abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 oktober 2022 @ 00:16:14 #276
364681 over_hedge
pi_206359165
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ah dus jij kiest over geld > mensenlevens? ik geloof best dat Rusland Oekraine aanvalt, maar geloof niet dat alles wat wij zien daadwerkelijk door Rusland wordt uitgevoerd. Het is 1 grote oorlogszone met verschillende belanghebbende.

Zoals eerder gezegd zou Zelensky er ook baat bij hebben dat Kiev geraakt wordt, zodat hij weer om meer geld kan roepen. Wie zegt nou waar de bom vandaan wordt geschoten? Wie zegt niet dat Azov militie met mortieren ergens de zaak lopen te escaleren?

Ik bekijk het gewoon op een andere manier, ik zie net zo veel reden vanuit Amerika om een atoombom op Oekraine te gooien als Putin. Beide hebben er profijt bij.

Als hier nu een bom zou worden neergegooid in Nederland, zou iedereen naar Putin wijzen, ondanks dat er geen bewijs voor is. En dat is de retoriek die plaatsvindt, russen zijn de nieuwe anti-vaxxers. Als je rus bent en een cafe in Georgie inwilt moet je eerst "bewijzen" dat je niet pro-Putin bent.

Ik ben niet pro-Oekraine dan wel pro-Rusland, maar het engste wat ik wederom constateer is dat de pro-Oekraine mensen overal, van GoT/Reddit tot aan hier bloed ruiken. Liefst zien ze dat de Krim ingenomen wordt, atoombommen op Rusland en elke Rus opgehangen wordt aan de hoogste boom.

Dit verbaasd mij enorm van de linkse stemmers, die ooit altijd anti-oorlog waren, die lijken oogloggeiler dan ooit. Ze staan er mee op en gaan er mee naar bed, net zoals de coronapandemie waren ze ook erg fel tegen anti-vaxxers.
ik kies? Ik kies niks. Maar ja in een oorlog waar je maar een X aantal raketten hebt voor luchtverdediging dan kies je wel je targets uit ja. En ga je niet op elk bliepje op de radar schieten.

Oh en dat Oekraïne ook aan propaganda doet. En ook filmpjes heeft gemaakt om zichzelf er beter uit te laten zien dan ze echt zijn geef ik je meteen gelijk in hoor.

Maar in dit geval met de aanvallen op de stad snap ik echt niet hoe je kan denken dat dit niet waar is.

Van de rest gaat je post opeens over iets heel anders. En ben ik ook geen linker stemmer dus dat gedeelte negeer ik maar ff :P

Die drones die nu op de stad geschoten worden, worden trouwens met 5 tegelijk afgeschoten. Zo simpel is het allemaal niet om ze even allemaal tegen te houden. Nogmaals. rusland heeft ook overal lucht afweer staan. En toch blijven die ook maar geraakt worden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 05:13:32 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206359481
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2022 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
Miljarden van die seniele Biden naar CIA boy Zelensky en ze schieten nog met kalashnikovs op drones midden in de Kiev.

Iets zegt mij dat het geld niet naar wapens gaat daar.

Lekker veilig trouwens, die kogels landen ook weer ergens. Wie kan mij vertellen wat het maximale bereik is van die drones trouwens? Hoeveel KM onder welke omstandigheden? Of is het allemaal angstzaaierij vanuit Zelensky's seperatisten die deze drones over Kiev laten vliegen? vragen vragen vragen. Waarom worden ze niet direct bij de grens onderschept?
Het zijn andere soorten drones die men gebruikt om bommen te laten vallen, deze drones hebben de vorm van een vliegtuig en hebben dus vleugels en dus een veel grotere bereik dan die dingen met 4 propellors aan de bovenkant.
Meer propellors meer energie verbruik.
https://www.dronewatch.nl(...)lt-er-tegen-te-doen/

Enige doel wat die dingen hebben is dus neerkomen en exploderen.

Denk dat deze oorlog straks bekend word als de drone oorlog, Rusland heeft het potentie gemerkt wat de Oekraïense drones deden op het slagveld gelijk al in het begin van de oorlog en is nu dus ook zelf bezig.

Wat ik alleen niet snap is dat Rusland die dingen niet gebruikt voor militaire doelen.

Oh en schieten op een drone?
Eh ja logisch, liever dat ding in de lucht uit elkaar knalt dan op de grond.
Of ergens anders dan in een gebouw.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_206359487
Twee visies op Rusland, één van Boris Bondarev (Russische diplomaat bij de UN die ontslag nam uit protest tegen de inval in Oekraine) en de ander van medewerkers bij de veiligheidsdiensten van Estland, Letland en Litouwen:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206359512
verkeerde topic
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206360571
quote:
drones neer te halen. Niet beetje populair met je AK in de lucht te staan schieten.

Er worden een hoop drones neergehaald. Alleen is het een bekende tactiek om hele zwermen tegelijk af te vuren zodat er altijd wel een paar door komen. Bekende tactiek, zeker met goedkope Iraanse drones. Vraag maar aan Israël.
pi_206360707
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:43 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Er worden een hoop drones neergehaald. Alleen is het een bekende tactiek om hele zwermen tegelijk af te vuren zodat er altijd wel een paar door komen. Bekende tactiek, zeker met goedkope Iraanse drones. Vraag maar aan Israël.
Er wordt vrijwel niets neergehaald.
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:55:49 #282
364681 over_hedge
pi_206360720
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:54 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
https://twitter.com/Euan_MacDonald/status/1582259200771915777

^O^ en ja ik weet dat dit geen drone is. En dat 1 video geen bewijs is. Want 1 kan als nog vrijwel niets zijn. Voordat je daar over valt :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206360764
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:54 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
En ze hebben allemaal hun doel bereikt zeker? En enkel militaire infrastructuur het doelwit?
pi_206361068
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:43 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
twitter

Is het toevallig dat de nieuwe Oekrainse president een jood is en dat Israël straks in eens graag wil helpen om een Iron Dome te installeren daar? is Oekraine het nieuwe Proxyland om druk op te voeren op Rusland vanuit USA/EU/Israel? Of heeft dat niks met elkaar te maken. Of zie ik hier connecties die er niet zijn?

Tevens als de drones op vliegtuigen lijken zoals iemand hierboven aangaf is het des te makkelijker voor al die anti-aircraft wapens die Oekraine heeft gekregen om ze neer te halen?

Ik weet nog wel dat iedereen boos was toen Trump een terroristische leider in Iran omlegde, wantja Iran was een mooi en goed land volgens de boze democraten en anti-Trumpers. En nu moeten we Iran in eens niet meer geloven dat ze geen drones hebben geleverd aan Rusland? welke is het nou

Dat Rusland militaire installaties en andere infrastructuur raakt geloof ik best, echter ik geloof ook zeker dat er weer een agenda schuilt en deze drones bijvoorbeeld toch worden gebruikt door andere groeperingen/separatisten/belanghebbenden.

Ik zie namelijk geen reden voor Putin om deze drones los te laten op Kiev, als hij ze pijn wil doen heeft hij hele andere manieren van verderf die hij kan zaaien. Waar ik wel een reden zie om angstaanjagende beelden te creëren vanuit WEF/Pro-EU/USA(CIA?) om zodoende meer steun te krijgen voor geld richting het nieuwe joodse land.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206361160
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:28 schreef epicbeardman het volgende:

Ik weet nog wel dat iedereen boos was toen Trump een terroristische leider in Iran omlegde, wantja Iran was een mooi en goed land volgens de boze democraten en anti-Trumpers. En nu moeten we Iran in eens niet meer geloven dat ze geen drones hebben geleverd aan Rusland? welke is het nou
Volgens mij zit dit vooral in je hoofd en heeft het weinig te maken met de realiteit. Heb je wat bronnen waaruit zou blijken dat iedereen boos en iedereen Iran mooi en goed vond?
pi_206361396
twitter

Welke film is/wordt dit?
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:04:14 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206361465
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Welke film is/wordt dit?
In ieder geval geen Netflix :P
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_206361629
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:58 schreef Raw85 het volgende:

[..]
En ze hebben allemaal hun doel bereikt zeker? En enkel militaire infrastructuur het doelwit?
Kiev heeft al toegegeven dat 30 tot 40% van de infrastructuur is uitgeschakeld.
pi_206361743
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ twitter ]

Is het toevallig dat de nieuwe Oekrainse president een jood is en dat Israël straks in eens graag wil helpen om een Iron Dome te installeren daar? is Oekraine het nieuwe Proxyland om druk op te voeren op Rusland vanuit USA/EU/Israel? Of heeft dat niks met elkaar te maken. Of zie ik hier connecties die er niet zijn?

Tevens als de drones op vliegtuigen lijken zoals iemand hierboven aangaf is het des te makkelijker voor al die anti-aircraft wapens die Oekraine heeft gekregen om ze neer te halen?

Dat Rusland militaire installaties en andere infrastructuur raakt geloof ik best, echter ik geloof ook zeker dat er weer een agenda schuilt en deze drones bijvoorbeeld toch worden gebruikt door andere groeperingen/separatisten/belanghebbenden.

Ik zie namelijk geen reden voor Putin om deze drones los te laten op Kiev, als hij ze pijn wil doen heeft hij hele andere manieren van verderf die hij kan zaaien. Waar ik wel een reden zie om angstaanjagende beelden te creëren vanuit WEF/Pro-EU/USA(CIA?) om zodoende meer steun te krijgen voor geld richting het nieuwe joodse land.
De drones doen hun werk.
Rusland kan natuurlijk zwaardere raketten op Kiev afsturen maar dan wordt er nog harder geschreeuwd dat ze burger doelen bestoken.
Tuurlijk levert Iran die wapens.
Iraniers zijn behoorlijk inventief gemaakt door al die USA sancties en maken alles in eigen huis van auto's tot vliegtuigen, dus ook drones.
En uiteraard wordt er weer gedreigd met meer sancties omdat Iran wapens levert aan Rusland.
Lekker hypocriet dus weer van de EU terwijl wij miljarden aan wapens gratis hebben gegeven aan Zelensky en zijn boeven bende.
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:32:35 #290
364681 over_hedge
pi_206361843
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 11:25 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

Lekker hypocriet dus weer van de EU terwijl wij miljarden aan wapens gratis hebben gegeven aan Zelensky en zijn boeven bende.
Dit gedeelte klopt wel. Rusland heeft idd miljarden gratis wapens aan Oekraïne gegeven :+ Alleen niet helemaal vrijwillig
pi_206361959
Oekraïne het nieuwe Israël

Dat is een invalshoek die ik nog niet kende.
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:49:41 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_206362006
quote:

[..]
Ah dus jij kiest over geld > mensenlevens? en ja die SAMs zijn bedoeld om drones neer te halen. Niet beetje populair met je AK in de lucht te staan schieten.
...
Een target drone is iets heel anders dan wat nu in Kiev in werd gezet. Dat zijn meer (kleine) onbemande straaljagers die als doelwit worden gebruikt bij dit soort tests/oefeningen.

Bijvoorbeeld:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_206362145
Ondertussen in Frankrijk: 76,7% is TEGEN nieuwe wapenleveringen aan Oekraine.

En denk je nu echt dat de politici de wil van het volk gaat opvolgen?? Nou.... ehhhh... nee dus. :+
pi_206362569
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 12:03 schreef Schaamlap het volgende:
Ondertussen in Frankrijk: 76,7% is TEGEN nieuwe wapenleveringen aan Oekraine.

En denk je nu echt dat de politici de wil van het volk gaat opvolgen?? Nou.... ehhhh... nee dus. :+
Uiteraard weer zonder enige bronvermelding of iets. Maar goed, ben de beroerdste niet.

twitter

Ik vermoed dat je je uitspraak baseert op een enquete van dit programma. Weet je toevallig ook hoe dit programma in Frankrijk bekend staat? Geeft het een goed beeld van hoe er in Frankrijk wordt gedacht, denk je?
pi_206362624
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:38 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Volgens mij zit dit vooral in je hoofd en heeft het weinig te maken met de realiteit. Heb je wat bronnen waaruit zou blijken dat iedereen boos en iedereen Iran mooi en goed vond?

Als het zelfs zulke meme's heeft opgeleverd.
Of dat iemand Trump wilde vermoorden "Florida security guard charged with threatening to kill Trump in retaliation for Soleimani" UN die een wijsvingertje geeft. "UN accuses Trump of breaking international law in Soleimani killing"

WP die Soleimani verheerlijkte.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter

Nee zit vast in mijn hoofd. :P hier op fok destijds ook woedende fokkers op Trump zoals gewoonlijk, en dat Iran prachtig was. Onder oranjeman was Iran goed, en nu is Iran slecht. Apart hoe snel dat kan gaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206362684
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Uiteraard weer zonder enige bronvermelding of iets. Maar goed, ben de beroerdste niet.

[ twitter ]

Ik vermoed dat je je uitspraak baseert op een enquete van dit programma. Weet je toevallig ook hoe dit programma in Frankrijk bekend staat? Geeft het een goed beeld van hoe er in Frankrijk wordt gedacht, denk je?
Dit was op de Nationale televisie. Dus ja lijkt mij van wel ja....
pi_206362704
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 12:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Of dat iemand Trump wilde vermoorden "Florida security guard charged with threatening to kill Trump in retaliation for Soleimani" UN die een wijsvingertje geeft. "UN accuses Trump of breaking international law in Soleimani killing"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ twitter ]
Nee zit vast in mijn hoofd. :P hier op fok destijds ook woedende fokkers op Trump zoals gewoonlijk, en dat Iran prachtig was. Onder oranjeman was Iran goed, en nu is Iran slecht. Apart hoe snel dat kan gaan.
En de domme kudde loopt er al blatend achteraan....
  Forum Admin dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:49:36 #298
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206362744
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 12:45 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ongehoord Nederland is hier ook nationaal te volgen. Op de staatsomroep zelfs. Dus dat zegt niks.

Het is nie veel anders dan die Russische talkshows.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206362794
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 12:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

SPOILER
[ twitter ]
Allemaal vrij nietszeggende memes/plaatjes/linkjes imo.
pi_206362802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 12:45 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dus de MSM zijn wél te vertrouwen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')