zou wel fijn zijn, anders moet je weer in loondienstquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook wel
Ik hoop dat ik in nov/dec heel weinig tijd heb om hier te zijn
het is bijna halloween, dan mag ik horror verhalen vertellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:16 schreef Jimbo het volgende:
Zo, ff een dikke note gezet. Wil je niet zo schelden a.u.b?
ja volgende week. dat is toch bijnaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:19 schreef Jimbo het volgende:
Volgende week toch pas?
Zag hier ook alweer flyers de rondte gaan of we snoep buiten wilde zettenalsof we nog niet genoeg ongedierte hebben in deze buurt.
Ik denk dat ik gewoon kinderen ga vragen om naar binnen te komen en ze een lolly geef....
De hele wijk heeft de uitnodiging en aanmeldbrief gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan eng geschminkte en verklede personen die rondlopen door de wijk?[ afbeelding ]
Dan wel de wijkbewoners waarschuwen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn lekkere wijven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tijd van het jaar dat je meeste inkomsten binnen komenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:30 schreef TLC het volgende:
Over precies 2 maanden is het Eerste Kerstdag !![]()
welke zonnepanelen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:47 schreef Jimbo het volgende:
Prima wel, kunnen de zonnepanelen nog even doorwerken
In dit geval die op m'n dakquote:
absoluut niet. daar doen we niet aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemiddag!
Straks vergadering in Kanaleneiland, hopelijk is de verkeersdrukte daar vriendelijk voor iemand die de Limburgse rust gewend is
Haha ja dat is soms wel het idee wat ik in de Randstad krijgquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
absoluut niet. daar doen we niet aan.
in de provincie wonen allemaal boeren en belgie begint na de brug bij vianenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja dat is soms wel het idee wat ik in de Randstad krijgniet zo vriendelijk tegen mensen "uit de provincie"
Een brug?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
in de provincie wonen allemaal boeren en belgie begint na de brug bij vianen
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een brug?weer zo iets Randstedelijks, wat is er mis met een veerpontje om het water over te steken?!
(staat nog op mn bucketlist, met een veerpontje de Maas oversteken
)
Kanaleneiland overleefd?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemiddag!
Straks vergadering in Kanaleneiland, hopelijk is de verkeersdrukte daar vriendelijk voor iemand die de Limburgse rust gewend is
Jazeker, wel een beetje rond gereden, want miste de afslag bij een rare ovale rotonde, maar dat gaat volgende week vast beterquote:
Geen enge dingen meegemaakt?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, wel een beetje rond gereden, want miste de afslag bij een rare ovale rotonde, maar dat gaat volgende week vast beter
Nee, voor de zekerheid deed ik de portieren van de auto maar op slotquote:
Toch een beetje bang voor de reputatiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, voor de zekerheid deed ik de portieren van de auto maar op slot
Ja, maar dat doe ik altijd in de grote stad. Sinds er bij een vriend ooit op een parkeerplaats 2 mannen bij hem instapten en hij onder bedreiging van een wapen alles moest afgeven en ze er met zijn auto vandoor gingen (ok, was Amsterdam, maar dat is voor mensen uit de provincie een pot natquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch een beetje bang voor de reputatie
Hmzzz that sucks inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik altijd in de grote stad. Sinds er bij een vriend ooit op een parkeerplaats 2 mannen bij hem instapten en hij onder bedreiging van een wapen alles moest afgeven en ze er met zijn auto vandoor gingen (ok, was Amsterdam, maar dat is voor mensen uit de provincie een pot nat)
Ja, zulke dingen gebeuren niet in Limburgquote:
Ik zit nu nog zuidelijkerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen gebeuren niet in Limburg
Ja België, daar is het helemaal gemoedelijk!quote:
Ik zit weliswaar in Wallonië nu. Man man man wat een droevig ontwikkelingsland qua wegen. Bandenboeren zullen het goed doen hierquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja België, daar is het helemaal gemoedelijk!
Ah Wallonië, dat is te zuidelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit weliswaar in Wallonië nu. Man man man wat een droevig ontwikkelingsland qua wegen. Bandenboeren zullen het goed doen hier
Zit bij Dinant, leuke omgeving. Gisteren de grotten van Han geweestquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah Wallonië, dat is te zuidelijkmaar geeft wel meer een vakantiegevoel, toch wel meer verschil met Nederlan dan Vlaanderen.
Had wel altijd geleerd dat je het eerst in het Frans moet proberen en ze wel moeten weten dat je nederlander bent en geen Vlaming, want daar willen ze geen Nederlands tegen sprekenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
Wonderlijk veel mensen die Nederlands kunnen, zal wel ivm het grote aantal Nederlandse toeristen zijn
Ja dat is een rare. Degene bij de brug bedoel je neem ik aan. Naast het winkelcentrumquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, wel een beetje rond gereden, want miste de afslag bij een rare ovale rotonde, maar dat gaat volgende week vast beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |