Anders ff op live klikkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heeft niets met voorliggen te maken he
Ik heb het idee dat het team allemaal mensen zijn zonder enige werkervaringquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:49 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het idee dat de mensen die de camera's bestuurden bij BB niet hier werken... bij BB volgden ze de bewoners echt bij dit soort dingen...
Echt welquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:53 schreef Hendrik83 het volgende:
Berend nog niet gevonden. Dat is wel knap.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:52 schreef D. het volgende:
Volgens mij kun je Eunice zelfs oprollen en in de bestekla proppen
Die deed mee?quote:
Denkt ie nog steeds dat zijn rib gekneusd is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die deed mee?![]()
Lekker geloofwaardig dan met zijn rib
Heeft ie nooit gedacht toch, alleen maar gedaan alsofquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denkt ie nog steeds dat zijn rib gekneusd is?.. Kan die prima boksen over twee weken
Hij krijgt er zelfs medicatie voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denkt ie nog steeds dat zijn rib gekneusd is?.. Kan die prima boksen over twee weken
Ah..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ie nooit gedacht toch, alleen maar gedaan alsof
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij krijgt er zelfs medicatie voor![]()
![]()
Kneus is het
Hij er medicatie voor , ook al zoiets raars.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ie nooit gedacht toch, alleen maar gedaan alsof
Dat begreep ik ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
Buutvrij is toch niet opgeven? Dat is dat iedereen die al gevonden was zich weer mogen verstoppen? Zo speelden wij het altijd vroegah in de vorige eeuw...
Huh?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
Buutvrij is toch niet opgeven? Dat is dat iedereen die al gevonden was zich weer mogen verstoppen? Zo speelden wij het altijd vroegah in de vorige eeuw...
Is zijn vaste hangplek ongeveerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
Beseffen ze niet dat Jeffrey er niet voor niets zit?
Daarom valt het ook niet opquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:06 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Is zijn vaste hangplek ongeveer
Straks loopt er een enge man buitenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:06 schreef puzziepie het volgende:
Mexx durft niet eens te zoeken in haar eentje WTF
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Straks loopt er een enge man buiten
Precies dat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:07 schreef D. het volgende:
Als we vooraf geld hadden gezet op hoelang het ging duren had vast niemand het goed
Je kunt gerust gaan, duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Precies dat.
En ik schrik ook elke keer als ze gillend iemand gevonden hebben.
Mexx moet plassen.Ik ook
En ook niet in de kachelquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:18 schreef Kakadylo het volgende:
Een mens past niet in een locker Mexx!
Ja precies , smerig wijfquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe die weer eens de boel verraadt omdat ze interessant kan doen
Sjee, hoe doe je dat toch.Zo snel en precies die sprong.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sjee, hoe doe je dat toch.Zo snel en precies die sprong.
Wilde ik ook hebben, niet gelukt.
Je kan de stream niet 19 seconden terugzetten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sjee, hoe doe je dat toch.Zo snel en precies die sprong.
Wilde ik ook hebben, niet gelukt.
Moeilijk moeilijk. Maar dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan de stream niet 19 seconden terugzetten?
Wie kan zich 24 uur lang verstoppen challengequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nu nog wat mensen weer kwijt zien te raken
Ah vroeg me al af over wie ze het had...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:48 schreef Aggie46 het volgende:
Fitty Wendy en Babette. Praten het later uit. Zeggen ze.
Oh cossers deden mee,maar hebben niet gehoord dat het al afgelopen isquote:
Metooquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:52 schreef Ireth het volgende:
Geen idee waar het over ging maar ik ben bij voorbaat #teamwendy
Volgens mij gaat dit niet over Esther maar Babettequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:50 schreef Aggie46 het volgende:
Babette gaat binnen verder met Alicia
Wendy praat kort met Ester .Wendy zegt dat ze er niet verder met Ester over gaat praten anders wordt ze kwaad.
Wendy heeft geen honger meer.
Wendy was bezig met eten en vroeg aan Babette of ze het "gasstel"(ik weet niet hoe je het anders moet noemen)l even aan wilde zetten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:52 schreef Ireth het volgende:
Geen idee waar het over ging maar ik ben bij voorbaat #teamwendy
Gister was Babette ook al later met helpen , en liet ze Wendy ook zittenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wendy was bezig met eten en vroeg aan Babette of ze het "gasstel"(ik weet niet hoe je het anders moet noemen)l even aan wilde zetten.
Babette zei dat ze dat zou doen en liep toen verder met Alicia.
Wendy was daar pissig over en heeft zelf het eten klaargemaakt.
Daar sprak ze Babette op aan en die dacht dat het ook later kon.
Etc etc.
johan is er al uit....quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:04 schreef Kakadylo het volgende:
Haal Johan, Berend en Jeffrey eruit en ik kap al met kijken!
Je kwam wel heel serieus overquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat niet weet?
Babette is een loederquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Babette is dus wel team Marciano
En anders wordt ze het wel weer
[ afbeelding ]
ik snap dat echt nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:15 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi moet snel weg volgens marciano
De laatste twee dagen is ze idd vals bezig, maar los daarvan zit ze diep in de reet van Alies , en die is al helemaal niet te vertrouwenquote:
Niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap dat echt niet
wat is er mis met Kenzi?
Kenziquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap dat echt niet
wat is er mis met Kenzi?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Kenzi
Ik vind haar best leuk eigenlijk. Na Mirthe misschien wel favoriet.
Helemaal dat ze Marciano irriteert.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Kenzi
Ik vind haar best leuk eigenlijk. Na Mirthe misschien wel favoriet.
Gaat em niet wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:19 schreef Sestra666 het volgende:
ik zou jeff en mirthe samen wel leuk vinden
Leuke bonus jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal dat ze Marciano irriteert.
quote:
tja als je op zo een type als marciano valt......zegt genoegquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
kan Kim nu alleen maar kleuter activiteiten bedenken
pizza, frikadellen ... en door en meer en straks nog een keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
wat zijn ze allemaal laat aan het eten
aankomen zullen zequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
pizza, frikadellen ... en door en meer en straks nog een keer
ook Mirthe heeft ADHD toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:26 schreef pingu66 het volgende:
Hetvdoorsnijden van de pizza duurt bij Mirthe langer dan dat ie in de oven moet.
Erik trouwens ook dus dat belooft watquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heb ik haar niet horen zeggen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou Jeff en Wendy een leuk setje vinden.
Zou me beter opnieuw inschrijven voor die cursusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
Nee, maar ik vind het wel leuk dat ze goed met elkaar op kunnen schieten en schijt hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
ik krijg steeds meer een hekel aan die manquote:
Op uw wenken bediend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:34 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk zouden ze eens een ruzie in scene moeten zetten waarna iedereen komt koekeloeren
Ik wil bloed zien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
Het idee was leuk de uitvoering minder
allemaal eigen voedselquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:38 schreef Sestra666 het volgende:
ik zag net mirthe met pizza, rupert met rijst en wendy met aardappelen
Zij doet iig nog watquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
kartoffel met schinken omwickelt? man man
Hier kan ik zo slecht tegen als iemand dat bij mij doetquote:
moet je aan een mod vragenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:42 schreef mario390 het volgende:
somige posts werden weggehalt, hoezo?
Ik zou dat ook niet accepteren , en zeker niet bij mijn gezichtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Hier kan ik zo slecht tegen als iemand dat bij mij doet
Een knal voor zijn hersens zou hij van mij krijgen, of een flinke elleboog in zijn kruis.
Knietje Verida.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Een knal voor zijn hersens zou hij van mij krijgen, of een flinke elleboog in zijn kruis.
die had hij van mij ook gehadquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Voor een knietje lag ze er niet goed voor, een elleboog zou ze hem beter mee in zijn kruis kunnen raken.quote:
zal wel op moetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:45 schreef Thorelf het volgende:
maar als er tot woensdag geen eten is wat kim zei....waarom doet wendy dit dan? lief hoor daar niet van
Op op,alles moet op.quote:
sommige eten ook of hun leven er van af hangtquote:
iedereen een halve?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:47 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kunnen ze morgen toch opgebakken aard doen
Leuk voor Joost.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
djedi heeft zich weer eens opgesloten met Ruben
Moeten er meer zijn in de slaapkamers, lekker gezellig weer, en het zijn altijd dezelfde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
djedi heeft zich weer eens opgesloten met Ruben
hä? is toch het selfde bedoeltquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, andersom
Wendy heeft aardappel gemaakt
je bedoelt hetzelfde maar in het NLs betekent het wat andersquote:
neequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:03 schreef mario390 het volgende:
dat kann toch helemal niet dat der ardappel
de wendy doet
Jij ook gelijk zeker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
tuurlijk Martin heeft zijn shirt weer uit
een heleboel ik zat al aan 310quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal 'n veeg gehad?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |