Ooit gaat het gebeuren tochquote:
Met Gyazo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ooit gaat het gebeuren toch
En weet jij waarom ik dit krijg als ik een cap maak?
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Hier werkt het prima.quote:
Hier ookquote:
Heb ik ook gehad, in de tijd van BB. Geen idee waar dat nou door kwam maar nu doet alles het weer . Heel raarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:14 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe laptop en heb eigenlijk nog niet verdiept in de instellingen. Misschien dat ik het daar wel vind dan maar dacht misschien weet iemand zo de oplossing.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, in de tijd van BB. Geen idee waar dat nou door kwam maar nu doet alles het weer . Heel raar
Misschien iets mbt hardware aan of uitschakelen?
Ik meende dat het heeft te maken met hardware versnelling , maar ik heb daar zelf toen niet aangezeten . Nu lukt wel weer .quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nieuwe laptop en heb eigenlijk nog niet verdiept in de instellingen. Misschien dat ik het daar wel vind dan maar dacht misschien weet iemand zo de oplossing.
Eunice.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:34 schreef engine het volgende:
Wie slaapt er op stream 1 trouwens? Kenzi?
Ja denk het wel. Dacht ook nog even dat het Imadiddin was.quote:
Ik begon ook te twijfelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Dacht ook nog even dat het Imadiddin was.
Op de streams is wel meer aan te merken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:47 schreef engine het volgende:
Jammer dat ze de stream zo ingezoomd op één persoon houden. Laat gewoon een hele slaapkamer zien
Ja daar is genoeg op aan te merken. Dat constante streamlocken, ook al is het maar kort, is soms echt heel irritant. En slapende mensen laten zien terwijl er vrij duidelijk nog mensen wakker zijn. Maar jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op de streams is wel meer aan te merken.
Zit de cap er nog op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:14 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |