Ik kom van de kroeg af, beetje een gaar live optreden gezien, niet helemaal bijgehouden wat ik allemaal op heb maar zo te voelen is het wel plenty.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb een goed glas wijn op.
Of naja, een goede fles. Telt dat ook.
En dadelijk ff een affligem tussendoor, en dan door naar de chardonnay
fransgender?quote:
heb nog 2 zakken oven baked naturel chips met ribbels, hier!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Had je nog wat te knabbelen tessen door maan?0
na die fles chardonneeeee is het opquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Denk je nog meer te gaan drinken maanvis?
Een alcohol probleem dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
na die fles chardonneeeee is het op
Daar heb ik allemaal geen rekening mee gehouden, met dronken munchiesquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb nog 2 zakken oven baked naturel chips met ribbels, hier!
neem een zak van mij danquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen rekening mee gehouden, met dronken munchies
Thx pik!quote:
NP heb er toch 2 hequote:
Plenty koud liggen nog. Maareh, fok gaat over een minuut of 5-10 down. Dat trek ik niet hoor, dus als de boel weer online komt lig ik waarschijnlijk in m'n nest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Je vraagt echt om problemen als je niet genoeg voorraad alcohol in huis hebt
Sterk blijven doe ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plenty koud liggen nog. Maareh, fok gaat over een minuut of 5-10 down. Dat trek ik niet hoor, dus als de boel weer online komt lig ik waarschijnlijk in m'n nest.
Thx man, ik ga m'n best doen.quote:
Ik heb het overleefd.quote:
Still going strong broeder.quote:
Hejje 'm ook lekker hangen ouwe DT-jager?quote:
BOLK ALS EEN MALLEquote:
KOFFIE GODVEREDOMMEquote:
Goedzo!!!!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 04:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit me nu dus wel af te vragen wat ik morgen het beste kan gaan vreten, er zit een kater van hier tot ginder aan te komen gok ik.
Kunnen natuurlijk voor de standaard vette hap gaan, maar dat is ook weer zo, eh, 'standaard'.
Hearlik!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zat gisteren trouwens voetjebal te kijken met m'n maten en Wim Kieft als analist en ik gaf commentaar op zijn commentaar en ik zweer je dat ik zei:"Kim Wieft!" @:KillemWieft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat trekt mijn maag niet als ik een kater heb. Zeker geen eckte rotiquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:05 schreef KillemWieft het volgende:
Maar als je een kater hebt zou ik voor roti gaan. Lekker pittig.
Ik heb maar niet uitgelegd waar het vandaan kwamquote:
Hij had gisteren in VI weinig te zeggen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb maar niet uitgelegd waar het vandaan kwam
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat trekt mijn maag niet als ik een kater heb. Zeker geen eckte roti. Hearlik hoor, maar dan moet ik eerst een week ontgiften voor ik dat aan durf
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het niet te erg is met de kater denk ik dat ik gewoon in de auto stap en in de stad een goede burger ga vreten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |