Big 4? Haha.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat big 4-materiaal zo erg in het verleden leeft als jij.
Ben zelf ook net met na veertien uur in de trein zitten aangekomen in het pittoreske Polenquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Caland die vroeg in de ochtend berooid ontwaakt in een of ander obscuur bordeel een een Oostblokland
Lekker man!quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben zelf ook net met na veertien uur in de trein zitten aangekomen in het pittoreske Polen
Naar mijn appartementje om direct te douchen, maar die werkt nietdan maar zweterig de kroeg in.
Gefeliciteerd!!!! En? Hoe erg geniet je momenteel van het leven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn vogels zijn gearriveerd en mijn leven voelt echt volkomen compleet nu!
Ik voel me nu een rijk mens, die vogels zijn echt mooi en ook een stuk groter dan ik had verwacht.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!! En? Hoe erg geniet je momenteel van het leven.
Wellicht moet je je lichaam toch aan de wetenschap afstaan om jouw weerstand te analyseren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik voel me nu een rijk mens, die vogels zijn echt mooi en ook een stuk groter dan ik had verwacht.
Wel lukt het me om onverklaarbare reden nog steeds niet om tot de corona-communitie te behoren. Afgelopen week heb ik 5 uur met 3 collega's in een auto gezeten en ik ben de enige die nu geen corona heeft.
Geen gek idee, dan zet ik mijn huis vol met vogels en heb ik geen verlichting meer nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet je je lichaam toch aan de wetenschap afstaan om jouw weerstand te analyseren.
Of je laat je uitbetalen in solar vogels
Aadgodquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
Een echt @:Aad300 kwaliteitsfilmpje.
[ twitter ]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Morgeuhhh
Lets get this day started yeah boy
Tsja het had ook 30-0 kunnen worden met dat tempo, dan is dit nog een prima herstel van de ploeg.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag dit niet aankomen', zei Van Bommel, die wel tevreden was over hoe zijn ploeg daarna reageerde. 'We hebben in die tachtig laatste minuten 0-0 gelijkgespeeld.'
Nadat Antwerp na 9 minuten 3-0 achterstond, Van Bommel
Zei ik al gelijk na Napoli - Ajax. Gewoon de tweede helft gelijkgespeeld.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja het had ook 30-0 kunnen worden met dat tempo, dan is dit nog een prima herstel van de ploeg.
Wat ik wel zou doen als ik Van Bommel was is zorgen dat de spelers voortaan beter beginnenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei ik al gelijk na Napoli - Ajax. Gewoon de tweede helft gelijkgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |