quote:Het speelschema voor de eerste ronde van de TOTO KNVB Beker is bekend. De wedstrijden worden gespeeld op dinsdag 18 oktober, woensdag 19 oktober en donderdag 20 oktober. NEC – Fortuna Sittard op woensdag (21.00 uur) is deze ronde de enige wedstrijd tussen twee clubs uit de Eredivisie.
Ajax, AZ, Feyenoord, PSV en FC Twente zijn vrijgesteld van de eerste bekerronde omdat zij zich afgelopen jaar plaatsten voor Europees voetbal. Deze vijf clubs stromen de tweede ronde in.
18:45 FC Eindhoven - Willem II 2-1quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:45 schreef Coco het volgende:
18:45 FC Eindhoven - Willem II
21:00 Roda JC - Heracles Almelo
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
Den Bosch wint met 0-6 bij GVVVquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Scrummie
@:Mexicanobakker
60 jaar geleden een topper om het landskampioenschap.quote:
Elliequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel mensen zullen Sportlust - Utrecht kijken donderdag?
10 jaar geleden kozen we op WijZijnVoetbal Otelul uit Roemenië als de te volgen club uit het buitenland. Werden voor het eerst landskampioen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel mensen zullen Sportlust - Utrecht kijken donderdag?
4-5quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus 2-1 1*-1
@:Scrummie 2-1 3-2
@:Mexicanobakker 2-1 1-2
*wns
Zeker vanwege de 'grappige' naam.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
10 jaar geleden kozen we op WijZijnVoetbal Otelul uit Roemenië als de te volgen club uit het buitenland. Werden voor het eerst landskampioen.
Hoe oud was jij toen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
60 jaar geleden een topper om het landskampioenschap.
Natuurlijk. Door de legendarische beschouw. En we troffen een helden seizoen. Bij toeval.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker vanwege de 'grappige' naam.
Heel boos nuquote:
Wij zijn voetbal is een verboden woord hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
10 jaar geleden kozen we op WijZijnVoetbal Otelul uit Roemenië als de te volgen club uit het buitenland. Werden voor het eerst landskampioen.
verliesyquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Heel boos nu(zou me niets verbazen als utrecht echt verliesy)
Nog "broer van" ook. (dit heb ik opgezocht)quote:
Zo zielig als er niemand reageert.quote:
In beiden wordt er te weinig geneukt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is hier net zo druk als in dat stadion.
Welnee, Hoek kan er helemaal niets van, dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:10 schreef wimderon het volgende:
Heerenveen achter tegen Hoek, Den Bosch achter tegen GVVV. Is het zo een dag?
We noteren de 2-0 voor Hoek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welnee, Hoek kan er helemaal niets van, dat komt wel goed.
Ja en toch kunnen ze er niets van.quote:
Tegen het altijd lastige Excelsior ‘31.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:30 schreef wimderon het volgende:
Dirk staat inmiddels ook met 1-0 achter.
Helaas alweer 1-1quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:30 schreef wimderon het volgende:
Dirk staat inmiddels ook met 1-0 achter.
Dirkie gelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen het altijd lastige Excelsior ‘31.
Van Wonderen is vooral niet zo’n goede trainer denk ik zolang hij vast blijft houden aan zijn verdedigende filosofie. Leuk voor een club waar je daadwerkelijk de meeste kans maakt met de bus parkeren, maar ik denk dat er bij Heerenveen wel meer in zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerenveen is het ook niet echt meer hè.
Volgens mij is Heerenveen al vele jaren een rechter rijtje club inmiddels voornamelijk door defensieve chaos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Wonderen is vooral niet zo’n goede trainer denk ik zolang hij vast blijft houden aan zijn verdedigende filosofie. Leuk voor een club waar je daadwerkelijk de meeste kans maakt met de bus parkeren, maar ik denk dat er bij Heerenveen wel meer in zit.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerenveen is het ook niet echt meer hè.
En een Afghaan op het middenveld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Leuke feitjes: Bij Hoek staan er meestal 11 Belgen in de basis.
Rene Vandereycken is daar nog trainer geweest, net als Dennis de Nooijer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een Afghaan op het middenveld.
Gaan we dit jaar zien. Bij Go Ahead was zijn spelopvatting op zich logisch, bij Heerenveen Zul je inderdaad meer van eigen kracht moeten uitgaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Wonderen is vooral niet zo’n goede trainer denk ik zolang hij vast blijft houden aan zijn verdedigende filosofie. Leuk voor een club waar je daadwerkelijk de meeste kans maakt met de bus parkeren, maar ik denk dat er bij Heerenveen wel meer in zit.
Dat betekent niet dat er niet meer in zit. Voetbal is niet om aan te gluren ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Va
[..]
Volgens mij is Heerenveen al vele jaren een rechter rijtje club inmiddels voornamelijk door defensieve chaos.
Jammer dat het nergens te zien is. 2-3 afgekeurd trouwens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:37 schreef TjjWester het volgende:
Wat is Heerenveen aan het doen??? komen niet voorbij een amateurclubje, als ze niet uitkijken valt de 3-2 zo.
Gewoon de lange reis maximaal benutten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Verlengen tegen amateurs, hef jezelf op.
Doe dan een mooi hotelletje bij Cadzand en bezoek morgen de Deltawerken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon de lange reis maximaal benutten.
Dat heb je verkeerd. Vorig jaar nog knap achtste geworden na een inhaalrace en op 1 doelpunt de finale van de PO gehaald. Toen leefde Heerenveen weer, onder Tobiassen. Stadion voller, mooie sfeer op de tribune, een team dat tot het gaatje ging..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Va
[..]
Volgens mij is Heerenveen al vele jaren een rechter rijtje club inmiddels voornamelijk door defensieve chaos.
Waarom zou je dit serieus nemen??? het levert niks op maar ze moeten dit weekend wel gewoon weer competitie spelen......quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:12 schreef wimderon het volgende:
We zijn al een minuut of 10 onderweg in de tweede helft en geen enkele eredivisieclub staat voor tegen amateurploegen.
Eerst dit weekend Ajax op een gelijkspel houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Heft RKC zichzelf nu eindelijk op?
Akkoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eerst dit weekend Ajax op een gelijkspel houden.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Nac doet het in de laatste seconde.
Nergens, vaag. ESPN heeft wel camera's daar.quote:
ohhh dus jullie volgen radioverslag of teletekstquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nergens, vaag. ESPN heeft wel camera's daar.
Livescore.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef Paul het volgende:
[..]
luister je nou ergens op radiostation ofzo
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is gewoon een slimmigheidje van Cocu, focus kan nu volledig op de competitie terwijl de concurrentie zich moe maakt in de beker.
18:45 uur | Sportlust ’46 – FC Utrecht | ESPNquote:
en als ik jou vertel dat het op penals uit gaat komenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar zit toch geen hond op te wachten joh.
Doe normaal Paul of ik zal je een note moeten geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:55 schreef Paul het volgende:
Het slecht draaiende Utrecht geeft Dost rust. Ohnee nu gaat het helemaal fout 😭
Geloof me nou. Utrecht gaat het lastig krijgenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal Paul of ik zal je een note moeten geven.
Tijd dat van Seumeren de portemonnee weer trekt voor wat lukraak aankopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:54 schreef Paul het volgende:
Utrecht heeft het lastig tegen sportlust
Misschien speler van sportlust kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tijd dat van Seumeren de portemonnee weer trekt voor wat lukraak aankopen.
Was het maar zo'n feest. Gisteren brandde er dankzij een rookpot een kabel door van de LED boarding bij Sportlustquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:06 schreef TjjWester het volgende:
Die potten zijn niet warm en kunnen ook op de parking uitroken..........
Nee, zaterdagavond pas na elf uurquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is de loting nou vanavond om 23:00?
https://sportnieuws.nl/vo(...)2e-ronde-knvb-beker/quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, zaterdagavond pas na elf uur
Tja, ESPN he. Echt alles moet zo lang mogelijk gehyped worden, zelfs de loting voor een bekertoernooi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/vo(...)2e-ronde-knvb-beker/
Ik zie hier vanavond, maar het is echt een kuttijd
quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:46 schreef Zipportal het volgende:
Graag de OP updaten.
[ afbeelding ]
@:Sked @:Coco @:onlogisch @:GGMM
Hup Blauw Geel. @Paulquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:46 schreef Zipportal het volgende:
Graag de OP updaten.
[ afbeelding ]
@:Sked @:Coco @:onlogisch @:GGMM
quote:PROGRAMMA TWEEDE RONDE
Dinsdag 10 januari
Wedstrijd Aanvang TV
FC Twente - Telstar 18.45 uur Live op ESPN
Kozakken Boys - ADO Den Haag 20.00 uur
Quick - De Graafschap 20.00 uur
NAC Breda - FC Eindhoven 20.00 uur
Sparta Rotterdam - PSV 21.00 uur Live op ESPN
Woensdag 11 januari