Joehooeee !!!quote:
Dan liever kitkat of twix..quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Snicker is nog wel lekkermaar dan niet uit de frituur.
Jaah. `wel een online muisjequote:
Dat is drie keer niks met muis gaat een stuk sneller..quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel een muis ergens met snoer. Voor het geval. Ik kan slecht met de touch pads
Ik zit in team GADVERDAMMEquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt idd
Eens kijken of er daar hier meer van zijnquote:
Oh jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
Ik was ooit helemaal into caramacs. Niet te vreten die zooi
Ik wel lekker maar ook al zeker 10 jaar niet op. Die smaken vast een stuk minderquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens kijken of er daar hier meer van zijn
Thuis op de laptop gebruik ik eigenlijk nooit een muisquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel een muis ergens met snoer. Voor het geval. Ik kan slecht met de touch pads
Kan er niet aan wennenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thuis op de laptop gebruik ik eigenlijk nooit een muis
Teleurstelling van de week, geen druipende kaasquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:43 schreef pullup het volgende:
Ondertussen is die kaasschnitzel de grootste teleurstelling van de dag![]()
De kaas hoort er uit te druipen bij het snijden maar ik zie helemaal geen kaas en ik proef het ook niet
Ja waar vandaan?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:43 schreef pullup het volgende:
De kaas hoort er uit te druipen bij het snijden maar ik zie helemaal geen kaas en ik proef het ook niet
De appiequote:
Okquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
De appie
Garden Gourmet
Gouda kaasschnitzel ( zonder kaas blijkbaar)![]()
![]()
quote:
En het was eigenlijk ook geen schnitzel zo zonder kaas?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:43 schreef pullup het volgende:
Ik zou teruggaanquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
De appie
Garden Gourmet
Gouda kaasschnitzel ( zonder kaas blijkbaar)![]()
![]()
Ik zou naar de slager gaanquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of toch liever nananas op je pizza?
Yep beterquote:
Jij wil beide he,quote:
Jammiequote:Op zondag 16 oktober 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wil beide he,
eerst een pizza hawaii en daarna beker bounty ijs
Jij gaat op mijn negeerlijstquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wil beide he,
eerst een pizza hawaii en daarna beker bounty ijs
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Is ook beter. Mijn moeder kookt ze tot snot.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik had witlof uit de oven in ham en kaas, normaal kook ik de witlof voor, maar nu had ik de witlof in een klontje boter in een pan een beetje gebakken en daarna in de ham en kaas gerold, echt een aanrader.
quote:
Ow, kort lijstje,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Jij weet het toch ook nietquote:
Mie mie miequote:Op zondag 16 oktober 2022 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Lolquote:
Laat zien?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
Ik heb een mooie trui gezien, het is een wat dure winkel
Er heeft er eentje ruim gewonnen. ( De lichte dame) En eentje ging net wel wat minder helaas dus de werd vierde in het zware dames veldquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe hebben de meiden het gedaan vandaag?
Wol?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
Ik heb een mooie trui gezien, het is een wat dure winkel
Ze zinken nog net niet dus ja dan kan hetquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Er heeft er eentje ruim gewonnen. ( De lichte dame) En eentje ging net wel wat minder helaas dus de werd vierde in het zware dames veld
Ja zo heet het echt en je mag ze prima zware dames noemen
Nee zo'n ok winkel qua allesquote:
Ik weet niet of ik deze mooi vindquote:
Het is wel fair trade enzo. En ik vind het leukquote:
Beetje jammer van die naad, maar streepjesquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uhh is op straat zeg maar. Niet online maar zelfde winkel lijkt op deze [ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |