Ja, die stonden allebei al in het vorige topic.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Grappig dat daar dus meerdere filmpjes van zijn
Dat hadden ze een witte vlag/shirt/what ever wit is. Aan die auto moeten hangenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Heb wel het idee dat als deze 2 Russen de kans hadden gekregen om zich over te geven dat ze dat direct hadden gedaan, nu zijn ze kansloos in deze (hoogstwaarschijnlijk gestolen) auto doodgeschoten.
[ twitter ]
De auto was al wit, of telt dat dan weer niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat hadden ze een witte vlag/shirt/what ever wit is. Aan die auto moeten hangen
Ome Erdo dacht weer even tof te kunnen doen...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:31 schreef Spablauw214 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)el-over-gas-en-graan
Rusland wil helemaal geen vrede. Ze willen pas onderhandelen na volledige capitulatie van UA. Gaat niet gebeuren.
Rusland wilde zelf ook onderhandelen maar hun definitie van onderhandelen is dat al hun eisen worden overgenomen. Lekker constructiefquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ome Erdo dacht weer even tof te kunnen doen...
Ach Bakhmut. De vrienden van Riazop. Al maanden zijn ze bezig om zo’n onbeduidend stadje in te nemen en het lukt nog steeds nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Dat van die wodka heb ik ook wel eens gedacht.
Erdo speelt gewoon een heel smerig spelletje. NATO moet goed uitkijken met hem.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:31 schreef Spablauw214 het volgende:
Rusland wil helemaal geen vrede. Ze willen pas onderhandelen na volledige capitulatie van UA. Gaat niet gebeuren.
Volgens dit https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/10/13/7371752/ artikel waar hetzelfde filmpje bij zit, waren het spionnen en verzamelden de Oekraïners in het filmpje bewijs van de spionage.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Heb wel het idee dat als deze 2 Russen de kans hadden gekregen om zich over te geven dat ze dat direct hadden gedaan, nu zijn ze kansloos in deze (hoogstwaarschijnlijk gestolen) auto doodgeschoten.
[ twitter ]
Zoals de vrouwelijke premier van Estonia al zei, ze gebruiken de truc van absurde eisen stellen en dan is er altijd wel een vredesduif die hun dan een kwart ervan geeft en dat was het werkelijke plan en nu hebben ze wat ze willen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland wilde zelf ook onderhandelen maar hun definitie van onderhandelen is dat al hun eisen worden overgenomen. Lekker constructief
Dat die snorremans niet te vertrouwen is wisten we natuurlijk al en het is net zo’n totalitaire engnek, maar van mij mag hij onderhandelen wat hij wil en dan zien we wel of het resultaat acceptabel is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:44 schreef fjs het volgende:
[..]
Erdo speelt gewoon een heel smerig spelletje. NATO moet goed uitkijken met hem.
In dat geval een terechte executie. Dan zijn het geen conscripts die met het mes op de keel het leger in gedwongen worden maar tuig die er bewust voor gekozen hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Volgens dit https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/10/13/7371752/ artikel waar hetzelfde filmpje bij zit, waren het spionnen en verzamelden de Oekraïners in het filmpje bewijs van de spionage.
[ twitter ]
Dat klopt wel en dus moet het gevecht doorgaan. Maar dit gaat in dit tempo nog wel jaren duren met zo veel onnodige doden. Echt wrang.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zoals de vrouwelijke premier van Estonia al zei, ze gebruiken de truc van absurde eisen stellen en dan is er altijd wel een vredesduif die hun dan een kwart ervan geeft en dat was het werkelijke plan en nu hebben ze wat ze willen.
Maar iedereen heeft die truc nu wel door
Capitulatie zie ik niet gebeuren. Putin sleept heel Rusland mee in z’n val denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:12 schreef polderturk het volgende:
Rusland is wanhopig.
Ze willen weer gas leveren en praten met de VS, Duitsland en Frankrijk via Turkije.
Ze gebruiken waardeloze howitzers uit WOII met een bereik van 13 km, terwijl Oekraïnse howitzers een bereik van 40 km hebben.
Rusland gaat of capituleren of het Russische front gaat volledig instorten.
Ik geef het nog 2 maanden.
Putin weet dat ook. Vandaar dat hij nu lief probeert te doen.
Was ie maar a go...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Putin begint ook steeds meer op een Thunderbird te lijken
Dat zeggen ze nu nog. Als de druk hoger wordt staat daar vanzelf een keer iemand op die wil praten. Zaak is alleen dat we ook dan zo snel mogelijk van het Russiche gas af moeten en importrestricties op defensiemateriaal moeten behouden. Het land mag best zichzelf ontwikkelen, maar niet op militair vlak.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Capitulatie zie ik niet gebeuren. Putin sleept heel Rusland mee in z’n val denk ik.
Praten willen ze schijnbaar alleen als Oekraïne aan al hun eisen tegemoet komt, wat natuurlijk geen optie is.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar volgens mij heeft hij een metersdik bord voor zijn kop. Die jaagt met alle plezier nog heel wat mensen de dood in voor zijn ideologie. Rus of Oekraïner, dat zal hem een zorg zijn. Waarschijnlijk zou hij het ouwe lijk van zijn moeder nog verkopen om te krijgen wat hij wil.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:12 schreef polderturk het volgende:
Rusland is wanhopig.
Ze willen weer gas leveren en praten met de VS, Duitsland en Frankrijk via Turkije.
Ze gebruiken waardeloze howitzers uit WOII met een bereik van 13 km, terwijl Oekraïnse howitzers een bereik van 40 km hebben.
Ik ben as we speak in de USA en dit is gewoon onzin. Enige vraag was; wanneer ga je weer terug.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Even relativeren. In de VS is het niet anders.
Of misschien wel. Want in de VS wordt je ook nog kort door een officier van het Ministry of Homeland Security ondervraagd voordat je binnen mag komen. Als je hem niet kan overtuigen van alles, dan stuurt hij je gewoon terug.
Benieuwd wanneer dat kwartje eens gaat vallen bij de de-escalatie, gouden brug voor Poetin roeptoeters.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:31 schreef Spablauw214 het volgende:
Je ziet die dingen toch liggen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Die is nie zo goed nie in mijnenveger
Nou bedankt Macron voor je open deur.quote:
Waren wel goed verstopt natuurlijk die mijnenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Die is nie zo goed nie in mijnenveger
De wapens raken op. Ze gebruiken al spul wat Sovjet-antiek is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:12 schreef polderturk het volgende:
Rusland is wanhopig.
Ja of Russisch jeukpoeder.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die zou ik maar even goed checken op FSB elektronica als ik hem was
Dit is gewoon uit interesse voor jouw zienswijze (deze disclaimer zet ik er maar bij, want anders kan het verkeerd opgevat worden): wat zou daar de logica van zijn? Waarom zou je eerst al je materieel verschieten en je leger flink verzwakken, als je daarna alsnog het zwaarst denkbare middel in gaat zetten om die totale vernietiging te bewerkstelligen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef quirina het volgende:
[..]
De wapens raken op. Ze gebruiken al spul wat Sovjet-antiek is.
Maar Putin weet ook dat de Amerikaanse en Europese wapens bijna op zijn en dan gaat er genuked worden.
Putin wil totale vernietiging van Oekraïne en het westen. De Russische staatsmedia kwettert daar ook al de hele dag over.
Ik zei toch dat dat niet zou gebeuren.quote:EU-buitenlandchef: geen nucleaire wraak als Rusland kernbom inzet
Als Rusland een atoomwapen inzet tegen Oekraïne, zal het Westen niet nucleair terugslaan. Niettemin zal de reactie zo hard zijn dat van het Russische leger niets zal overblijven, zegt EU-buitenlandchef Josep Borrell.
Sinds Rusland tegenslag na tegenslag incasseert in zijn oorlog tegen Oekraïne schermt Moskou met zijn kernwapens. De vrees groeit dat het bijvoorbeeld een kleine atoombom zou gebruiken in Oekraïne. De NAVO laat uitdrukkelijk in het midden hoe ze daarop zou reageren, zodat het Kremlin rekening moet houden met het ergste.
Maar president Vladimir Poetin kan rekenen op "zo'n krachtig antwoord van de militaire kant dat het Russische leger vernietigd zal worden", waarschuwt Borrell in een toespraak bij de opening van een diplomatenopleiding van de EU. "Poetin zegt dat hij niet bluft. Nou, hij kan het zich niet veroorloven om te bluffen."
Warrig stukje Telegraafproza. Borrell spreekt toch niet namens de Navo of "het Westen"?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:56 schreef HSG het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)usland-kernbom-inzet
[..]
Ik zei toch dat dat niet zou gebeuren.
Goed nieuws. Nu Saudi-Arabië nog.quote:
Die Turk ziet er ook niet best uit.quote:
Niettemin zal de reactie zo hard zijn dat van het Russische leger niets zal overblijven, zegt EU-buitenlandchef Josep Borrell.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:56 schreef HSG het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)usland-kernbom-inzet
[..]
Ik zei toch dat dat niet zou gebeuren.
Duidelijk zijn, dat begrijpt Poetin.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niettemin zal de reactie zo hard zijn dat van het Russische leger niets zal overblijven, zegt EU-buitenlandchef Josep Borrell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |