SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Ze vallen Oekraïne ook aan in en op hun eigen land.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:27 schreef Mansjester het volgende:
Waarom vallen de Oekrainers Belgorod constant aan? Wat is er zo strategisch aan de plaats, zijn er zoveel wapendepots die de Russen gebruiken?
En het valt me nog mee dat de Russen dit niet als een reden zien om verder te escaleren, want in feite worden ze op het eigen land nu aangevallen.
Dat is toch waarvandaan er veel vertrekt richting Oekraïne. Manschappen, materieel. Alles staat daar opgesteld.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:27 schreef Mansjester het volgende:
Waarom vallen de Oekrainers Belgorod constant aan? Wat is er zo strategisch aan de plaats, zijn er zoveel wapendepots die de Russen gebruiken?
En het valt me nog mee dat de Russen dit niet als een reden zien om verder te escaleren, want in feite worden ze op het eigen land nu aangevallen.
https://www.google.com/am(...)er-belgorod.amp.htmlquote:BELGOROD, Russia — Military trucks and armored personnel carriers spray-painted with the letter Z rumble through intersections, and groups of men in camouflage walk the streets and shop for military goods like thermal underwear. Refugees pour in from territories in Ukraine that were recently lost to the enemy.
Kiev krijgt vast wel informatie van de US over de werkelijke troepenbewegingen en daar zal strategisch ook wel over nagedacht worden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef slashdotter3 het volgende:
70k Russen nu in Belarus, dat is wel een serieuze dreiging voor Kyiv.
[ twitter ]
Dit is wel een probleem, Hezbollah in Libanon wordt bevoorraad door Iran en ze heeft naar schatting 150k raketten. Iran heeft er dus zat en kan makkelijk direct tienduizenden uit voorraad leveren. En als ze de fabrieken op stand oorlogsproductie zetten kunnen ze dat eindeloos elke maand doen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:38 schreef polderturk het volgende:
Iran gaat ook balistische raketten leveren aan Rusland.
[ twitter ]
De demonstranten bewapenen met wat machinegeweren is helaas een heel slecht idee. Dat geeft Iran namelijk het excuus om hun als een vijandelijk leger te behandelen en dan worden de zware wapens ingezet (artillery, raketten, tanks, etc...) om ze uit te moordenquote:Het wordt tijd dat we de demonstranten in Iran gaan bewapenen.
Het zou me niet verbazen als er binnenkort iemand onvoorzichtig is met roken in zo'n fabriek.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dit is wel een probleem, Hezbollah in Libanon wordt bevoorraad door Iran en ze hebben naar schatting 150k raketten. Iran heeft er dus zat en kan makkelijk tienduizenden uit voorraad ervan aan Rusland leveren. En als ze de fabrieken op stand oorlogsproductie zetten kunnen ze dat elke maand doen.
Gaat niet helpen, ze hebben meerdere fabrieken over heel Iran en in bevriende landen. Alleen al aan drone fabrieken hebben ze naast in Iran er ook een paar in Syrie, Tajikistan en Armeniequote:Op zondag 16 oktober 2022 12:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als er binnenkort iemand onvoorzichtig is met roken in zo'n fabriek.
We wandelen langzaam WW3 in. Steeds meer landen bekennen openlijk kleur. Het is wachten op een tweede grote brandhaard.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dit is wel een probleem, Hezbollah in Libanon wordt bevoorraad door Iran en ze hebben naar schatting 150k raketten. Iran heeft er dus zat en kan makkelijk direct tienduizenden uit voorraad leveren. En als ze de fabrieken op stand oorlogsproductie zetten kunnen ze dat eindeloos elke maand doen.
Ik verwacht onlusten in de Zweedse voorsteden. De moslims zullen daar naar de wapens grijpen en proberen aan de macht te komen om er een islamtische heilstaat te vestigen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We wandelen langzaam WW3 in. Steeds meer landen bekennen openlijk kleur. Het is wachten op een tweede grote brandhaard.
Dat dus, zou zeker niet als UA zijnde troepen terughalen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kiev krijgt vast wel informatie van de US over de werkelijke troepenbewegingen en daar zal strategisch ook wel over nagedacht worden.
Alle boefjes uitzetten naar Iran. Gaan ze daar maar klieren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik verwacht onlusten in de Zweedse voorsteden. De moslims zullen daar naar de wapens grijpen en proberen aan de macht te komen om er een islamtische heilstaat te vestigen.
Hier nog wat info:quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:27 schreef Mansjester het volgende:
Gaat hij daar over? (Ken hem niet)quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:02 schreef ExTec het volgende:
Israël eindelijk on-board?
Werd tijd.
[ twitter ]
Patroon hé?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:27 schreef Mansjester het volgende:
Ik ook niet. Maar ik pretendeer ook niet alle ministers in alle kabinetten van alle landen te kennen. Meneer is "Israel's Minister of Diaspora Affairs".quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Gaat hij daar over? (Ken hem niet)
Ik denk dat ook daar de regering redelijk met 1 mond spreekt. Daarnaast was de diaspora de reden om niet te willen kiezen voor een kant, er zitten gewoon veel joden aan beide kant van de grens. En je kunt ze hiermee ook gewoon in gevaar brengen.quote:
Daar zou ik ook niet zo zeker van zijn. Er is daadwerkelijk raakvlak tussen wat de man bestiert, en zijn mededeling. Wonen veel joden in Oekraine, Zelensky for starters. En tenzij je kabinet op coherentie niveau LPF ofzo zit, let men er toch redelijk vaak op dat mensen niet door het beleid heen gaan fietsen, met ballonnetjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |