Houtjes die als fiches gaan dienen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is ie nou aan het doen? Ja iets aan het uitzoeken maar wat? Iemand die het weet.
Pokeren toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is ie nou aan het doen? Ja iets aan het uitzoeken maar wat? Iemand die het weet.
Nee maar ik ben ook een kind met legoquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Houtjes die als fiches gaan dienen.
Ooooooohhhh ja, das waarquote:
is voor pokeren heb ik net gelezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik ben ook een kind met lego
Oh dat is best knap. Kaarten hebben ze niet toch?quote:
Aangezien ze geen pokerset hebben moeten ze zelfgemaakte 'fiches' gebruiken en die is hij aan het verdelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat doet ie dan, wat is dat voor spul, van een spel of zo? Zelfgemaakt iets iig.
Jawel... bol.comquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is best knap. Kaarten hebben ze niet toch?
Oh en martin heeft zijn oranje hemd weer uitgedaan, liep net in iets wits maar trekt nu weer iets zwarts aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh fisches dan?quote:
Ze hebben wel kaarten toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, las het, best wel slim eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Aangezien ze geen pokerset hebben moeten ze alternatieve fiches gebruiken en die is hij aan het verdelen
Ik weet het. Alles staat hemquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en martin heeft zijn oranje hemd weer uitgedaan, liep net in iets wits maar trekt nu weer iets zwarts aan.
Martin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |