zou wel fijn zijn, anders moet je weer in loondienstquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook wel
Ik hoop dat ik in nov/dec heel weinig tijd heb om hier te zijn
het is bijna halloween, dan mag ik horror verhalen vertellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:16 schreef Jimbo het volgende:
Zo, ff een dikke note gezet. Wil je niet zo schelden a.u.b?
ja volgende week. dat is toch bijnaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:19 schreef Jimbo het volgende:
Volgende week toch pas?
Zag hier ook alweer flyers de rondte gaan of we snoep buiten wilde zettenalsof we nog niet genoeg ongedierte hebben in deze buurt.
Ik denk dat ik gewoon kinderen ga vragen om naar binnen te komen en ze een lolly geef....
De hele wijk heeft de uitnodiging en aanmeldbrief gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan eng geschminkte en verklede personen die rondlopen door de wijk?[ afbeelding ]
Dan wel de wijkbewoners waarschuwen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn lekkere wijven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tijd van het jaar dat je meeste inkomsten binnen komenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:30 schreef TLC het volgende:
Over precies 2 maanden is het Eerste Kerstdag !![]()
welke zonnepanelen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:47 schreef Jimbo het volgende:
Prima wel, kunnen de zonnepanelen nog even doorwerken
In dit geval die op m'n dakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |