Vanavond om 18:30 weer 'n eliminatiequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet je niet
Kan ook gewoon heel snel weer zijn
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanavond om 18:30 weer 'n eliminatie
Omdat Jeffrey zich aan z’n woord heeft gehoudenquote:
omdat jeff, jerrold als eventuele winnaar zag en dus een gevaar en dus weg moest, hij denkt aan de lange termijn.quote:
Waarschijnlijk ook weer een uurquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
hoe lang heeft jerrold eigenlijk om zijn koffers te pakken?
Ik miste hem alquote:
Mag hij wel gaan opschieten met al dat geknuffel nu, kan dadelijk toch ook als ie bij de poort staat, oh god dat gaan ze dan natuurlijk weer allemaal doen.quote:
Foutje heb het aangepastquote:
Nu je het zegtquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij lijkt op de persfoto trouwens een beetje op James Bay
Arme Martinquote:
O jij ookquote:
Kan niet tegen afscheidquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
Wat zit martin nou heel de tijd te janken zeg
Hechtingsproblematiekquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
Wat zit martin nou heel de tijd te janken zeg
quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ja.. hebben we eindelijk een eliminatie, is het iemand die we op geen enkele manier gaan missen.
Anti climax. Nu weer lang wachten zeker.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ja.. hebben we eindelijk een eliminatie, is het iemand die we op geen enkele manier gaan missen.
Ja ja, hij mag huilen hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
Nou ja die man laat tenminste z’n emoties zien
Martin is gewoon erg in touch met zijn emoties, niet zo erg. Vind het wel schattigquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
Nou ja die man laat tenminste z’n emoties zien
Preciesquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Martin is gewoon erg in touch met zijn emoties, niet zo erg. Vind het wel schattig
toneelllllquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Martin is gewoon erg in touch met zijn emoties, niet zo erg. Vind het wel schattig
Uiteraard vanuit hun bekeken wel ja, maar bedoelde ook meer voor ons als kijkersquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsja uiteindelijk zit je daar voor jezelf, fuck de groepsdynamiek
Hilarisch! Het komt gespeeld over.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja juist mooi als iemand zijn emoties toont.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Pfff aanstellerquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja juist mooi als iemand zijn emoties toont.
"Nu weet je wel wie echt alle slangen zijn.."quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:06 schreef R0T29 het volgende:
"Vergeet niet wat je hier allemaal hebt geleerd...."
lijkt me leuker als Jeff een account heeft als hij er uit moetquote:
Denk echt dat hij zo is. Beetje zoals Italianen ook emotioneel zijn, vind ik ook overdreven maar voor hun is het oprecht..quote:
Ja maar die blijft voorlopig nog wel ffquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me leuker als Jeff een account heeft als hij er uit moet
voor mijn gevoel is hij harstikke nepquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk echt dat hij zo is. Beetje zoals Italianen ook emotioneel zijn, vind ik ook overdreven maar voor hun is het oprecht..
Wel 'n facebookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben dol op gummieberen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:08 schreef Benny het volgende:
Eerlijk... Zoe lijkt op een gesmolten gummiebeer als ze huilt
Wij wel ja.quote:
Martin ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:09 schreef engine het volgende:
Wanda is ineens WOEST. Waarom weet ik niet.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:08 schreef Benny het volgende:
Eerlijk... Zoe lijkt op een gesmolten gummiebeer als ze huilt
Nergens tenzij bepaalde momenten opgenomen wordenquote:
Ja dat zal best wel hoor. Ik blijf het overdreven vinden en daarom wel grappig om te zien.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk echt dat hij zo is. Beetje zoals Italianen ook emotioneel zijn, vind ik ook overdreven maar voor hun is het oprecht..
Ja Martin denk ik ookquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin ofzo
wie liep er de kamer uit???
Ja de afleveringen wel.. Maar daar zijn al die dingen niet op te zienquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nergens tenzij bepaalde momenten opgenomen worden
Op iemand die de aandacht wegtrok van het vertrek van Jerrold volgens mijquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:09 schreef Charmian het volgende:
op wie zit wanda nu weer te schelden?
hopen dat dgk heeft opgenomenquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de afleveringen wel.. Maar daar zijn al die dingen niet op te zien
Wat wil je zien? Ik heb 3 en half uur nu in upload staan. De hele eliminatieopdracht.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die wil zich zelf met name horen oreren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:11 schreef pingu66 het volgende:
Wanda zei wat zal het stil op onze kamer worden nu Jerrold weg gaat. Nou zolang Wanda er nog is valt dat wel mee.
Hier staan wel wat filmpjesquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe de heetquote:
Zit ze echt op FOK! of heeft ze gewoon gelezen zonder account? Want dat kan ook nogquote:
Moraima heeft nog niemandquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Nu moet Bern een andere bokspartner vinden.
Ruben scheet in zijn broekquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:12 schreef engine het volgende:
Ruben weer met zijn zware gelul. Ook al zo overdreven.
Ik hoef niets terug te zien... De bewoners hebben het er regelmatig over ..quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:12 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Wat wil je zien? Ik heb 3 en half uur nu in upload staan. De hele eliminatieopdracht.
Te veel die vrijwillig gingen en daarom denk ik dat het zo lang duurde voordat we weer een echte eliminatie kregen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:13 schreef Benny het volgende:
Maaaaaarrrrr... het heeft wel langer dan verwacht geduurd voor er weer iemand vertrok. In het begin was het een grote golf van alles en iedereen die ging (of wilde gaan)
Ze kan haar mond niet houden als haar iets niet aan staat dus ze heeft echt wel een accountquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zit ze echt op FOK@ of heeft ze gewoon gelezen zonder account? Want dat kan ook nog
Volgende week.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoe lang voor de volgende eliminatie?
ja, maar ik weet niet wiequote:Op maandag 17 oktober 2022 15:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op iemand die de aandacht wegtrok van het vertrek van Jerrold volgens mij
Ze had een mening over FOK! Ze zei niet dat ze er ook postte toch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zit ze echt op FOK@ of heeft ze gewoon gelezen zonder account? Want dat kan ook nog
Toen dacht ik echt nog wel dat ze het door zouden zetten en het programma eerder zou stoppenquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te veel die vrijwillig gingen en daarom denk ik dat het zo lang duurde voordat we weer een echte eliminatie kregen.
Nee dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze had een mening over FOK! Ze zei niet dat ze er ook postte toch?
Wel dat ze alles gelezen heeft. Maar volgens mij geeft ze het gewoon niet toequote:Op maandag 17 oktober 2022 15:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze had een mening over FOK! Ze zei niet dat ze er ook postte toch?
Oh echt, ik heb nog niet gedacht dat ze eerder gaan stoppen met het programma, gebeurt toch iedere keer weer iets.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Toen dacht ik echt nog wel dat ze het door zouden zetten en het programma eerder zou stoppen
Ah hmmmz,quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel dat ze alles gelezen heeft. Maar volgens mij geeft ze het gewoon niet toe
Ze was uiteraard al niet meer op FOK! sinds ze daar zit, áls ze al een account op FOK! had , want dat is ook nog maar de vraagquote:
Ja, dit is de eerste sinds lange tijd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:13 schreef Benny het volgende:
Maaaaaarrrrr... het heeft wel langer dan verwacht geduurd voor er weer iemand vertrok. In het begin was het een grote golf van alles en iedereen die ging (of wilde gaan)
Over een maandje.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoe lang voor de volgende eliminatie?
En als ze al een account had is het nog maar de vraag of ze er ook wat mee deedquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze was uiteraard al niet meer op FOK! sinds ze daar zit, áls ze al een account op FOK! had , want dat is ook nog maar de vraag
Wanda stopt ook dus komt Djedi vrijquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Nu moet Bern een andere bokspartner vinden.
Ja precies!!quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
En als ze al een account had is het nog maar de vraag of ze er ook wat mee deed
Jij denkt dat Maddy vanuit haar kantoor lekker op Fok! zit bij te lezen?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:17 schreef mario390 het volgende:
als jemand maar typt maddy zit op fok
bedoelt dat bijna dat nu deze dagen
Nee, dat wordt er niet mee bedoelt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:17 schreef mario390 het volgende:
als jemand maar typt maddy zit op fok
bedoelt dat bijna dat nu deze dagen
Haahahhaahahaaaquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:18 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Jij denkt dat Maddy vanuit haar kantoor lekker op Fok! zit bij te lezen?
13quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:20 schreef puzziepie het volgende:
Hoeveel mensen hadden op Jeff gestemd?
volgens mij 13quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:20 schreef puzziepie het volgende:
Hoeveel mensen hadden op Jeff gestemd?
tja, als je haar niet mag nomineren omdat ze astma heeft....quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:18 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff is trots op zichzelf.
Nou jeff dat mag ook echt jezus wat een prestatie.
Begrijp ik nu dat Djedi astma heeft en er toch 8 man voor stemden dat zij onder water ging...ai
Geen ideequote:
Het was niet om aan te zien hoe saai het was.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:21 schreef Ireth het volgende:
Bedenk me zojuist dat gisteren de bingo geweest is! Heb gewerkt tot 18.00 uur dus niks meegekregen. In streamverslagen staat niks, iemand een beknopte samenvatting voor me??
True maar zelfs Leila zei, nee gaat me te ver om Djedi onder water te zetten met haar astma. Vond ik wel netjes van Leila. Maar het mag gewoon idd maar zal wel weer over geroddeld worden bedoel ik en het werd gezegd on streamquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:20 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, als je haar niet mag nomineren omdat ze astma heeft....
Dan kun je net zo goed gelijk het die negen ton uitreiken aan mensen die iets mankeren en toch de loods zijn ingegaan.
Dan mag Marciano ook niet meedoen met dat soort spelen,. dat vind ik wel een beetje vreemdquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:20 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, als je haar niet mag nomineren omdat ze astma heeft....
Dan kun je net zo goed gelijk het die negen ton uitreiken aan mensen die iets mankeren en toch de loods zijn ingegaan.
Ah niks gemist dusquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het was niet om aan te zien hoe saai het was.
Het scheelt iets, maar er zijn er meer die er uit moeten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:23 schreef mootie het volgende:
Jeff hoopt dat zijn keuze impact maakt.
Euhm….
Ja , maar of het nou zo slim is om dat bij Rupie te vertellen weet ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy is klaar met het groepje volgens mij
Was vorige keer volgens mij ook. Moeite met afscheid missquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:23 schreef Ireth het volgende:
Is er al slachtofferhulp geregeld voor Martin? Die man is he-le-maal stuk
Slim (tactisch) en Maddy gaan sowieso niet zo goed samen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , maar of het nou zo slim is om dat bij Rupie te vertellen weet ik niet
Maar dit heeft toch geen impact. Geen BOOOOOMquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het scheelt iets, maar er zijn er meer die er uit moeten.
Nee naaigaren rituals tulpen en deo zoietsquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah niks gemist dusgeen spectaculaire prijzen (voor 2 personen McDonald's ofzo)
Nee, dan had hij Wanda er uit moeten tieften, dat zou een hele groep gek maken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dit heeft toch geen impact. Geen BOOOOOM
Marciano was een knaller was geweest wat impact op de hele groep zou hebben gehad.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dit heeft toch geen impact. Geen BOOOOOM
quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee naaigaren rituals tulpen en deo zoiets
Niet omgekeerd? Jeff kocht bier maar berend niet tochquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:25 schreef Was-beer het volgende:
Jeff heeft een biertje van Berend gekregen?
Nou echt niet .. nog minder impact dan Jerroldquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano was een knaller was geweest wat impact op de hele groep zou hebben gehad.
Juist niet , want KimK over de zeik, groepje Wanda over de zeik , Alicia over de zeik . die impact was degelijk groot geweestquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou echt niet .. nog minder impact dan Jerrold
Dat groepje Wanda brokkelt wel af, zeker nu Maddy zich ook al heeft uitgesproken hierover.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:27 schreef HappyCharly het volgende:
ik vrees dat het groepje van Kim D te klein is, teveel neutrale/ zwevende stemmers en teveel mensen die wel bij groepje Wanda horen of willen horen... benieuwd hoe lang het goed zl gaan..
Ik ookquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:28 schreef HappyCharly het volgende:
Het voelt nu alsof ik team Jeff ben, maar ik ben eerder anti-Wanda
Oh en muts en sjaal voor nadir en mirthe maar mirthe kreeg kapotte handschoenen dus werd meteen verwezen naar de winnaar met naaigaren hahaha isaac koos ook nagellak..quote:
Die zijn nu ook over de zeik toch .... Ja KimK zou dan mogelijk ook zijn gegaan, maar die wil nu alquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Juist niet , want KimK over de zeik, groepje Wanda over de zeik , Alicia over de zeik . die impact was degelijk groot geweest
Check.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:28 schreef HappyCharly het volgende:
Het voelt nu alsof ik team Jeff ben, maar ik ben eerder anti-Wanda
Ik weet het niet, heb het idee dat de liefde ook vanuit groepje Wanda wel over is. Hopelijk kiest Maddy nu voor de niet-slangen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat groepje Wanda brokkelt wel af, zeker nu Maddy zich ook al heeft uitgesproken hierover.
Oh ik dacht dat omdat Jeff net op stond en Berend bedankte terwijl hij zijn lege flesje pakte en vroeg waar Berend zijn kratje wasquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Niet omgekeerd? Jeff kocht bier maar berend niet toch
Welnee, die impact was pas echt groot bij Marcianoquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn nu ook over de zeik toch .... Ja KimK zou dan mogelijk ook zijn gegaan, maar die wil nu al
Ohhh miss vergis ik mij en heeft berend ook. In elk geval lief dat ze delenquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:29 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat omdat Jeff net op stond en Berend bedankte terwijl hij zijn lege flesje pakte en vroeg waar Berend zijn kratje was
Werd hem aangebodenquote:
Die zijn gek. Al het eten is al op en nu totaal onnodig eieren bakkenquote:
Babette is een meeloper , die is totaal niet te vertrouwenquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:31 schreef Poesjuh het volgende:
Wendy zegt babette heeft emotioneel gestemd. Geen idee op wie
Jw stemde op djedi maar wilde graag ruben weg hebben
Ik mag Babette graag maar waardeer jouw meningquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette is een meeloper , die is totaal niet te vertrouwen
hij kann zich zo volleten buitenquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:32 schreef engine het volgende:
Jerrold zat een half uur geleden nog cornflakes te eten ook.
De toekomst zal het leren ...quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee, die impact was pas echt groot bij Marciano
Ik vond haar ook okay,maar na dit weekend werd wel duidelijk dat zij diep in de reet van Alies zitquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik mag Babette graag maar waardeer jouw mening
nee niet gehoordquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:35 schreef patat het volgende:
Babette zat net voor de eliminatie bij Maddy boven, toen hadden ze het over de 13 stemmen toch? Zei ze niet op wie ze zelf had gestemd daar?
Jemig wat een jankebal. FF een traantje oké, maar dit is wel extreemquote:
wanda laat haar ratel er op losquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
KimK heeft een gebrek aan woorden en gaat daarom gewoon schelden
Je kan het altijd terugkijken ..... waar dan ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:37 schreef Benny het volgende:
Mirthe is zich aan het verontschuldigen dat ze niet te klef wilde doen op tv
Ja daar heeft Martin wel een punt hoor. Hij zei het al voor de opdracht dat het dom is om Jeff te kiezen en zie hier, iemand uit hun groepje gaat naar huis.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:39 schreef Poesjuh het volgende:
Martin voelt zich onbegrepen. Ik snap hem wel
Kim K en wanda samen snappen het spel niet nee
TV technisch mag dat nog niet ...quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Had haar zooo graag zien gaan. Maar haar tijd komt nog dat geloof ik echt
Dat dusquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar heeft Martin wel een punt hoor. Hij zei het al voor de opdracht dat het dom is om Jeff te kiezen en zie hier, iemand uit hun groepje gaat naar huis.
Kim K en Wanda kijken alleen maar of ze iemand genomineerd kunnen krijgen....denken er niet bij na dat iemand zo'n opdracht ook kan winnen.
Ja ik heb weinig mensen die ik graag zie gaan, maar Wanda is er wel één vanquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Had haar zooo graag zien gaan. Maar haar tijd komt nog dat geloof ik echt
Ja het is nu wel genoeg geweestquote:
Wandaquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
JW kan er dertien opnoemen die op Jeff hebben gestemd
Marciano nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wanda
Kim k/w
Zoey
Jerrold
Mirthe
Marciano d8 ik
Sasha
Bern dan vast ook
Djedi
Ruben
Mexx
Ruppie?
Imadi?
13
ik twijfel enormquote:
Ik zeg je eerlijk..quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:48 schreef spapaars het volgende:
Ruben praat met dialect: Echt man, ik zweer.
marciano had kenzyquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wanda
Kim k/w
Zoey
Jerrold
Mirthe
Marciano d8 ik
Sasha
Bern dan vast ook
Djedi
Ruben
Mexx
Ruppie?
Imadi?
13
Die heeft zeker weten op Jeff gestemd. Jeff zei net ook dat hij kon zien dat ze baalde dat hij had gewonnenquote:
Daarom was Kim K ook boos, hij had zich niet aan haar plan gehoudenquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik twijfel enorm
want op het laatst sloeg hij om
nou das best makkelijk na te gaanquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
precies kunnen we niet alle 13 weten
Of dekte zich in.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik twijfel enorm
want op het laatst sloeg hij om
dat was vooral Martinquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom was Kim K ook boos, hij had zich niet aan haar plan gehouden
Gerrit? Offf?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar kennen we dat van OPRECHT?
Ik denk dat laatste. Hij zegt waarschijnlijk van niet maar heeft wel op Jeff gestemd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of dekte zich in.
Het is een gladde.
misschien 8-10quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou das best makkelijk na te gaan
was Gerrit van het OPRECHT?quote:
Ik weet nu opeens zeker dat gerrit ook 80 x oprecht zei tegen shelley hahaha nee maar oprechtttttquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
was Gerrit van het OPRECHT?
ik dacht een bb-er
Billyquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
was Gerrit van het OPRECHT?
ik dacht een bb-er
Yuuup. Is vandaag al meermaals voorbij gekomenquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
Hebben we nou naast blaadjes/ streamlock met tekst ook nog een zwart scherm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |