Het lijkt te zakken, nu zijn er 1486 in het ziekenhuis, 67 op IC.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:57 schreef crystal_meth het volgende:
In België nu 1548 patienten in het ziekenhuis (op 19 september was het minder dan 700). Op IC daarentegen slechts 75.
https://epistat.sciensano.be/covid/covid-19.html
Wat is jouw klacht?quote:Op maandag 17 oktober 2022 01:37 schreef THEFXR het volgende:
ik vraag mij af of ik een klacht kan indienen over het vaccinatie spotje op tv?
Misschien is Remkes beschikbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:22 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
Iemand moet de regie nemen.
Een beter idee zou zijn om iedereen een mondkapje te laten dragen, aldus de fnv.quote:Op maandag 17 oktober 2022 01:03 schreef _serial_ het volgende:
Sommige zijn viesmad over het beleid van dit ziekenhuis:
Vraagtekens bij nieuw coronabeleid van Albert Schweitzer ziekenhuis
Ik vind het ergens wel goed dat die er ander beleid komt.
Er is plat gezegd een te grote zorgvraag (die alleen maar groter gaat worden) en als kabinet is er besloten dat de zorg niet meer mag groeien (omdat het anders teveel euros/personeel gaat kosten tov de rest van de samenleving).quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien is Remkes beschikbaar.
Moeten zorgmedewerkers nu verplicht naar de GGD bij klachten?quote:Op maandag 17 oktober 2022 01:03 schreef _serial_ het volgende:
Wat op zich een verstandig besluit is, maar het wordt tijd om daar eens helder over te gaan communiceren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:59 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er is plat gezegd een te grote zorgvraag (die alleen maar groter gaat worden) en als kabinet is er besloten dat de zorg niet meer mag groeien (omdat het anders teveel euros/personeel gaat kosten tov de rest van de samenleving).
Ook communiceren dat er vaker lockdowns komen omdat vaker capaciteitstekorten voorkomen?quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat op zich een verstandig besluit is, maar het wordt tijd om daar eens helder over te gaan communiceren.
Gewoon een brief schrijven. Doe je die op de post en kun je meteen langs de DA om wat zakdoekjes voor je traantjes te halen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 01:37 schreef THEFXR het volgende:
ik vraag mij af of ik een klacht kan indienen over het vaccinatie spotje op tv?
Ik vind het zo'n verschrikkelijk wijf dus click maar niet maar wat is de strekking?quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:18 schreef Akathisia het volgende:
Interessante statistieken over verloren en gewonnen levensweken/jaren vs kosten.
Dat wordt toch wel duidelijk uit het plaatje?quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n verschrikkelijk wijf dus click maar niet maar wat is de strekking?
soms waan ik mij in een derdewereldland hier.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:22 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
Iemand moet de regie nemen.
neequote:Op maandag 17 oktober 2022 10:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat het spotje misleidend is, want hier wordt met een oud vaccin gespoten.
Die schrijft wel even een rapportje wat we dan onderin een la kunnen leggen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien is Remkes beschikbaar.
wat een zielig commentaarquote:Op maandag 17 oktober 2022 08:59 schreef Questular het volgende:
[..]
kun je meteen langs de DA om wat zakdoekjes voor je traantjes te halen.
Wie niet? Gewoon even doorbijten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n verschrikkelijk wijf dus click maar niet maar wat is de strekking?
Je bent overduidelijk dan nog nooit echt in een derdewereldland geweestquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soms waan ik mij in een derdewereldland hier.
Belgie ligt nochtans naast de deur.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je bent overduidelijk dan nog nooit echt in een derdewereldland geweest
Beetje extreme meningen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat wordt toch wel duidelijk uit het plaatje?![]()
Blijft wel een bijzondere vrouw. Weggepromoveerd bij Rabo, af en toe een tia bij haar proefballonnetjes, maar wel verstand van zaken. Zat ook bij HerstelNL totdat die de wappiekant opgingen.
Alleen juist het ziekenhuis moet hier wel goed over nadenken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 01:03 schreef _serial_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |