Het is inderdaad aan twee kanten walgelijk. Wat Rusland doet en wat Oekrane al 8 maanden moet verduren. Waarom ga je niet bij Putler janken? Hij kan dit stoppen hequote:Op maandag 17 oktober 2022 00:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Beide kanten, het is gewoon walgelijk. Rusland en de Oekraine. Het was hetzelfde in Afghanistan en Syrie, opgefokte mannen onder invloed van drugs en drank. Er is niks heilig hieraan of normaal, het is afschuwelijk van beide kanten.
Ja ieuw, je zult je eigen land maar moeten verdedigen omdat iemand met een te kleine penis -dus compensatie complex- je land is binnengevallen, alleen maar omdat zijn bitchwijf kwaad is dat ie hem niet meer omhoog krijgtquote:Op maandag 17 oktober 2022 00:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Beide kanten, het is gewoon walgelijk. Rusland en de Oekraine. Het was hetzelfde in Afghanistan en Syrie, opgefokte mannen onder invloed van drugs en drank. Er is niks heilig hieraan of normaal, het is afschuwelijk van beide kanten.
Iets met propaganda enzo.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:20 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
En daar zit je dan met je bontmuts te koukleumen in huis terwijl het buiten 20 graden is
Vergeet ook niet dat die gemobiliseerden geen tot 0 noemenswaardige training krijgen en de "iets ervarener" Russische troepen behoorlijk in de weg kunnen lopen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:09 schreef Nielsch het volgende:
Echt mooi die mobilisatie in Rusland. Dat kan zich nog wel eens tegen Putler gaan keren nu blijkt dat deze mensen helemaal geen training krijgen, al snel weer dood terugkeren en je nergens meer veilig bent voor de mensen van het mobilisatiebureau. Las gisteren dat ratio doden tussen Oekrane en Rusland 1 op 6 is. Die 6 kan nog wel eens flink gaan stijgen naarmate er meer ongetrainde orcs naar het front moeten.
Beide is een optie.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:36 schreef Starhopper het volgende:
Hoe werken die Iraanse drones eigenlijk? Krijgen deze vooraf cordinaten en gaat het allemaal automatisch of zit iemand hem live te besturen?
Het lijkt wel alsof we in 1740 leven ipv 2022quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:09 schreef Nielsch het volgende:
Echt mooi die mobilisatie in Rusland. Dat kan zich nog wel eens tegen Putler gaan keren nu blijkt dat deze mensen helemaal geen training krijgen, al snel weer dood terugkeren en je nergens meer veilig bent voor de mensen van het mobilisatiebureau. Las gisteren dat ratio doden tussen Oekrane en Rusland 1 op 6 is. Die 6 kan nog wel eens flink gaan stijgen naarmate er meer ongetrainde orcs naar het front moeten.
Vergeet niet dat een hoop van die gemobiliseerden voor de oorlog waren, ttdat ze zelf aan de beurt waren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:46 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof we in 1740 leven ipv 2022
Ik kan het echt nauwelijks geloven
Het is misdadig, ik heb wel te doen met die Russen. Millennial generatie gaat naar de loopgraven
EPSTEINEDquote:Op maandag 17 oktober 2022 07:48 schreef Perrin het volgende:
Another Russian bites the dust.
[ twitter ]
Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:48 schreef Perrin het volgende:
Another Russian bites the dust.
[ twitter ]
Ik ben niet 'voor Rusland'. Ik ben anti-Kiev en anti Washington/Brussel. Die 3 zijn een kankergezwel die momenteel de hele wereld aan het verkrachten zijn zoals ze de afgelopen 30 jaar aan het doen zijn. Ik ben voor een multipolaire wereld. En ik zal dat ten alle tijden prefereren over een wereld waar enkel de VS met de scepter zwaait. Zker in Europa.quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik snap de logica niet waarom je voor Rusland bent dat een genocide pleegt in Oekrane omdat Amerika zich misdroeg in Irak 20 jaar geleden.
Leg eens uit.
Is het nu wel eens opgekomen in mensen zoals jij, dat een heleboel mensen, ook in Rusland, gedwongen worden, geen kant op kunnen, families hebben, zelfmoord plegen, etc?quote:
De hele wereld? Spreek even lekker voor jezelf.quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:17 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik ben niet 'voor Rusland'. Ik ben anti-Kiev en anti Washington/Brussel. Die 3 zijn een kankergezwel die momenteel de hele wereld aan het verkrachten zijn zoals ze de afgelopen 30 jaar aan het doen zijn. Ik ben voor een multipolaire wereld. En ik zal dat ten alle tijden prefereren over een wereld waar enkel de VS met de scepter zwaait. Zker in Europa.
Ik weet het nog als de dag van gisteren 20 jaar geleden dat de halve wereld zich klaartrok op Amerikaanse kruisrakketten die 's nachts op Baghdad vielen.
Nee, de Amerikanen zijn onze vriendjes maar de Russen? Moeten allemaal dood! Want Irak, Afghanistan, Joegoslavi, Libi, Syri, Jemen e.d. zijn geen Soevereine landen en de mensen hebben een kleurtje en dus niet dezelfde rechten. Ofzo.
Zijn meer mensen met een kleurtje in Amerika dan in Rusland. Er gaat iets mis met je logica.quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:17 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik ben niet 'voor Rusland'. Ik ben anti-Kiev en anti Washington/Brussel. Die 3 zijn een kankergezwel die momenteel de hele wereld aan het verkrachten zijn zoals ze de afgelopen 30 jaar aan het doen zijn. Ik ben voor een multipolaire wereld. En ik zal dat ten alle tijden prefereren over een wereld waar enkel de VS met de scepter zwaait. Zker in Europa.
Ik weet het nog als de dag van gisteren 20 jaar geleden dat de halve wereld zich klaartrok op Amerikaanse kruisrakketten die 's nachts op Baghdad vielen.
Nee, de Amerikanen zijn onze vriendjes maar de Russen? Moeten allemaal dood! Want Irak, Afghanistan, Joegoslavi, Libi, Syri, Jemen e.d. zijn geen Soevereine landen en de mensen hebben een kleurtje en dus niet dezelfde rechten. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |