quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
Erik had gewed met berend en heeft een halve cake gewonnen, wedden was of eliminatie of een verdienopdracht.
Isaac speelt goed toneel.quote:
Er was een eliminatie. Jeff moest de opdr. doen, heeft het gehaald en straks besluit hij wie eruit geknikkerd wordtquote:
Hey Benny, het onderwater zitten van Jeffquote:
Ben net thuis.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:21 schreef Poesjuh het volgende:
2.05 jeff onder water die bikkel damnnnnn
Ik heb geen idee. Mexx zegt dat ze iig vandaag samen gaan inpakken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:21 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Jerrold doorhebben dat hij er misschien uit moet?
Maar vermoedelijk vlindert Mirthe naar de volgende Of nog erger, haakt ze volkomen aan bij groepje Wandaquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Als hij Jerrold weg stemt heeft hij daar Mirthe ook mee, dus 2 vliegen etc...
Volgens mij totaal niet... De meesten niet tenzij Isaac het snel doorvertelt maar hoop het niet. Ik wik die koppies zienquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:21 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Jerrold doorhebben dat hij er misschien uit moet?
ik ook.. maar hij klonk echt wel overtuigdquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:22 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat Jerrold nog even op de reservebank mag en dat Jeff iemand kiest die de andere groep harder raakt
Hou het bij de streams Marioquote:
op 1quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh op welke stream, ik zie Jerrold kletsen op 2
ik zit te kijken naar een pratende Jerrold, zonder Isaac?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:24 schreef Poesjuh het volgende:
Jaaaa hoor Isaac heeft Jerrold al ingelicht nu
ohh okequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef Poesjuh het volgende:
Isaac praat tegen kim w en marciano, sorry dacht dat jerrold daarbij zat
Ik wou al zeggen, volgens mij heeft jerrold nog helemaal niets door, zegt nu dat ie ff wat gaat eten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef Poesjuh het volgende:
Maar ehh.. dit is wel een beetje raar toch.. beetje doorlullen..quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef Poesjuh het volgende:
Miss handig als je erbij zet wie dit zegtquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
"Niemand heeft mijn kleding ooit gedragen. Het is net of mijn kleding lelijk is ofzo"
pak die mod maar even aan hoorquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Miss handig als je erbij zet wie dit zegt
Ik hoop het want Johan zag het aan komen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
Jerrold is dadelijk gewoon in shock als ie hoort dat ie moet gaan, die ziet het helemaal niet aankomen.
dom van zequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac is een van de gevaarlijksten in dat huis ... en niemand die het doorheeft..
Klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoop het want Johan zag het aan komen.
Die heeft niets te vrezen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
Kim K heeft er echt geen zin meer in![]()
gaat nog erg goed tot nu toequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
Oke help me even.. is Isaac dus opperslang? Of gewoon dom dat hij niet doorheeft dat je niet op deze manier tussen 2 groepjes heen en weer kunt lopen?
Wat een zeikmiep is het toch ook. Die dealt wel heel slecht met 'tegenslagen'quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
Kim K heeft er echt geen zin meer in![]()
Mooie twist, mag van mijquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef pingu66 het volgende:
Dadelijk stuurt Jeff, isaac naar huis 🤣
Op zoiets hoop ik inderdaad, Jeff kennende doet hij zijn eigen ding.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef patat het volgende:
[..]
Wat een zeikmiep is het toch ook. Die dealt wel heel slecht met 'tegenslagen'
Oh dat zou best briljant zijn. Maar denk het niet, zijn best maatjes die 2, isaac en jeff.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef pingu66 het volgende:
Opper slang. Hij vliegt van de ene clan naar de andere.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
Oke help me even.. is Isaac dus opperslang? Of gewoon dom dat hij niet doorheeft dat je niet op deze manier tussen 2 groepjes heen en weer kunt lopen?
ja gaat hem goed af.. ik probeer alleen te snappen of dit met voorbedachte rade is vanuit isaac, een masterplan, of dat beide groepen hem vertrouwen en hij het probleem niet ziet..quote:
Neeeequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:24 schreef Poesjuh het volgende:
Jaaaa hoor Isaac heeft Jerrold al ingelicht nu
Kloptquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:30 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff vertrouwt isaac dus ik denk dat hij eerlijk was toen hij jerrold noemde om te gaan
heeft in het leger gezeten hequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:30 schreef Seattle het volgende:
Isaac is echt erg joh. Soort van undercover agent lijkt het wel. Ik zou hem werven als ik politie was
Hij speelt het wel goed! Maar kan niet wachten op de dag dat Jeff er achter komt dat hij niet te vertrouwen is!quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:30 schreef Seattle het volgende:
Isaac is echt erg joh. Soort van undercover agent lijkt het wel. Ik zou hem werven als ik politie was
Als ik haar zie dansen, denk ik meid wat doe je. Maar hoe ze Jeff steunde en hielp dan zie je een topperquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
Eunice![]()
ga haar steeds meer waarderen
kanquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff speelt de long game .. degenen eruit die later het spel kunnen winnen omdat ze overal doorheen glippen.
We gaan ooit zien of deze tactiek gewerkt heeft.
Maar dan hebben we niks meer te zeurenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wanda eruit zou tof zijn
Dan is die kliek in chaos
Maar Isaac lijkt Jeff oprecht leuk te vinden.. dus dan ga je toch niet alles doorlullen...quote:
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan
maar geloof dat het wijzer is een Wanda of Kim K eruit te halen
die groep goed fucken
True... WANDA MOET BLIJVENquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dan hebben we niks meer te zeuren
mexx Kim K Djediquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dan hebben we niks meer te zeuren
Niet te lang, maar wel voorlopigquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
True... WANDA MOET BLIJVEN
Isaac wilde dit maar jeff denkt aan de lange termijn en vind jerrold te gevaarlijk omdat heel veel hem aardig vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan
maar geloof dat het wijzer is een Wanda of Kim K eruit te halen
die groep goed fucken
Eerder toch al? Ik dacht dat het alarm rond 10:Xx gingquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:33 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zo krijg je de dag wel vol... 11:20 opdracht aankondigen + strategie 12:20 iemand kiezen + oefenen, 13:40 opdracht+ uur bedenktijd 14:40 iemand kiezen.
't Is ook nooit goed bij jou !quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet te lang, maar wel voorlopig
neequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet te lang, maar wel voorlopig
Iets van half 11 ja en goede streamdag, slechte andere dingen doe dag.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eerder toch al? Ik dacht dat het alarm rond 10:Xx ging
Dat weet ze nog nietquote:
Jawelquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed bij jou !
topdag!quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:33 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zo krijg je de dag wel vol... 11:20 opdracht aankondigen + strategie 12:20 iemand kiezen + oefenen, 13:40 opdracht+ uur bedenktijd 14:40 iemand kiezen.
En dan is diegene nog niet eens wegquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:33 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Mirthequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:35 schreef Charmian het volgende:
wie gaat het vervelend vinden als jerrold nu gaat?
mirthe, meer nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:35 schreef Charmian het volgende:
wie gaat het vervelend vinden als jerrold nu gaat?
Ja, komt goed uit want ik moest goed uitrusten en de vorige keer dat dit kon was die dag dat heel de middag de streams eruit lagenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets van half 11 ja en goede streamdag, slechte andere dingen doe dag.
dat isaac en marciano naar iedereen smoezenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan alleen even kijken .. niet luisterenWat heeft Maddy door?
Tegen mensen die alleen de uitzendingen kijken gaan spoileren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Weet nu al dat dit de cliffhanger gaat zijn op de vrijdag tv uitzending
heeft jankdoos nadir zijn 24 al aangevraagdquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, komt goed uit want ik moest goed uitrusten en de vorige keer dat dit kon was die dag dat heel de middag de streams eruit lagen![]()
Nadir en Jeffrey in gesprek nu over de opdracht. En dan SL
Neequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft jankdoos nadir zijn 24 al aangevraagd
Nee, dat is van de baan voorlopig.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
En terechtquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:37 schreef Poesjuh het volgende:
Isaac zegt trgen martin dat hij zijn maatjes dus kim e ed heeft gewaarschuwd dat ze moeten oppassen hoe zij tegen hen praten nu over dat hij jeff hielp. En isaac zou nooit op jeff stemmen zegt hij dus hij is nu boos op zn maatjes. Martin begrijpt hem. Wanda en kim w snappen het spel niet zeggen ze. Isaac is sjago op die meiden nu
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er was een eliminatie. Jeff moest de opdr. doen, heeft het gehaald en straks besluit hij wie eruit geknikkerd wordt
Die zitten in het verkeerde tipocquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tegen mensen die alleen de uitzendingen kijken gaan spoileren.
hij vergeet erbij te zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:39 schreef ChocoFan het volgende:
Isaac loopt stoer de trap op richting jeff en zegt, it's youre fucking show men
Ik wil hem vertrouwen, maar doe het nog niet. Hij lult te veel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:39 schreef ChocoFan het volgende:
Isaac loopt stoer de trap op richting jeff en zegt, it's youre fucking show men
In het echte leven bedoel ik, niet hier op fok.quote:
Hij had een nieuw kwaaltje en zou het vandaag nog even aanzienquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij heeft wel z’n woord gehoudenquote:
Ik weet ook nog niet goed wat ik met isaac aan moet en wat voor spel hij nu eigenlijk speelt. Glibbert overal tussendoor iig.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik wil hem vertrouwen, maar doe het nog niet. Hij lult te veel.
dat is meer nadir z'n dingquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het valt wel mee dat ie niet even het moment uitbuit om een zware verwonding te faken
Nieuw kwaaltje? Die verrotte persoonlijkheid heeft hij toch al heel zijn leven?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had een nieuw kwaaltje en zou het vandaag nog even aanzien
Ik vind dat wel interessantquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet goed wat ik met isaac aan moet en wat voor spel hij nu eigenlijk speelt. Glibbert overal tussendoor iig.
Hij heeft bij Maddy al 3 of 4 kwaaltjes gemeld voor een arts een pijntje een vlekje op zn lijf, die rib en nog ietsquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had een nieuw kwaaltje en zou het vandaag nog even aanzien
same..quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet goed wat ik met isaac aan moet en wat voor spel hij nu eigenlijk speelt. Glibbert overal tussendoor iig.
Slimquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
Babette is ordinair Maddy aan het uithoren
Hij heeft al een keer op de grond liggen janken toen ie zich tegen het bed stootte en later nog een keer toen hij weer "gewond" raakte.quote:
ja nog iets .. overcompenserende spierpijn aan de andere kant onder zn ribbenkastquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij heeft bij Maddy al 3 of 4 kwaaltjes gemeld voor een arts een pijntje een vlekje op zn lijf, die rib en nog iets
Ook een hypochonder net als Rubenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij heeft al een keer op de grond liggen janken toen ie zich tegen het bed stootte en later nog een keer toen hij weer "gewond" raakte.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:43 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy vertrouwd continu de gene met wie ze op dat moment is. Dus simpel
Zoals de waard is, vertrouwt zij haar gastenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:43 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy vertrouwd continu de gene met wie ze op dat moment is. Dus simpel
Hij vertlet het net nog een keerquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
ja nog iets .. overcompenserende spierpijn aan de andere kant onder zn ribbenkast
welke lijst? Ik volgde gesprek met Jeffquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
jeff en wendy staan op de lijst??
en babette weet er van??
geen ideequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
welke lijst? Ik volgde gesprek met Jeff
Dat is met die sportles van haar ook.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Haar enthousiasme is aanstekelijk, ik vind haar ook leuk
ja dat dacht zequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:46 schreef HappyCharly het volgende:
Aww schattig van Wendy, die dacht alleen leuke mensen tegen te komen hier (als ik het goed hoorde want daarna streamlock)
Sowieso jaquote:
Geduld is een schone zaakquote:
Niet dat ie gelijk moest antwoordenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
stem zei toch dat ie mocht stemmen.
Nee, dat dacht ik niet. Hij moet er een naar huis sturenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:49 schreef Benny het volgende:
En dan moeten ze nog in willekeurige volgorde naar voren komen?
duurde veels te langquote:
Jokkebrok zegquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
duurde veels te lang![]()
jerrold zegt bedankt.
jeff legt uit dat ie een winnaar in hem zag en daarom weg stuurt.
Eigenlijk wel heel erg ja.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Mwah wel een anti climax eigenlijk...
de sneaky man in the middlequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp het niet, had liever 1 van die tuthola's naar huis gestuurd. Ik weet amper wie Jerrold is, je ziet hem niet veel op stream
echt he.. gemiste kans. Ik snap Jeff wel maar toch..quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp het niet, had liever 1 van die tuthola's naar huis gestuurd. Ik weet amper wie Jerrold is, je ziet hem niet veel op stream
Daarom juist goed. Eerst alle loze loodsvulling eruitquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat is volgens mij precies de reden van Jeff. Jerrold glipt overal tussendoorquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
is ook wel zo, nah ja team wanda wordt een heel klein beetje geraaktquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:52 schreef Verida het volgende:
Dan houd Jeff zich wel aan zijn woord, als hij dit al langer zegt.
en ik kan zijn redenatie wel volgen, Jerrold slipte overal tussendoor en daarom kandidaat om ver te komen.
dat is precies wat jeff bedoelt voor de lange termijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beetje raar gezegd maar was een kleurloos typequote:
is allemaal tactisch.. als hij nu een van die slangenkuil had weggestemd dan was het direct weer chaos..quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hij stinkt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Je ziet hem bijna niet op beeld en je mist er niet veel aan... aardige jongen dat wel.
Ja. Zachtaardige man. Grappig ook. Deed leuke dansjes met Eunice.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Je ziet hem bijna niet op beeld en je mist er niet veel aan... aardige jongen dat wel.
Waarom zoveel was die toch niet inbeeld of keek je al zo weinigquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:55 schreef Cargamelk het volgende:
Jerrold weg ... nu ga ik minder kijken.
tsja uiteindelijk zit je daar voor jezelf, fuck de groepsdynamiekquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:53 schreef Ireth het volgende:
Ik vond dit eigenlijk net zo'n nietszeggende uitslag als Isaac die 500 euro won....
Doet weinig aan de groepsdynamiek....
Ik zie die gast voor het eerstquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:55 schreef Cargamelk het volgende:
Jerrold weg ... nu ga ik minder kijken.
ik denk nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet je niet
Kan ook gewoon heel snel weer zijn
Die wil gewoon tegen de stroom inquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zoveel was die toch niet inbeeld of keek je al zo weinig
Er balen er sowieso al een aantal dat Jeff de opdracht gehaald heeft. Zo hun best gedaan om genoeg stemmen te krijgen en dat voelt nu als verliezen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:54 schreef chufi het volgende:
Mogelijk gaan hier toch wat mensen van balen ...
Voor ons streamers is het zeker niet erg dat jerrold eruit gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje raar gezegd maar was een kleurloos typeMaar de slangen zitten nog in het spel. Let de games begin
Blijkbaarquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die wil gewoon tegen de stroom in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |