Joehooeee !!!quote:
Dan liever kitkat of twix..quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Snicker is nog wel lekkermaar dan niet uit de frituur.
Jaah. `wel een online muisjequote:
Dat is drie keer niks met muis gaat een stuk sneller..quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel een muis ergens met snoer. Voor het geval. Ik kan slecht met de touch pads
Ik zit in team GADVERDAMMEquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt idd
Eens kijken of er daar hier meer van zijnquote:
Oh jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
Ik was ooit helemaal into caramacs. Niet te vreten die zooi
Ik wel lekker maar ook al zeker 10 jaar niet op. Die smaken vast een stuk minderquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens kijken of er daar hier meer van zijn
Thuis op de laptop gebruik ik eigenlijk nooit een muisquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel een muis ergens met snoer. Voor het geval. Ik kan slecht met de touch pads
Kan er niet aan wennenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thuis op de laptop gebruik ik eigenlijk nooit een muis
Teleurstelling van de week, geen druipende kaasquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:43 schreef pullup het volgende:
Ondertussen is die kaasschnitzel de grootste teleurstelling van de dag![]()
De kaas hoort er uit te druipen bij het snijden maar ik zie helemaal geen kaas en ik proef het ook niet
Ja waar vandaan?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:43 schreef pullup het volgende:
De kaas hoort er uit te druipen bij het snijden maar ik zie helemaal geen kaas en ik proef het ook niet
De appiequote:
Okquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
De appie
Garden Gourmet
Gouda kaasschnitzel ( zonder kaas blijkbaar)![]()
![]()
quote:
En het was eigenlijk ook geen schnitzel zo zonder kaas?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:43 schreef pullup het volgende:
Ik zou teruggaanquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
De appie
Garden Gourmet
Gouda kaasschnitzel ( zonder kaas blijkbaar)![]()
![]()
Ik zou naar de slager gaanquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of toch liever nananas op je pizza?
Yep beterquote:
Jij wil beide he,quote:
Jammiequote:Op zondag 16 oktober 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wil beide he,
eerst een pizza hawaii en daarna beker bounty ijs
Jij gaat op mijn negeerlijstquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wil beide he,
eerst een pizza hawaii en daarna beker bounty ijs
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Is ook beter. Mijn moeder kookt ze tot snot.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik had witlof uit de oven in ham en kaas, normaal kook ik de witlof voor, maar nu had ik de witlof in een klontje boter in een pan een beetje gebakken en daarna in de ham en kaas gerold, echt een aanrader.
quote:
Ow, kort lijstje,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Jij weet het toch ook nietquote:
Mie mie miequote:Op zondag 16 oktober 2022 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Lolquote:
Laat zien?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
Ik heb een mooie trui gezien, het is een wat dure winkel
Er heeft er eentje ruim gewonnen. ( De lichte dame) En eentje ging net wel wat minder helaas dus de werd vierde in het zware dames veldquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe hebben de meiden het gedaan vandaag?
Wol?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
Ik heb een mooie trui gezien, het is een wat dure winkel
Ze zinken nog net niet dus ja dan kan hetquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Er heeft er eentje ruim gewonnen. ( De lichte dame) En eentje ging net wel wat minder helaas dus de werd vierde in het zware dames veld
Ja zo heet het echt en je mag ze prima zware dames noemen
Nee zo'n ok winkel qua allesquote:
Ik weet niet of ik deze mooi vindquote:
Het is wel fair trade enzo. En ik vind het leukquote:
Beetje jammer van die naad, maar streepjesquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uhh is op straat zeg maar. Niet online maar zelfde winkel lijkt op deze [ link | afbeelding ]
Naadquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje jammer van die naad, maar streepjes
Eerlijk is eerlijk het wel kwaliteit. Fair traid enzo https://www.hetfaireoosten.nl/quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:35 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat dat ding 3 min na het aantrekken. er heel hobbezakkerig uit ziet
Best leuke site verderquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk het wel kwaliteit. Fair traid enzo https://www.hetfaireoosten.nl/
Ik loop er dagelijks langs, kwijlendquote:
liverpool was nog erg spannendquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zinken nog net niet dus ja dan kan het
Jaquote:
Genoeg om de hoekquote:
ja deze keer was van dijk de beterequote:Op zondag 16 oktober 2022 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja beetje hectische finale... maar Haaland was nergens
Ja leukquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
nog wat platzierungen in polen
644 Genesis Land Of Confusion
630 Bon Jovi Bad Medicine
Genesisquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
nog wat platzierungen in polen
644 Genesis Land Of Confusion
630 Bon Jovi Bad Medicine
quote:
Ik was cynischquote:
Ik luister naar Kink.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
bij over 620 videos komt nog zoveel
veel van queen,pink floyd,
Ik hoop dat je ze allemaal gaat opnoemen. Daar heb ik zin inquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
bij over 620 videos komt nog zoveel
veel van queen,pink floyd,
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:16 schreef mario390 het volgende:
627 AC DC Back in Black live donigton 1991
Maar die trui .... heb je 'm al gepast of zit je er alleen naar te kwijlen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze allemaal gaat opnoemen. Daar heb ik zin in
Ik zag het in de etalagequote:Op zondag 16 oktober 2022 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Maar die trui .... heb je 'm al gepast of zit je er alleen naar te kwijlen?
welke mensen ?quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn bedoeld om te kijken als mensen op hun werk zijn
En zowel, horen ze dat soort plaatjes niet te kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:56 schreef mario390 het volgende:
dit snap ik niet, als jemand im forum zit
is die toch niet gelijk werken
Het is geen Napoliquote:
Als het goed is is het goedquote:
die ken ik nogquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:57 schreef mario390 het volgende:
nog platzierungen in polen
621 nena 99 luftballons
615 police roxanne
En beste doelsaldo Kan eigenlijk niet beter ongeveerquote:
Er is ruim gewonnen,quote:
Vorig jaar was echt extreemquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
En beste doelsaldo Kan eigenlijk niet beter ongeveer
Echt niet.. Excelsior staat ergens in de middenmoot dacht ikquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is ruim gewonnen,
maar
Excelsior was echt heel erg zwak. Zie in de beker amateur teams die 3 klassen beter zijn.
Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt niet.. Excelsior staat ergens in de middenmoot dacht ik
klopt ... op 12 nuquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt niet.. Excelsior staat ergens in de middenmoot dacht ik
Naja ik ben die zeperd tegen Napoli ook nog niet helemaal te boven.quote:
Nopequote:
Ik welquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope
Maar als Escelsior slecht leek kan dat de verdienste van Ajax zijn
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wel
En nee, was dat maar zo. Ajax was, zeker in het eerste kwart, even matig.
Als ze zo spelen tegen liverpool en zelfs rangers hebben ze een probleemquote:
Veel plezierquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:10 schreef mario390 het volgende:
hele avond episoden van knight rider
erste seizoen 1982
Zonde, maar het is nooit anders geweest in Duitstalige landenquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee duits synchronisiert, heb nog nie english gekijkt
Zie je wel eens acteurs eerst in het duits en dan engels? Is dat niet raar?quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee duits synchronisiert, heb nog nie english gekijkt
Duitsland heb ik nooit gecheckt, maar steeds vaker kun je ook de originele taal kiezenquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel eens acteurs eerst in het duits en dan engels? Is dat niet raar?
Ik kan er niet tegen iig als ik een film op duitse tv kijk. De stemmen kloppen dan niet meer
Ook bij de standaard zenders (ADR, ZDF, etc)? Zal het eens uitproberen binnenkort.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Duitsland heb ik nooit gecheckt, maar steeds vaker kun je ook de originele taal kiezen
Ja, dat helpt in het Duits. Alleen als je nu Bruce in het Engels hoort, is dat dan niet raar?quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:50 schreef mario390 het volgende:
de meesten hebben altijd de selfde synchronspreker
zum beispiel die van bruce willis makt dat allang
Ah, dat helptquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:53 schreef mario390 het volgende:
ik hoor hem niet in english , ja hij song 1-2 liedjes
Die mag dus niet stoppen voor Bruce het doetquote:
Schmutziges Tanzenquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:59 schreef chufi het volgende:
Zag net dat Dirty Dancing alleen in het Duits is
Ja, vreselijkquote:
Morguh Pullupquote:
Morgenquote:Op maandag 17 oktober 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup
ZO das een engnekkerd zet
Do you want a balloon? 🎈quote:
Ja, al bezig met het 2e bakkie.quote:
Sollyquote:
Wat een geluk dat er geen passagiers in zatenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
Busje komt zo niet, de trein won
https://www.ad.nl/bergen-(...)ers-in-bus~a8190cef/
Er is een filmpje vanquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een geluk dat er geen passagiers in zaten
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een filmpje van
[ twitter ]
Zo dan, heftigquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een filmpje van
[ twitter ]
Dacht ff dat dit stanley van the office wasquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat helpt in het Duits. Alleen als je nu Bruce in het Engels hoort, is dat dan niet raar?
Dit bv
Hoiquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dacht ff dat dit stanley van the office was
goedemiddag
https://speld.nl/2022/10/(...)er-steeds-grimmiger/quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een filmpje van
[ twitter ]
Haha is een serie en hij doet precies helemaal niks. Naast kruiswoordboekjes invullenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Wie is stanley en wat doet ie op kantoor?
Mwah, ze kunnen beterquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:25 schreef pullup het volgende:
[..]
https://speld.nl/2022/10/(...)er-steeds-grimmiger/
Ah, sorry, zegt me niets.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha is een serie en hij doet precies helemaal niks. Naast kruiswoordboekjes invullen
quote:zondagavond rond 20.00 uur verwerkte het knooppunt van AMS-IX ruim 11,1 Terabit aan data per seconde
Hoef je geen sorry te zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, sorry, zegt me niets.
Goede serie?
Ik ben het weer aan het kijken. De UK versie heb ik op dvd. Snap niet dat iemand het niet kentquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry te zeggen![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Office_US
Ik vind het top humor jaDenk dat je er vast weleens plaatjes/animted gifs/memes van voorbij hebt zien komen zonder dat je het wist
Zal het in gedachte houden voor na wat ik nu kijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry te zeggen![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Office_US
Ik vind het top humor jaDenk dat je er vast weleens plaatjes/animted gifs/memes van voorbij hebt zien komen zonder dat je het wist
Waar heb je zoveel opslag voor nodig?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:10 schreef chufi het volgende:
Alhoewel, dat heb ik hier aan opslag ....
Ja die heb ik dan weer nog nooit gezien. Maar t vast ook steengoed omdat ricky gervais de michael scott is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben het weer aan het kijken. De UK versie heb ik op dvd. Snap niet dat iemand het niet kent
Ja briljant wel. Ik moest ook even wennen aan de US versie. Maar dat pakte dankzij Ricky wel goed uit.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja die heb ik dan weer nog nooit gezien. Maar t vast ook steengoed omdat ricky gervais de michael scott is.
Nergens... maar tis wel handig..quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar heb je zoveel opslag voor nodig?
Voelt warm benauwd aan en dan met die regen bahquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:52 schreef maily het volgende:
Lekker weertje![]()
Jammer van de miezer ....
Wel goed voor je haarquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voelt warm benauwd aan en dan met die regen bah
ja jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:48 schreef mario390 het volgende:
nieuwe dag , platzierungen 14 00 begonnen
600 Wet Wet..Love Is All Around
uit nederland
595 Ten Sharp You
591 The Cure Lovesong
Met slag/krullen. Dat zit nu heerlijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan wat voor haar heb je dan?
Ah dan is de regen niet erg iddquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:07 schreef maily het volgende:
[..]
Met slag/krullen. Dat zit nu heerlijk
Jij dan?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan wat voor haar heb je dan?
quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:31 schreef engine het volgende:
Frietje met tomatensaus![]()
Ik had een frietje stoofvlees besteld maar ik ben schijnbaar slecht te verstaan.
Dat is nogal een verschilquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:31 schreef engine het volgende:
Frietje met tomatensaus![]()
Ik had een frietje stoofvlees besteld maar ik ben schijnbaar slecht te verstaan.
Ik vond het stoofvlees er al wat apart uit zien toen ik het aannam. Duurde even voordat ik doorhad wat het was.quote:
Nee dat snap ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond het stoofvlees er al wat apart uit zien toen ik het aannam. Duurde even voordat ik doorhad wat het was.
Het smaakt weinig bijzonder. Geen aanrader.
Net thuis. Maar ik heb spruitjes gekocht..quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker soepje gegeten met stokbrood en roomkaas
Ook lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Net thuis. Maar ik heb spruitjes gekocht..
Vind ik in de zomer lekkerder dan om nu te eten..quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
Net ff een salade gemaakt voor de nodige vitamientjes
Ben geen seizoen eterquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik in de zomer lekkerder dan om nu te eten..
Sterkte daarmeequote:Op maandag 17 oktober 2022 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Why?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
beetje variatiequote:Op maandag 17 oktober 2022 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ze blijven het wel volhouden die russen, 'zomaar' doodgaan
Al is deze eens niet uit een raam gevallen
https://www.hln.be/buiten(...)-overleden~a441ab3e/
Hij werd dood gevonden op een hek, naast een hek, čn in zijn kantoor... Klinkt als een slechte horrorfilmquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ze blijven het wel volhouden die russen, 'zomaar' doodgaan
Al is deze eens niet uit een raam gevallen
https://www.hln.be/buiten(...)-overleden~a441ab3e/
Op drie plekken?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij werd dood gevonden op een hek, naast een hek, čn in zijn kantoor... Klinkt als een slechte horrorfilm
Er worden drie verschillende plekken genoemd.quote:
quote:
In stukken gezaagdquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij werd dood gevonden op een hek, naast een hek, čn in zijn kantoor... Klinkt als een slechte horrorfilm
Oh lekker duidelijk dus weer..quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er worden drie verschillende plekken genoemd.
In elk geval stuurt hij geen rekruten meer naar Oekraïnequote:Op maandag 17 oktober 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh lekker duidelijk dus weer..
Dat scheelt een hele hoop idd..quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In elk geval stuurt hij geen rekruten meer naar Oekraïne
Die werken daar nu eenmaal.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:34 schreef aloa het volgende:
Waarom kom ik altijd dezelfde mensen tegen in de winkel![]()
heel vreemd..
LOLquote:
quote:Harlingen krijgt asielschip met plek voor 170 vluchtelingen
In navolging van een paar andere gemeenten heeft ook Harlingen besloten om asielzoekers tijdelijk op een schip op te vangen. In de haven komt een riviercruiseschip te liggen, waar maximaal 170 vluchtelingen uit Ter Apel mogen verblijven.
Veel zijn daar weg gestuurd/gehaald naar andere plekkenquote:
Snap ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veel zijn daar weg gestuurd/gehaald naar andere plekken
Plaats hier verder op zitten ze ook in een grote hal..quote:
Allemaal blanken en rood harigenquote:
Tijd geleden dat ze hier hebben gezeten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Plaats hier verder op zitten ze ook in een grote hal..
Hier ook een aantal, maar nog geen last/overlast van gehadquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ze hier hebben gezeten.
Hier vlakbij zitten trouwens wel veel uit Oekraïne.
Van die uit Oekraïne heb ik geen last.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook een aantal, maar nog geen last/overlast van gehad
Dan heb je wel een autoquote:
Je kan geen drempel overquote:
Hoi. Weekendban zit er weer op.quote:
Ook dan houdt die Ban hem bezig.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook dan houdt die Ban hem bezig.
[..]
Was vrijdag net als ik jarig.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Benzema zeker.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
de snorquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Strak Plan!quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
let's become member of the ruts party
Wat een toeval: Tong en Ban zijn een tweelingquote:
Gekozen tot Panini plaatje ooit.quote:
Mij? Nee Telefe zegt me nietsquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:31 schreef mario390 het volgende:
ik heb je gevraagt of je telefe kennt
is nog niet begonnen (waarschijnlijk wel via VPN)quote:
gewoon via internet danquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:45 schreef mario390 het volgende:
ja kut deze zender zijn niet bij iptv arg.
kunnt ik arg. toenehmen maar is de zender
trotzdem niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |