Wellesquote:
Ochja die zitten er ook nog..quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
De hele godganselijke dag zitten ze te kaarten, Bern en Sasha?
Bijna wel ja of liggen op bed samen.. enkele keer zie je ze wel apartquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
die maken elkaar nog saaierquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Het heeft de sfeer van een sollicitatiegesprek... alhoewel, ik heb sollicitatiegesprekken gehad die gezelliger warenquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende: Erik vindt de mogelijkheid om iets voor iemand te betekenen fijn. Heeft sterk het gevoel dat hij een vorm van autisme heeft. Fijn dat hij dat wel doorheeft. Ik blijf het fascinerend vinden om toe te kijken hoe iemand zo net geen aansluiting heeft/ net de plank misslaat.. Ja, hij voert een gesprek, ja hij is intelligent genoeg, ja hij is geďnteresseerd genoeg. En toch is hij heel anders dan de rest van de mensen.
Ruben Djediquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Neequote:
al zijn gesprekken hebben die vibe.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het heeft de sfeer van een sollicitatiegesprek... alhoewel, ik heb sollicitatiegesprekken gehad die gezelliger waren
echt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het ook ergens sneu dat mensen Erik niet gewoon zeggen dat het stom is om zelfgeknutselde rozen mee te nemen. Babette: heel leuk!! Kom nou vrouw.. als een echte man waar je mee date dit meeneemt haak je toch acuut af.
Ook romantischer?quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het heeft de sfeer van een sollicitatiegesprek... alhoewel, ik heb sollicitatiegesprekken gehad die gezelliger waren
D.quote:
Het is dan ook een nepdate daar horen nep loemen bij 🤣quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het ook ergens sneu dat mensen Erik niet gewoon zeggen dat het stom is om zelfgeknutselde rozen mee te nemen. Babette: heel leuk!! Kom nou vrouw.. als een echte man waar je mee date dit meeneemt haak je toch acuut af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |