Ik kom van de kroeg af, beetje een gaar live optreden gezien, niet helemaal bijgehouden wat ik allemaal op heb maar zo te voelen is het wel plenty.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb een goed glas wijn op.
Of naja, een goede fles. Telt dat ook.
En dadelijk ff een affligem tussendoor, en dan door naar de chardonnay
fransgender?quote:
heb nog 2 zakken oven baked naturel chips met ribbels, hier!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Had je nog wat te knabbelen tessen door maan?0
na die fles chardonneeeee is het opquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Denk je nog meer te gaan drinken maanvis?
Een alcohol probleem dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
na die fles chardonneeeee is het op
Daar heb ik allemaal geen rekening mee gehouden, met dronken munchiesquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb nog 2 zakken oven baked naturel chips met ribbels, hier!
neem een zak van mij danquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen rekening mee gehouden, met dronken munchies
Thx pik!quote:
NP heb er toch 2 hequote:
Plenty koud liggen nog. Maareh, fok gaat over een minuut of 5-10 down. Dat trek ik niet hoor, dus als de boel weer online komt lig ik waarschijnlijk in m'n nest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Je vraagt echt om problemen als je niet genoeg voorraad alcohol in huis hebt
Sterk blijven doe ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plenty koud liggen nog. Maareh, fok gaat over een minuut of 5-10 down. Dat trek ik niet hoor, dus als de boel weer online komt lig ik waarschijnlijk in m'n nest.
Thx man, ik ga m'n best doen.quote:
Ik heb het overleefd.quote:
Still going strong broeder.quote:
Hejje 'm ook lekker hangen ouwe DT-jager?quote:
BOLK ALS EEN MALLEquote:
KOFFIE GODVEREDOMMEquote:
Goedzo!!!!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 04:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit me nu dus wel af te vragen wat ik morgen het beste kan gaan vreten, er zit een kater van hier tot ginder aan te komen gok ik.
Kunnen natuurlijk voor de standaard vette hap gaan, maar dat is ook weer zo, eh, 'standaard'.
Hearlik!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zat gisteren trouwens voetjebal te kijken met m'n maten en Wim Kieft als analist en ik gaf commentaar op zijn commentaar en ik zweer je dat ik zei:"Kim Wieft!" @:KillemWieft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat trekt mijn maag niet als ik een kater heb. Zeker geen eckte rotiquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:05 schreef KillemWieft het volgende:
Maar als je een kater hebt zou ik voor roti gaan. Lekker pittig.
Ik heb maar niet uitgelegd waar het vandaan kwamquote:
Hij had gisteren in VI weinig te zeggen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb maar niet uitgelegd waar het vandaan kwam
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat trekt mijn maag niet als ik een kater heb. Zeker geen eckte roti. Hearlik hoor, maar dan moet ik eerst een week ontgiften voor ik dat aan durf
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het niet te erg is met de kater denk ik dat ik gewoon in de auto stap en in de stad een goede burger ga vreten.
is er nu al een burgertent open danquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het niet te erg is met de kater denk ik dat ik gewoon in de auto stap en in de stad een goede burger ga vreten.
Een goede hè! Plenty tenten waar je een maaltijdburger kan vreten waar je meer groente bij krijgt dan de gemiddelde vega-shitquote:
Nee, maar over 12 uur wel, eerder ga ik toch niet etenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is er nu al een burgertent open dan
hey gast je gaat nu NIET rijden ok?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een goede hè! Plenty tenten waar je een maaltijdburger kan vreten waar je meer groente bij krijgt dan de gemiddelde vega-shit
Ik heb het over 'morgen' als in 'wanneer ik dan ook wakker ga worden ergens in het komende etmaal'quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gast je gaat nu NIET rijden ok?
Word niet de volgende mij?EMA is geen pretje.
Nouja ik neem het zekere voor het onzekerequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het over 'morgen' als in 'wanneer ik dan ook wakker ga worden ergens in het komende etmaal'![]()
Dronken rijden is aan mij niet besteed.
De keren dat ik met meer dan 2 glazen alcohol op achter het stuur heb gezeten zijn op 1 vinger te tellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja ik neem het zekere voor het onzekere
Echt de mensen met wie ik EMA deed waren allemaal mensen die 'ff sigaretten gingen halen' oid
ja nou je hoeft je niet te verdedigen, ik zei het op basis van de post waar ik op reageerde en wou ff het zekere voor het onzekere nemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De keren dat ik met meer dan 2 glazen alcohol op achter het stuur heb gezeten zijn op 1 vinger te tellen.
De avonturen die ik dronken op de fiets heb beleefd daarentegen...
Deze nigga is ook alleen snachts onlinequote:
Ik zou dat idd ten zeerste afradenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja nou je hoeft je niet te verdedigen, ik zei het op basis van de post waar ik op reageerde en wou ff het zekere voor het onzekere nemen. Jij zou ook zo reageren als iemand de stad in wil gaan rijden om eten te gaan halen terwijl ie alcohol op heeft
daarom, nou genoeg gezeeurd. Verder zuipen!!! ZAUPFEN!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou dat idd ten zeerste afraden
Ben al bezig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom, nou genoeg gezeeurd. Verder zuipen!!! ZAUPFEN!!!
Santheeequote:
wat drink jijquote:
jij ook hèquote:
komt gooooeeeddddddquote:
De Bolkes (quote:
Maar fijn dat ze nog leven en niet zijn afgeslacht omdat ze werkloos zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Bolkes (+
) genieten van hun rust vooral, al zouden ze graag weer tekeer gaan in DTS
Bolke&Bolke blijven altijd levenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar fijn dat ze nog leven en niet zijn afgeslacht omdat ze werkloos zijn
Daar drinken we op!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke blijven altijd leven
Santeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatste voor mij, ff naar de koelkast
De hoofdpijntreinquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb een goed glas wijn op.
Of naja, een goede fles. Telt dat ook.
En dadelijk ff een affligem tussendoor, en dan door naar de chardonnay
bier na wijn!quote:
Wordt ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:14 schreef LeonDavinci het volgende:
Ik ben zo blij dat ik al een aantal maanden niets meer drink, als ik eenmaal bezig was dan ging alles op wat ik had.
Geen idee waarom maar ik bleef gieten.
Morgen wordt ik nog redelijk fit wakker als het goed is.
Al was het soms wel lekker dat ik echt 1-2 dagen helemaal voor pampus kon liggen als ik gedronken had.
Dan werd ik de eerste 36 uur maar een paar keer een uurtje wakker om te eten en weer verder te slapen.
Ik voeg altijd voldoende d en t's toe zodat de juiste er zoal bij zidtquote:
Dat klinkt wel als het zuipen puur om het zuipen wat je deed. En dan maximaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:14 schreef LeonDavinci het volgende:
Ik ben zo blij dat ik al een aantal maanden niets meer drink, als ik eenmaal bezig was dan ging alles op wat ik had.
Al was het soms wel lekker dat ik echt 1-2 dagen helemaal voor pampus kon liggen als ik gedronken had.
Dan werd ik de eerste 36 uur maar een paar keer een uurtje wakker om te eten en weer verder te slapen.
Dat is altijd wel even leuk inderdaad, muziekje, biertje en nog wat chattenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als het zuipen puur om het zuipen wat je deed. En dan maximaal.
Ik lust 'm ook heel graag, maar het moet wel gezellig zijn voordat ik echt veel drink. Als ik bijv in mijn eentje een voetbalwedstrijd kijk, dan ben ik doorgaans na 2 bier klaar.
Nu ben ik op stap geweest en dan vinnik het wel leuk om online nog even 'na te borrelen'
Yep, alleen ben ik het nu wel wat aan het overdrijvenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:19 schreef LeonDavinci het volgende:
[..]
Dat is altijd wel even leuk inderdaad, muziekje, biertje en nog wat chatten
Het wordt toch een kutdagquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:15 schreef LeonDavinci het volgende:
Sterkte aan de drinkers morgen. Hoop dat jullie voldoende water gedronken hebben en morgen ook een leuke dag hebben.
Ik heb nog wel goede hoop hoor, als de kater een beetje gaat liggenquote:
ja oke maar er is weinig te doen ... geen formule 1, psv speelt pas morgen.. etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog wel goede hoop hoor, als de kater een beetje gaat liggen
Ach menquote:
Daarom extra lang slapen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja oke maar er is weinig te doen ... geen formule 1, psv speelt pas morgen.. etc
SPANNENDquote:
ik heb nog een glas chardonneee en affligemquote:
brengquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 07:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb nog een glas chardonneee en affligem
baardquote:
@SwJquote:
Wel oppassen voor een bad trip, heftig spul!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben nu onder invloed van havermout met wat honing.
Dat zou het kunnen worden als je allergisch bent voor honingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wel oppassen voor een bad trip, heftig spul!
Jup, jaarlijks gaan er honderden mensen bad op ontbijtgranen, dat moeten we niet onderschatten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wel oppassen voor een bad trip, heftig spul!
Same herequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:14 schreef LeonDavinci het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |