Iedereen wil z'n eigen. Vroeger had je Pirate Bay en klaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik word zo moe van al die streamingsdiensten.
Zoiets?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:22 schreef tong80 het volgende:
Ik eet Blinde vink, kroten met aardappeltjes en jus.
Vroeger had je Nederland één en twee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen wil z'n eigen. Vroeger had je Pirate Bay en klaar
Zeker. Heerlijk. gezond, genoeg en lekker.quote:
Herman van Veen. Die voornaam alleen al.quote:
Wat een niet ter zaken doende kutplaatjes.quote:
Rebusquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een niet ter zaken doende kutplaatjes.
Besefte het te laat. Ha ha ha. Alsnog kut.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Besefte het te laat. Ha ha ha. Alsnog kut.
Kun je zelf een topic openen met wat betere plaatjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een niet ter zaken doende kutplaatjes.
Ik kuik nog steeds alles, mooi makkelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen wil z'n eigen. Vroeger had je Pirate Bay en klaar
Er is geen reuk-internet. Anders had ik jouw platjes gepost.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Kun je zelf een topic openen met wat betere plaatjes?
Zoals Herman Kuikhof zei: 'Zijn we er toch ingekuikt?'quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kuik nog steeds alles, mooi makkelijk.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie je pik weleens uit je broek gehaald bij een vrije trap, om de tegenstander af te leiden?
[ twitter ]
Pauperquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je hiermee bedoelt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond het wel een opmerkelijke actie, het resultaat viel alleen erg tegen. Het zal dan ook geen nieuwe hype worden denk ik.quote:
Ik doe met je mee maatquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |