SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was al begonnen, maar gaf het halverwege op.
Ik ga dit copypasten en vaker gebruikenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:17 schreef livelink het volgende:
Deze titel is te lang en ingewikkeld om te typen. En ik weet niet wie het zing.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga dit copypasten en vaker gebruiken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga dit copypasten en vaker gebruiken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is dus niet in de soep gelopen??
![]()
Sup kacangquote:
Gezondheid.quote:
Pindasoepquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezondheid.![]()
Maar wat voor soep heb je nou gemaakt?
Dat heb ik al eventjes niet op, maar is vaak welquote:
Je hoeft er gelukkig ook niet van te eten.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hoeft er gelukkig ook niet van te eten.
quote:
Maar wie is het, met welk nummer?quote:
Keine Ahnungquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Maar wie is het, met welk nummer?
Fixedquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Deze titel is te lang en ingewikkeld om te typen. En ik weet niet wie het zingt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat aan Vicky Leandros te denken.
Het is maar goed dat je geen vriendin hebt. Anders had je wat uit te leggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat aan Vicky Leandros te denken.
Ja, temeer omdat ze inmiddels 70 is...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen vriendin hebt. Anders had je wat uit te leggen.
Je vriendin?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, temeer omdat ze inmiddels 70 is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Party Animals - Have You Ever Been Mellow? (laidback 70s version)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Wellicht, maar ze heeft geen zin om het antwoord te typenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:32 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht dat @:livelink deze weet.
Alleen de titelquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:32 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht dat @:livelink deze weet.
Nooit geweten dat hij toen al zoiets als "the symbol" op z'n hoes gebruikte. Gender-statement avant la lettre?quote:
Ik denk dat zijn latere naam daardoor kwam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij toen al zoiets als "the symbol" op z'n hoes gebruikte. Gender-statement avant la lettre?
Hier I'm so Excited (beetje guilty pleasure)quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
Automatic is mijn favoriete Pointer Sisters liedje
Ja, in Iran. In een gevangenis daarquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even de Kwaremont bedwingen
(nee, ik ga er 1 drinken)
Alleen voor deze 2 nummers hoor. Ik smelt al genoeg.quote:
Maar nu de vraag:quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, in Iran. In een gevangenis daar![]()
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
Get to France van Mike Oldfield met een zangeres
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Mike Oldfield & Maggie Reilly - To France
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:04 schreef BasEnAad het volgende:
Elton John, Kiki Dee -Dont go breaking my heart
The Beatles - Shiny happy peoplequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:06 schreef Melting het volgende:
De hoes van de volgende plaat heeft er 4 vrolijke vrienden op staan.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
The Beatles - Shiny happy people
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
The Beatles - Shiny happy people
Het zijn maar kleine gezichten.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Theremin
I wish.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord volgens mij.
Speel jij dat ook?
Fay Lovsky speelt dat toch? Of ben ik nu in de war.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
I wish.
Heb er wel een tijd over gedacht om er eentje te kopen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Status Quo - DOwn Down (dacht ik)
Klopt volgens wiki, ik heb nog nooit van haar gehoord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Fay Lovsky speelt dat toch? Of ben ik nu in de war.
Nederlandse zangeres. Ik heb haar er wel eens op horen spelen. Het is meer toveren vind ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt volgens wiki, ik heb nog nooit van haar gehoord.
Ik vrees het wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:32 schreef DJ11 het volgende:
Dit heb ik heel diep weggestopt. Heeft dit echt ooit in de Top 40 gestaan?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:32 schreef DJ11 het volgende:
Dit heb ik heel diep weggestopt. Heeft dit echt ooit in de Top 40 gestaan?
Ik ken 1 nummer van ze, iets met Freak in de titel..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Het zegt me echt helemaal niks. Artiest noch nummer.
Freak me.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken 1 nummer van ze, iets met Freak in de titel..
Het ziet er zo gemakkelijk uit maar is volgens mij best moeilijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nederlandse zangeres. Ik heb haar er wel eens op horen spelen. Het is meer toveren vind ik.
Sjalalie sjalalaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:36 schreef Melting het volgende:
En de plaat hierna weet livelink sowieso.![]()
En nee, het is geen Sieneke.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:40 schreef BasEnAad het volgende:
Hoe is het eigenlijk met vader Abraham?
Die is ook al 90 lijkt me nu.
Nee, dat valt tegen. Die kleedde en gedroeg zich al bejaard toen hij nog jong was, dus dat is een vertekend beeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:40 schreef BasEnAad het volgende:
Tuurlijk heb ik gelijk.quote:
Ja, je hebt gelijk.... en nu weer stil zijn hè?quote:
Dat is nogal vaag. Gaan geruchten dat hij een herseninfarct heeft gehad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:40 schreef BasEnAad het volgende:
Nee.... niet dat ik weet in ieder geval. Jij wel?quote:
Dan kun je de volgende plaat ook wel skippen.quote:
Mij ook steeds weer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die vrouw (toevalligerwijs ook Edith geheten) in Allo' Allo'...
Robbie Williams met Non Je Ne Regrette Rien?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kun je de volgende plaat ook wel skippen.
Dat dan weer niet. Ik vond deze gewoon leuk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:47 schreef livelink het volgende:
Deze versie heeft vast niet in de top40 gestaan.
Je ziet mijn UI niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hoe weten jullie dat zo snel?![]()
[ afbeelding ]
Ik ken hun catalogus bijna noot voor noot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hoe weten jullie dat zo snel?![]()
[ afbeelding ]
Is dat niet Herman Finkers dan?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat niet Herman Finkers dan?
Wel okee. Geen topnummer, maar wel gewoon prima luisterbaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat vind je van het "nieuwe" Queen-nummer? Ik heb het vanavond nog even gedraaid.
Staat op het album Hot Space uit 1982. Een niet heel succesvol album. Alleen Under Pressure werd echt een grote hit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit hele nummer niet; ik schaam me diep
Jij zei dat het een cover wasquote:
Body Language is toch ook nog een redelijk hitje geweest?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat op het album Hot Space uit 1982. Een niet heel succesvol album. Alleen Under Pressure werd echt een grote hit.
Ik heb een keer een versie van dit nummer gedraaid - zou maar zo deze versie kunnen zijn - en dat viel niet in goede aarde, omdat het de "verkeerde" was. Er stond echter niks achter, van remix of iets dergelijksquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zei dat het een cover was![]()
Ik dacht dat dit het origineel was.
Nee, dat ging over de cover van de single.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zei dat het een cover was![]()
Ik dacht dat dit het origineel was.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat ging over de cover van de single.
Dat is echt een vreselijk nummerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Body Language is toch ook nog een redelijk hitje geweest?
Ik zag hem voorbij komen. Misschien iets voor Mad?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:57 schreef Symphonic het volgende:
https://www.soundz.nl/pro(...)scheurkalender-2023/
Maar die baslijnquote:
Redelijk misschien wel, maar echt grote hits. Maar van dat album hoor je in NL eigenlijk alleen maar Under Pressure. Staat ook als enige van dat album op Greatest Hits II, waar de andere albums minimaal 3 nummers hadden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Body Language is toch ook nog een redelijk hitje geweest?
Alleen net te weinig helaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze hadden wat gordijnen over zie ik.
Welterusten Bomenverzamelingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik mijn bedje opzoeken..
Bedankt voor de muziek Melting en de rest voor de gezelligheid
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze hadden wat gordijnen over zie ik.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik mijn bedje opzoeken..
Bedankt voor de muziek Melting en de rest voor de gezelligheid
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken.
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
Welterusten Symphquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken.
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:09 schreef brother52 het volgende:
Rage against the machine - killing in the name
34 secondes!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:10 schreef livelink het volgende:
Rage against the machine - Killing in the name of
Ik sta niet bekend om mijn snelheid. In mijn hoofd moet ik eerst No, I won't do what you told me vertalen naar Killing in the namequote:
Wat moet, dat moet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:10 schreef brother52 het volgende:
Tssss en net nu zegt mijn horloge dat het tijd is voor mijn zen moment...
Tijd om je horloge tegen de muur kapot te slaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:10 schreef brother52 het volgende:
Tssss en net nu zegt mijn horloge dat het tijd is voor mijn zen moment...
Meneer Zen kan de rambam krijgenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend om mijn snelheid. In mijn hoofd moet ik eerst No, I won't do what you told me vertalen naar Killing in the name
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:12 schreef Fogel het volgende:
Vriendin is tijdens een serie in slaap gevallen, dus nu blææææææst ik r49 via de tv.
Nu is ze wakker
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meneer Zen kan de rambam krijgen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Tijd om je horloge tegen de muur kapot te slaan.
Niet jouw foutquote:
You won't do what he told you?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meneer Zen kan de rambam krijgen
Ik ben heel slecht in luisterenquote:
Ik denk dat de serie nu wel weer aan staat.quote:
Het werkt!quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat de serie nu wel weer aan staat.
Dit is Radio 49 op z'n bææææææstquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:12 schreef Fogel het volgende:
Vriendin is tijdens een serie in slaap gevallen, dus nu blææææææst ik r49 via de tv.
Nu is ze wakker
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:16 schreef Fogel het volgende:
Ik vraag haar wel eens welke serie ze vandaag wil slapen
Daar moet je hele gekke dingen voor doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:16 schreef Melting het volgende:
Ik wil namelijk geen boze Fogel achter me aan.
Daar ben ik wel goed in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar moet je hele gekke dingen voor doen
Nee, niets voor mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:17 schreef Fogel het volgende:
http://whenwewereyoungfestival.com/
Dit lijkt me wel wat…
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:16 schreef Melting het volgende:
Ik wil namelijk geen boze Fogel achter me aan.
Gekker dan datquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gekker dan dat![]()
Van vout word ik meestal blij
Was nog een leuke film ook. Leuk nummer van Matoma erbij ook.quote:
Kun je daar dan blijven?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:20 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik ga vrijdag naar het Oktoberfest in Sittard!![]()
Zin in!
quote:
Niet te weinig drinken, anders versta je die lui daar niet joh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:20 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik ga vrijdag naar het Oktoberfest in Sittard!![]()
Zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet te weinig drinken, anders versta je die lui daar niet joh.Ik moet nog naar huis rijden, dus kan niet drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Sorry hoor, maar zonder drank wil je niet in Sittard zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:22 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik moet nog naar huis rijden, dus kan niet drinken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zonder drank wil je niet in Sittard zijn.
Ook met drank niet lijkt mequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zonder drank wil je niet in Sittard zijn.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik wou net zeggen: het klinkt als Modern Talking op 33 toeren, maar nu -ie begint te zingen, blijkt het toch 45-toeren.
Modern Talking - iets
Succes. Koop een Babelfish.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:22 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik moet nog naar huis rijden, dus kan niet drinken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Succes. Koop een Babelfish.
Mijn vorige keer Sittard werd een beetje een zooitje, inclief ziekenhuisbezoek voor iemand. Gebroken armen, gebroken relaties, dikke vette katers. Het was een leuk feest
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Succes. Koop een Babelfish.
Mijn vorige keer Sittard werd een beetje een zooitje, inclief ziekenhuisbezoek voor iemand. Gebroken armen, gebroken relaties, dikke vette katers. Het was een leuk feest
quote:
quote:
Zo erg?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Sittard maakt wel het slechtste in je los, ja.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:27 schreef brother52 het volgende:
[..]Hitchhikers guide to the galaxy niet gelezen?
Aanrader!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |