SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na WW2 hebben ze honderdduizenden gehandicapten die in Moskou het straatbeeld zo ontsierden naar een eiland verbannenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:53 schreef oheng het volgende:
Ja, maar ook als je een fetish hebt voor gehandicapte mannen.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-russische-rekrutenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Fijn dat de Televaag maar 4 dagen achterloopt
[..]
quote:,,Sommige commandanten verdienen de kogel. Het gevolg van de mobilisatie is dat ongetrainde manschappen onmiddellijk in de frontlinie worden gegooid. Er komen al doodskisten aan in Tsjeljabinsk, Jekaterinburg en Moskou", schreef blogster Anastasia Kashevarova. ,,Ze leiden geen mannen op. Ze hebben in de rekruteringsdiensten zelfs geen medische controle. Met het gevolg dat er epileptici en autisten in de rangen dienen. Officieren, jullie zeiden ons dat er een training zou zijn, dat ze niet na een week naar het front zouden gestuurd worden. Hebben jullie opnieuw gelogen?"
Kashevarova zegt dat ze de ene na de andere hopeloze familie aan de lijn heeft die geen antwoord krijgt van het leger. ,,Maar getallen van gesneuvelden zal ik niet geven.
De Oekraïners zouden hun lol niet op kunnen."
De Russische bloggers geven ook aan dat heel wat manschappen zich zonder slag of stoot overgeven zodra ze aan het front zijn. Kashevarova beaamt dat. ,
Ze worden erop uitgestuurd zonder instructies. Ze verlaten hun post en lopen wat rond. En vallen in vijandelijke handen.
De commandanten vrezen generaal Gerasimov niet, noch defensieminister Shoigoe, noch Poetin, noch de aanklagers. En onder de opperste leiders heeft niet iedereen het morele recht hen aan te pakken omdat ze het zelf verknoeid hebben", fulmineerde ze
Tsja, Oekraïne meldt zelf niks actueels (terecht ook trouwens, OpSec gaat voor alles) en de Russische milbloggers moeten van het Kremlin ondertussen ook hun bek dicht houden. Dan blijft er verder niet zo veel over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:06 schreef Rode_Wijn het volgende:
Bijzonder. Scribblemaps geeft op het moment 0 extra info. Is een andere map beter of gebeurt er nu gewoon geen reet? Deepstate is nu niet bepaald neutraal met die varkentjes
Stiekem is wachten op duidelijkheid ook beter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tsja, Oekraïne meldt zelf niks actueels (terecht ook trouwens, OpSec gaat voor alles) en de Russische milbloggers moeten van het Kremlin ondertussen ook hun bek dicht houden. Dan blijft er verder niet zo veel over.
Anastasia mag binnenkort ook naar het front met deze mening.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)e-russische-rekruten
voor jou dan
[..]
[ twitter ]
Dit zal een impopulaire mening zijn, maar ik ben hier eigenlijk tegen. Ik vind dat ze na de oorlog terug moeten naar Oekraïne om het land te helpen opbouwen.quote:Nederland moet zich klaarmaken voor Oekraïners die willen blijven'
Hoeveel Oekraïners hier straks permanent zullen blijven, weten we niet, maar de inschatting is dat het minstens 25 procent is. Experts zeggen dat de overheid met een langetermijnvisie moet komen voor deze mensen. Met vooral antwoord op de vraag: waar gaan ze wonen?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ne-nederland-blijven
Tuurlijk. Er gelden geen andere regels omdat ze blank zijn ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit zal een impopulaire mening zijn, maar ik ben hier eigenlijk tegen. Ik vind dat ze na de oorlog terug moeten naar Oekraïne om het land te helpen opbouwen.
Uiteindelijk denk ik dat dat ook in het belang van Oekraïne zelf is.
Want figuren uit Afrika en zo worden teruggestuurd om daar de boel weer op te bouwen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er gelden geen andere regels omdat ze blank zijn ofzo.
Wel raar dat ze niet terug willen naar hun eigen land.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit zal een impopulaire mening zijn, maar ik ben hier eigenlijk tegen. Ik vind dat ze na de oorlog terug moeten naar Oekraïne om het land te helpen opbouwen.
We hebben genoeg sectoren waar we mensen te kort komen in het land. Ik heb de eerste Oekraïnse winkel medewerkers al gespot. Daarnaast zijn het over het algemeen leuke mokkels om te zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zijn gigantische kosten wat dat met zich mee zou brengen. Voor ons en de wereld zal het in mijn ogen beter zijn als hij Oekraïne niet levend verlaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:31 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Zou humor zijn als die inderdaad levend gepakt wordt.
Ik zie zijn lijdensweg op deze wereld wat langer duren dan een kogel op het slagveld wat hem voor sommigen ook nog eens een martelaar zal maken, die strijden ten onder is gegaan voor het moederland tegen de Ukrnazisquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zijn gigantische kosten wat dat met zich mee zou brengen. Voor ons en de wereld zal het in mijn ogen beter zijn als hij Oekraïne niet levend verlaat.
Het zou voor ons juist geweldig zijn als hij daar voor het oog van de camera's uit gesleept zou worden om berecht te worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zijn gigantische kosten wat dat met zich mee zou brengen. Voor ons en de wereld zal het in mijn ogen beter zijn als hij Oekraïne niet levend verlaat.
Kan Loeki hierna weer gewoon reclameblokken gaan verzorgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat de warme vriendschap tussen beide heren nu wel snel zal bekoelen.
Niet uit kunnen varen met 5bftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef Slayage het volgende:
Het zit de Ruskis echt niet mee heh.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |