Of het is rommel of degene heeft om een hele rare manier stuk gemaaktquote:
Nadir?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
Tegen wie moest Jerrold ook alweer naveltjerammen?
Thanks, ik had er geen erg inquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
waar we kijken naar een aflevering naar Loenatik
[ afbeelding ]
ja zo komt je wel aan de vrouw Erikquote:
Nou inderdaad, hou me tegen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja zo komt je wel aan de vrouw Erik
altijd superaantrekkelijk: een man zie zijn schaaltje uitlikt
Volgens mij weer weinig op beeld geweest omdat ik niks voorbij heb zien komenquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:47 schreef Daana316 het volgende:
Wat een chaos, ruzie en ridder. Volgens mij doen Bern en Sas er niet aan mee, want lees er niets over.
Die houden zich met alles slim op de achtergrondquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:47 schreef Daana316 het volgende:
Wat een chaos, ruzie en ridder. Volgens mij doen Bern en Sas er niet aan mee, want lees er niets over.
Eigenlijk het beste wat je kan doen zo vroeg in het spelquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die houden zich met alles slim op de achtergrond
Dikke muts op en blote voeten. Vind dat altijd zo dom gezicht.quote:
Lekker mening loosquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Eigenlijk het beste wat je kan doen zo vroeg in het spel
hoezo poef en hoezo is het kapoet?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of het is rommel of degene heeft om een hele rare manier stuk gemaakt
die logica ontgaat mij ook jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dikke muts op en blote voeten. Vind dat altijd zo dom gezicht.
Bern en Sasha zijn de saaiste mensen in die loods, je mist ze nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:47 schreef Daana316 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |