Wrijf het er nog even extra in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:31 schreef Ireth het volgende:
Is zijn zwembroek eigenlijk al boven water??
Die gaat niet, maar als hij zo blijft door zeiken zou de febo wel eens wat in de oren van de bewoners kunnen fluisteren met nomineren.quote:
Of de uitslag aanpassenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gaat niet, maar als hij zo blijft door zeiken zou de febo wel eens wat in de oren van de bewoners kunnen fluisteren met nomineren.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even extra in.
Als ie alleen daar al mee begint ben ik al tevredenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:34 schreef HappyCharly het volgende:
JW: je hoeft hier niet te zijn
Wijze woorden.
Nadir, kap met je gezeur en kies wat je doet.
Beste bewoners genomineerd is Nadir.quote:
Ik vind dat zeuren ook wel entertaining. Vooral omdat hij er ELKE keer bijzegt: nee ik zeur nooit, ik klaag niet... MAAAAARRRR...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ie alleen daar al mee begint ben ik al tevreden
Jammer is alleen dat het bij deze RLS niet op deze manier gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beste bewoners genomineerd is Nadir.
Wie heeft er op mij gestemd? ik niet, ik ook niet, ik zou niet durven.
Nah..hij houdt ze tevreden met sex.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
Krijg ineens een visioen dat JW zo ook al zijn vrouwen thuis tevreden houdt als ze zeuren.. "wil je een speculaasje?" (
ook goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah..hij houdt ze tevreden met sex.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
Krijg ineens een visioen dat JW zo ook al zijn vrouwen thuis tevreden houdt als ze zeuren.. "wil je een speculaasje?" (
Niks,aangepast al.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh dat plaatje zie ik niet... wat moet ik aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |