ik hoop dan op Bingo met belachelijke prijzenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het wordt er net een bejaardentehuis: kaarten, bingo en zo saai is het er ook
10 x per jaar nog maar een drankje .. geen sterk alcoholisch meerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
een zoutmolen, een hamer, dat soort onzin bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dan op Bingo met belachelijke prijzen
en ik haaaaat smurfenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Hendrik83 het volgende:
Jan Willem: Ik houd niet van schilderen en ik houd niet van fruit.
Eigenlijk houdt JW alleen maar van bier.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Hendrik83 het volgende:
Dit. Ik wilde precies dit typen. Denk dat ze rummikub kunnen winnen met de bingo. Dan is het plaatje compleet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou niet vanJW, dus gaat ie maar naar huisquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Hendrik83 het volgende:
nee meer een drankpakketquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
een zoutmolen, een hamer, dat soort onzin bedoel je?
Liefst 1 van de tapquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk houdt JW alleen maar van bier.
Nee niet van deze oempaloempaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice wil mooie schilderijen op de muur maken, jw weet niet of dat mag van de oempa loempa's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |