Ja maarquote:
Die zijn er vaak over bezig ja, andere ook hoor volgens mij, hoor regelmatig gesprekken over mensen wegsturen. We zullen zien zo wat het gaat worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal omdat die meangirls er steeds zo mee bezig zijn, hoop toch echt dat er een van dat groepje weg gaat
Maar toch een stuk minder of ik hoor het minder vaak dat kan ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zijn er vaak over bezig ja, andere ook hoor volgens mij, hoor regelmatig gesprekken over mensen wegsturen. We zullen zien zo wat het gaat worden.
ik wil ook even wat COSSERS in het ootje nemenquote:
Oh dan is het wel een goede TT ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil ook even wat COSSERS in het ootje nemen
dan hopelijk wel voor puntenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef Hendrik83 het volgende:
gewoon weer puntenopdracht ze mogen zich niet vervelen van het weekend
Een puzzle.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef Hendrik83 het volgende:
gewoon weer puntenopdracht ze mogen zich niet vervelen van het weekend
ftfyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil ook even wat COSSERS in het ootje nemen leiden
als er ik er achteraan had geplakt of nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dan is het wel een goede TT ja.![]()
Ligt eraan hoe laat het is en wie er bij elkaar zitten. meestal wissel ik dan ook van stream want ze kunnen het er wel constant over hebben, ik wil het gewoon zien gebeuren nu.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar toch een stuk minder of ik hoor het minder vaak dat kan ook
ik heb geen dyscalculatie(of hoe noemde zoe het?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |