Eunice is slim en wil geeoon een borrel (zou ik ook willen)quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice wil samen met Jeff een ijskoud biertje drinken om het te vieren
Eunice was wel echt een goede steunquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Eunice is slim en wil geeoon een borrel (zou ik ook willen)
Ach hij is zo thuis, dan kan hij er een slinger aan gevenquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
Zit Mirthe nu ff snel Jerrold op te
Samen met Kim Dquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice was wel echt een goede steun
Vooral het woordje 'echt' en in 'maar echt' werd veel gebruikt door haar. Zit er weer middenin met terugkijken dus toevallig weet ik dat nu weer.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:54 schreef Poesjuh het volgende:
Billy zei: leukkkk, heeeel leuk, maar echt leuk
Slimquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:58 schreef puzziepie het volgende:
Jeff schuift aan bij tafel Kim K ,Alies
Zit mssn bij de psycholoog, ze moet de date met Erik verwerkenquote:
Kim K is weggegaanquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:58 schreef puzziepie het volgende:
Jeff schuift aan bij tafel Kim K ,Alies
Neequote:Op maandag 17 oktober 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
Zit Mirthe nu ff snel Jerrold op te
quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zit mssn bij de psycholoog, ze moet de date met Erik verwerken
allemaal spanning vandaagquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh als Jerrold weg is, wil Maddy aankaarten waar de verdwenen stift van de bingo is gebleven
quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:02 schreef Benny het volgende:
"Beste Jerrold, jij moet nu Een Jaar Van Je Leven verlaten"
Het is zover!
Dan gaat ze toch lekker naar huisquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
Alicia kan ze nog verder dalen??
jeezz dat chagi porum van haar
Ja doeiii...quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:03 schreef freaky40 het volgende:
Nou, donder nu maar op met je politiek correcte geneuzel...
Jasper?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Met die rode muts ziet er wel ongezond uit zeg
quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
Hij noemt de mensen familie en heeft veel genoten en veel geleerd.
Hij is meer over zichzelf te weten gekomen en waardeert beter de dingen in z’n leven.
Hij vind dat de groep gegroeid is en dat hij aansluiting heeft bij iedereen. Hij zegt dat hij zichzelf mocht zijn.
Hij heeft dieptepunten en hoogtepunten meegemaakt en hij waardeert iedereen van de groep. Hij zou willen proosten op elkaar maar dat kan niet zegt hij.
Hij gaat iedereen volgen (socials)
Jammer is zoiets hč ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:04 schreef Ireth het volgende:
Ik heb Jerrold het laatste anderhalf uur meer gezien en gehoord dan de afgelopen weken bij elkaar opgeteld
Ja preciesquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:04 schreef Ireth het volgende:
Ik heb Jerrold het laatste anderhalf uur meer gezien en gehoord dan de afgelopen weken bij elkaar opgeteld
Jij loopt voor, toen ik het van jou las kreeg ik het pas in beeld.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:05 schreef ChocoFan het volgende:
Zag ik nou GAME OVER op het hek?
Imi had de stift dus gejat maar hij wist het niet
Die heeft ie nooit gehadquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jasper?
Die is veel spiermassa kwijt
Ja, als je hem zo ziet lijkt het een zieke manquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jasper?
Die is veel spiermassa kwijt
Al vaker gehoord, meestal loop ik achter, mijn streams lopen iig niet gelijk, 2 loopt veel achter op 1 bij mij ook na verversen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij loopt voor, toen ik het van jou las kreeg ik het pas in beeld.
Ah stift-gate!
van de Bingoquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat bezonders? ik heb bijna 10 potlood
quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:08 schreef R0T29 het volgende:
Wanda kijkt vrolijker als ze jankt dan als ze normaal kijkt
Zucht. Nee hij was geen bodybuilder nee. Maar veel van ZIJN spiermassa dan. Dat hoef ik toch niet uit te leggen?quote:
okequote:Op maandag 17 oktober 2022 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
van de Bingo
die moest iedereen inleveren
Gaat haar nog zuur opbrekenquote:
Ja klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als je hem zo ziet lijkt het een zieke man
Zelf allemaal janken, toneelspelquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
en wie troosten Mirthe
Babette en Kenzi
niet Team Bitchus
want die zijn te druk met zichzelf
Mooiquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu staat ze nog kutter op elke morgen
totaal verkeerde momentquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vanwege de stift? of Waarom?
Stift want hoe durven ze terwijl Jerold weg moetquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij het die stift aan haar moeten geven ... stiekem dan ... Nee geen ideequote:Op maandag 17 oktober 2022 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Neen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ah voor de verandering Nadir en Erik in beeld. Mag nadir nu weg?
Mirthe is alles achter de volgende oncontroleerbare ingeving weer vergetenquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:12 schreef HappyCharly het volgende:
Slim dat Babette/ Wendy/ Kenzy/ Jasper nu Mirthe troosten.. en niet Wandakliek. Hopelijk helpt het Mirthe om de ogen te openen.
Graag.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ah voor de verandering Nadir en Erik in beeld. Mag nadir nu weg?
Technisch had hij de stift ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Aha, Imi gelogen dus, Jeff heeft hem 5 x gevraagd of hij de stift had en zei hij nee. Maddy vertelde in de kamer dat er geen boodschappen meer besteld mochten worden, voor de stift terug was en ineens kom Imi met dit BS verhaal
verstopt in zijn kastquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Technisch had hij de stift ook niet
Oh ik dacht óp de kast. Verkeerd gehoord danquote:
Warumquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:16 schreef mario390 het volgende:
de streams provozieren me vandaag weer
App of browser?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:16 schreef mario390 het volgende:
de streams provozieren me vandaag weer
Hij was vergeten dat hij de stift bij zijn cadeau had gelegd toch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Aha, Imi gelogen dus, Jeff heeft hem 5 x gevraagd of hij de stift had en zei hij nee. Maddy vertelde in de kamer dat er geen boodschappen meer besteld mochten worden, voor de stift terug was en ineens kom Imi met dit BS verhaal
Voor opstandige pubers?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
Weeer het verhaal van Erik en z’n wens om geen kindjes te willen. Tenzij z’n toekomstige vrouw al kinderen heeft.
Er zijn teveel mensen op de wereld zegt Erik. Hij denkt wel een geschikte ouder te zijn.
jaja en gij geleufd hem?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij was vergeten dat hij de stift bij zijn cadeau had gelegd toch?
Dat kan ontzettend veel oorzaken hebben.quote:
het draaid zich en draaid zichquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:20 schreef Korak het volgende:
[..]
Dat kan ontzettend veel oorzaken hebben.
Zou je verbinding kunnen zijn, VPN? Of je pc te druk, opschonen, cache legen.quote:
Het is dan ook geen verplichting om daar eerlijk over te zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
Heel veel mensen gaan gewoon zeggen niet op hem te hebben gestemd. Lekkker makkelijk
Johquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:25 schreef engine het volgende:
[..]
Het is dan ook geen verplichting om daar eerlijk over te zijn.
Maddy is de bondjes zatquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maddy uit haar plaat tegen Kim Kreun![]()
![]()
Ze heeft het wel over Jeff gehad zegt ze, niet over lijstjequote:Op maandag 17 oktober 2022 16:28 schreef Was-beer het volgende:
Maddy zegt dat ze het niet over lijstjes heeft gehad maar dat heeft ze wel, tegen Babette.
ja toch? Volgens mij heeft zij de nummers genoemd..quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:28 schreef Was-beer het volgende:
Maddy zegt dat ze het niet over lijstjes heeft gehad maar dat heeft ze wel, tegen Babette.
Volgens mij liegt zequote:Op maandag 17 oktober 2022 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy heeft het in kantoor toch genoemd tegen Kim of babette? Of zijn wij even in de war?
Anders staat Maddy straal te liegen..
of meer kijkers, en ik zit in österreichquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn app hapert vandaag .. nu maar browser
en ailciaquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff weet al dat Kenzy niet te vertrouwen is
Daar heb je het al.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
of meer kijkers, en ik zit in österreich
in dit geval doog ik datquote:
Nee buiten toch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy heeft het in kantoor toch genoemd tegen Kim of babette? Of zijn wij even in de war?
Anders staat Maddy straal te liegen..
Ja idd, volgens mij zat ze toen met Babette in dat schommelding. Ze had het er zelfs over dat er bepaalde codes/namen waren voor personenquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het wel over Jeff gehad zegt ze, niet over lijstje
JIj hebt gehoord dus dat ze het wel over lijstjes heeeft gehad
Het is wat iemand hier eerder zei .. Maddy vertrouwt degene waar ze op dat moment mee praat. Ze is niet zo snugger.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy gaat nu toch weer haar hart luchten terwijl ze net zegt dat ze niemand vertrouwd
Ze doet het met volle overtuiging.. misschien vergeten? Want kom nou, dat is 1.5 uur geleden gebeurd.. Kim D heeft daarna aan Jeffrey en Wendy etc over de nummers gedeeld. Ja wacht nu weet ik het weer. Maddy vertelde tegen iemand (Kim D of Babette) in kantoor datr Wanda naast haar kwam zitten en toen zei: "We stemmen op nummer 1" en toen heeft ze het lijstjesprincipe uitgelegd.quote:
Nee Isaacquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:33 schreef puzziepie het volgende:
Martin denkt dat Jeff ook de boss is .
Jeff trekt zijn eigen plan, dat merk je wel aan wie hij weg heeft gestuurd, ze hebben geprobeerd hem om te praten om op Djedi te gaanquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:33 schreef puzziepie het volgende:
Martin denkt dat Jeff ook de boss is .
Martin weet dat Isaac in beide groepen zitquote:
Wandaquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff trekt zijn eigen plan, dat merk je wel aan wie hij weg heeft gestuurd, ze hebben geprobeerd hem om te praten om op Djedi te gaan
Hij had het ook over Jeff. dat van Isaac weten we allemaalquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin weet dat Isaac in beide groepen zit
Maar Jeff nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had het ook over Jeff. dat van Isaac weten we allemaal
Dat was het punt niet . Ik zei dat Martin denkt dat Jeff ook net als Isaac de boss isquote:
Ik dacht dat je dat bedoeldequote:Op maandag 17 oktober 2022 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was het punt niet . Ik zei dat Martin denkt dat Jeff ook net als Isaac de boss is
Martin gaat daar niks mee doen tot de tijd rijp isquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
Maar goed dat Babette en Martin allebei hun idee over Isaac nu doorhebben
Vraag me af of ze dat doetquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:39 schreef HappyCharly het volgende:
Babette of Martin moeten dit wel ff delen met Jeff en consorten.. kunnen ze Isaac in de gaten hoiuden
Misschien had ze al wel haar gedachten daarover. Ze komt er niet voor niets mee nuquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorige week hemelde ze hem helemaal op
Ja precies dit.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:40 schreef engine het volgende:
Voor iemand die alleen lucht praat heeft Babette dit toch goed door.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:40 schreef engine het volgende:
Babette heeft dingen best goed door vind ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:40 schreef engine het volgende:
Echt wel , dus dat is ook weer een eyeopenerquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Babette heeft dingen best goed door vind ik
nou ik denk eerder dat ze denkt dat ze het doorheeft maar in werkelijkheid heeft ze nog steeds geen benulquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:40 schreef engine het volgende:
hebben we gisteren videos gekregt? daar was ik al wegquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
@:DGK_Tegengas stream 1 1630 tot ? 1645
Met dit soort acties komen er een hoop karakter boven drijvenquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel , dus dat is ook weer een eyeopener
Echt welquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Met dit soort acties komen er een hoop karakter boven drijven
Die is er even nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
@:DGK_Tegengas stream 1 1630 tot ? 1645
Totdat..quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Isaac de mediator weer aan het babbelen .
quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Even iets anders ... Maddy heeft een mailtje gehad dat je niet meer samen mag slapen, dus Marciano mag hier niet meer slapen.
Mooi!! Want dat klopte al nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
Marciano mag niet meer samenslapen bij KimK
Op zich wel veiligquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
Babette en Isaac hebben op Erik gestemd
Martin heeft ook op Erik gestemd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
Babette en Isaac hebben op Erik gestemd
Geen gezeik aan je kop omdat die toch wel blijft.quote:
Zet iemand de deur even open voor haar..quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:57 schreef chufi het volgende:
Wanda vindt het niet leuk meer hier ... ze wil misschien wel naar huis ... Jor !!! ga gauw op missie
oje buiten will ik niet staat haar lopenquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:57 schreef chufi het volgende:
Wanda vindt het niet leuk meer hier ... ze wil misschien wel naar huis ... Jor !!! ga gauw op missie
befiehlt febo wie waar en waar niet slaapt?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
Marciano mag niet meer samenslapen bij KimK
Jij hoeft je niet druk te maken daar.. Hier woont ze redelijk dichtbijquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
oje buiten will ik niet staat haar lopen
Ja in sommige gevallenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
befiehlt febo wie waar en waar niet slaapt?
vele zijn boos op haar wanneer dat op fb staat isquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet druk te maken daar.. Hier woont ze redelijk dichtbij
Uit het kook/voedingsteam !! Welllicht.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:02 schreef Charmian het volgende:
wanda wil geen aanspreekpunt meer zijn ?
Dat zei ik zelfquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is wat iemand hier eerder zei .. Maddy vertrouwt degene waar ze op dat moment mee praat. Ze is niet zo snugger.
Ja iedereen is boos op haarquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
vele zijn boos op haar wanneer dat op fb staat is
het zo
Bep dacht dat Alies tegen haar zei dat heel de kamer van Alies op Jeff zou gaan , maar Alies zegt dat ze dat niet heeft gezegd , meer weet ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kan Babette en Alicia niet goed verstaan als ze staan te basketballen/ boksen/ gewoon herrie maken
but why?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:05 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe gaat nu naar Bep. daar wil ze ff alleen mee zijn
kann je misschien de naamen voll schrijvenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bep dacht dat Alies tegen haar zei dat heel de kamer van Alies op Jeff zou gaan , maar Alies zegt dat ze dat niet heeft gezegd , meer weet ik niet
hij irriteert bewoners, maar op zich zou ik hem niet missenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:04 schreef HappyCharly het volgende:
Van mij mag Ima er ook uit. Voegt m.i. ook niks toe.
Nou neequote:Op maandag 17 oktober 2022 17:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je misschien de naamen voll schrijven
bep kann ook en josef zijn
Daarom is zij ook een domme mutsquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:06 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe denkt dat Jeff misschien jaloers is op Jerrold omdat hij populair is bij de vrouwen. Mirthe kom op.. Hij gaf de reden. je hoeft er niks achter te zoeken, dit is het.
Graag. En ook niet te verstaanquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:04 schreef HappyCharly het volgende:
Van mij mag Ima er ook uit. Voegt m.i. ook niks toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |