Zo zielig als er niemand reageert.quote:
In beiden wordt er te weinig geneukt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is hier net zo druk als in dat stadion.
Welnee, Hoek kan er helemaal niets van, dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:10 schreef wimderon het volgende:
Heerenveen achter tegen Hoek, Den Bosch achter tegen GVVV. Is het zo een dag?
We noteren de 2-0 voor Hoek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welnee, Hoek kan er helemaal niets van, dat komt wel goed.
Ja en toch kunnen ze er niets van.quote:
Tegen het altijd lastige Excelsior ‘31.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:30 schreef wimderon het volgende:
Dirk staat inmiddels ook met 1-0 achter.
Helaas alweer 1-1quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:30 schreef wimderon het volgende:
Dirk staat inmiddels ook met 1-0 achter.
Dirkie gelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen het altijd lastige Excelsior ‘31.
Van Wonderen is vooral niet zo’n goede trainer denk ik zolang hij vast blijft houden aan zijn verdedigende filosofie. Leuk voor een club waar je daadwerkelijk de meeste kans maakt met de bus parkeren, maar ik denk dat er bij Heerenveen wel meer in zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerenveen is het ook niet echt meer hè.
Volgens mij is Heerenveen al vele jaren een rechter rijtje club inmiddels voornamelijk door defensieve chaos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Wonderen is vooral niet zo’n goede trainer denk ik zolang hij vast blijft houden aan zijn verdedigende filosofie. Leuk voor een club waar je daadwerkelijk de meeste kans maakt met de bus parkeren, maar ik denk dat er bij Heerenveen wel meer in zit.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerenveen is het ook niet echt meer hè.
En een Afghaan op het middenveld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Leuke feitjes: Bij Hoek staan er meestal 11 Belgen in de basis.
Rene Vandereycken is daar nog trainer geweest, net als Dennis de Nooijer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een Afghaan op het middenveld.
Gaan we dit jaar zien. Bij Go Ahead was zijn spelopvatting op zich logisch, bij Heerenveen Zul je inderdaad meer van eigen kracht moeten uitgaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Wonderen is vooral niet zo’n goede trainer denk ik zolang hij vast blijft houden aan zijn verdedigende filosofie. Leuk voor een club waar je daadwerkelijk de meeste kans maakt met de bus parkeren, maar ik denk dat er bij Heerenveen wel meer in zit.
Dat betekent niet dat er niet meer in zit. Voetbal is niet om aan te gluren ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Va
[..]
Volgens mij is Heerenveen al vele jaren een rechter rijtje club inmiddels voornamelijk door defensieve chaos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |