb gezien dus dat wordt tijd. Ik ben benieuwd hoe het dan is. Hij is niks veranderd ten opzichte van vorige week maar ik voel me ineens wel raar
Ik hoop heel erg aan het genieten van zijn gezinquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:18 schreef Tele6 het volgende:
Waar is @:PdeHoog eigenlijk de laatste tijd?
Geniet zequote:Op maandag 17 oktober 2022 21:19 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mezelf maar weer even afzonderen in mijn sauna hokje. Helaas veel te heet om een telefoon mee te slepen
Ik benijd je! Geniet er van, fiets.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:19 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mezelf maar weer even afzonderen in mijn sauna hokje. Helaas veel te heet om een telefoon mee te slepen
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze waren *kuch*Maar dan heb je wel kwaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kucht*
Geen Ali Baba prijzen.
Ik heb wel eens een stuk elektronica gekocht met als doel dat ding uit elkaar halen. Wetend dat het dan meteen einde van het werkende product was. Maar ja. Alles voor de wetenschap welbevinden.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Had ik al gezegd dat ze allemaal ook heel veel details hebben en véél mooier in het echt dan ik ze op een foto kan krijgen
Ik koop dus nooit dit soort dingen
Had jij ooit van die chinese kledij besteld? Dat ik toen voor wel ¤200 in een winkelmandje klaar had staan maar even jouw ervaringen afwachte. Lang geleden. Scheelde me toch ¤200,-quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat ik niks meer in China durf bestellen vanwege kwaliteit.
Oa van kleding.
De romige pompoensaus vond ik creatief en smakelijk.
Ja hèquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:28 schreef sigme het volgende:
![]()
Ik vind je zo leuk.
Het is plaatsvervangend goed voor mijn geloof in de wereld
Hij niet...quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net een heel futloos telefoongesprek gehad met B. Hij heeft m'n verslag van het weekend wel aangehoord maar vond er niet zoveel van (al dat gesport is niet zijn ding en ik had de indruk dat de mensen met wie ik was ook niet zijn mensen zijn). Donderdag komt ie langs, dan is het ook bijna 3 weken geleden dat ik 'm heb gezien dus dat wordt tijd. Ik ben benieuwd hoe het dan is. Hij is niks veranderd ten opzichte van vorige week maar ik voel me ineens wel raar
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het altijd leuk als mensen super blij zijn met iets, of dat nu een nieuwe Lego doos is, poppetjes of van mijn part sokken. Lekker van genieten Isa!![]()
@:Tele6 hebben jullie eigenlijk afspraken, hoe het polyamoreuze werkt voor allen van jullie? Mag/wil jij ook een ander zien? Of hou je jezelf exclusief voor B?
Als het te persoonlijk is, negeer de vraag gerust!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]Je zit sowieso nu in een heel andere 'fase' van je leven, dus het is niet zo gek dat daar ook andere gevoelens in bijgesteld worden of 'meebewegen'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ken ik heel erg van mezelf ook als ik terugkijk![]()
Het is ook, nu ik 'beter' ben is er zoveel meer mogelijk. Ik heb een lijst waarop ik bijhoud wat voor dingen ik allemaal wil doen nu ik ze weer durf/kan. Een vierdaagse lopen, een Parkrun lopen, rodelen, klimmen, en nog zo een heleboel dingen waar B van gruweltquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Je zit sowieso nu in een heel andere 'fase' van je leven, dus het is niet zo gek dat daar ook andere gevoelens in bijgesteld worden of 'meebewegen'.
Dat ken ik heel erg van mezelf ook als ik terugkijk
Maar het is (denk ik) ook zo leuk om een hele nieuwe wereld te ontdekken. Zowel in jezelf als daarbuiten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is ook, nu ik 'beter' ben is er zoveel meer mogelijk. Ik heb een lijst waarop ik bijhoud wat voor dingen ik allemaal wil doen nu ik ze weer durf/kan. Een vierdaagse lopen, een Parkrun lopen, rodelen, klimmen, en nog zo een heleboel dingen waar B van gruweltdat is prima, want de meeste dingen kan ik wel vrienden/broertje vinden om ze mee te doen (samen is toch gezelliger, dan deel je in het avontuur) maar met elk ding dat ik nu durf te doen wordt de "overlap" die ik met B heb kleiner. Ben ik toch niet zo'n huismus als ik dacht
Ja joh! Ik KAN dingen! allerlei dingen! 200 km fietsen bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar het is (denk ik) ook zo leuk om een hele nieuwe wereld te ontdekken. Zowel in jezelf als daarbuiten.
Ik vind het zo gaaf om te zien hoe jij aan het opbloeien en het groeien bent.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:02 schreef sigme het volgende:
Het is goed geen huismus te zijn.
Ik ben er wel een. Dat is ook goed.
Het is goed te ontdekken wat je bent.
En jij klinkt ook altijd alsof je een heel goeie tijd hebt in/rond huis. Met de honden en de oogst uit de tuin en Spanje en alles.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:02 schreef sigme het volgende:
Ja, dit denk ik ook de hele tijdquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:03 schreef Tele6 het volgende:
die mensen boffen dat je bij ze komt werken.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:02 schreef sigme het volgende:
Ik kwam er laatst (bijna een jaar geleden) op een rare manier achter dat ik heel veel rekening hield met “mensen” ipv met mezelf. Toen mijn huidige bank er was en ik die joekel van een hoekbank kwijt was, opeens was mijn huis, mijn thuis. Die hoekbank had ik gekocht om meer mensen kwijt te kunnen maar ik was er nooit heel blij mee.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik was totaal geen huismus. Toen kwam ik er achter dat ik altijd weg wilde omdar het thuis niet fijn was. Nu is het thuis wel fijn en ben ik parttime geen huismus.
Soms kom je op een heel willekeurige manier achter wat belangrijk voor je is. Vaak als je helemaal niet door hebt dat er iets een beetje mis is of voelt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst (bijna een jaar geleden) op een rare manier achter dat ik heel veel rekening hield met “mensen” ipv met mezelf. Toen mijn huidige bank er was en ik die joekel van een hoekbank kwijt was, opeens was mijn huis, mijn thuis. Die hoekbank had ik gekocht om meer mensen kwijt te kunnen maar ik was er nooit heel blij mee.
Ik moest eerst mezelf zoeken, want ik wist niet zo goed wie ik was.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Blues daar zo'n kei in geworden; doen waar ze zich goed bij voeltEcht, zo fantastisch.
Het zit 'm in zoveel dingen iddquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst (bijna een jaar geleden) op een rare manier achter dat ik heel veel rekening hield met “mensen” ipv met mezelf. Toen mijn huidige bank er was en ik die joekel van een hoekbank kwijt was, opeens was mijn huis, mijn thuis. Die hoekbank had ik gekocht om meer mensen kwijt te kunnen maar ik was er nooit heel blij mee.
Jij bent ook van heel ver (en diep) gekomen en met ook zo’n mooi resultaatquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik moest eerst mezelf zoeken, want ik wist niet zo goed wie ik was.
Een hele zoektocht was dat.
Het ging ook niet makkelijk en met hobbels, maar je hebt toch maar mooi heel veel technieken geleerd die je voor altijd van pas zullen komen. Dat is zo waardevol. Raar eigenlijk dat we van alles leren over het verzorgen van je lichaam, maar hoe je je geest moet verzorgen dat leer je meestal pas als het helemaal fout gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:38 schreef Blues het volgende:
Ik moest eerst mezelf zoeken, want ik wist niet zo goed wie ik was.
Een hele zoektocht was dat.
Parttime geen huismus boksquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Ik was totaal geen huismus. Toen kwam ik er achter dat ik altijd weg wilde omdar het thuis niet fijn was. Nu is het thuis wel fijn en ben ik parttime geen huismus.
Wow goed geregeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:13 schreef Lonaa het volgende:
Wat een goed gesprek nog hier, gisteren.
Vandaag doen we met het gezien #operatienieuweknie. Mijn vader krijgt _eindelijk_ een nieuwe knie, na jaren ontkennen dat het nodig is, doormodderen en "daar heb ik nu geen tijd voor". Aangezien mijn moeder niet rijdt wegens blind aan 1 oog en we allemaal wel een stukje uit elkaar wonen is er nu een Master Plan.
De operatie is straks, mijn vader rijdt daar zelf naar toe, mijn moeder gaat ook mee. Mijn zusje rijdt met haar auto naar mijn huis straks (da's een uur rijden), dan rijden we in mijn auto naar de kliniek (anderhalf uur rijden), moeders bij mij in de auto, mijn zusje in m'n vaders auto met mijn vader, dan achter elkaar aan naar het huis van mijn ouders (half uurtje rijden), iedereen uit de auto's flikkeren, koffie en potentieel eten, dan rij ik terug naar Enschede met m'n zusje en dan kan zij vanaf hier weer naar huis.
Zo zijn de benzinekosten verdeeld, hoef ik niet twee en een half uur naar piratenmuziek/hollandsehits/hardcore te luisteren bij m'n zusje in de auto en hoef ik niet in een automaat te rijden maar kan ik gewoon m'n brein uitzetten en in m'n eigen auto stampen.![]()
Moet daarvoor wel zo eerst F. naar z'n werk brengen.
Topdag.
* PdeHoog heeft het druk en zo. En niet zoveel zin om op FOK te zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waar is @:PdeHoog eigenlijk de laatste tijd?
Al nieuws? Ik kan me niet voorstellen dat hij zo vroeg al weg mag. Mijn schoonmoeder ging vorige week om 9.00 onder narcose en was rond 14.00 weer wakker. Daarna bijkomen, eten, fysio. Nou is roesje wel milder maar toch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Mijn moeder doet de informatievoorziening vanaf daar naar ons en daar waar ze heel lief is is ze nu in de veronderstelling dat hij om 10 uur al naar huis mag ipv 1400. Wij denken dat ze het verkeerd begrepen heeft want na de operatie volgt er nog fysio en de roes en ruggenprik moet ook uitwerken = 10 uur weg van de uitslaapkamer. Kliniek gebeld, dit deden onaardig want "ik was niet bij het gesprek mimimi"
Mijn moeder trachtte het na te vragen net in de kliniek en kreeg hetzelfde antwoord.
Ergo, wat nu
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog heeft het druk en zo. En niet zoveel zin om op FOK te zijn
quote:
Ja ik kan het me ook niet voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Al nieuws? Ik kan me niet voorstellen dat hij zo vroeg al weg mag. Mijn schoonmoeder ging vorige week om 9.00 onder narcose en was rond 14.00 weer wakker. Daarna bijkomen, eten, fysio. Nou is roesje wel milder maar toch.
😎quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:16 schreef Blues het volgende:
Zo in de trein naar Amsterdam.
4 stolpersteine leggen.![]()
Wat goed! Jij was ook wel toe aan een emotionele resetquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:48 schreef Barreltje het volgende:
Mooie gespreken gister avond.
Ik deed ook een mini-bluesje afgelopen jaar, al deelde ik dat wellicht niet helemaal hier .. Gister nog gesprek met peut en ik ben zo enorm gegroeid dit jaar..![]()
En waarom we toch niet leren over hoe onze hersens werken en hoe grote en kleine dingen een trauma op kunnen leveren en hoe we kunnen leren om daar mee om te gaan is me ook een raadsel.. de wereld zou zo veel fijner zijn als mensen vanuit hun (positieve) overtuiging zouden reageren en niet vanuit hun angst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |