Voor sommige is het ook moeilijk. Stream lockkkkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:49 schreef greysbones het volgende: [..] dat is wel te hopen anders zou COSSEN zo moeilijk worden
Werk ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:23 schreef Ireth het volgende:
Ik mag weer aan het werk tot 20.00 uur!Have fun met de trainingsstreams, de struikstreams, de wandastreams, de roddelstreams en de mad-op-kantoorstreams!
Dat zei hij niet, maar hij zei wel dat het elke dag kan veranderen.quote:
Dat hoorde ik ook, maar misschien heeft hij het eerder aan iemand gezegd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei hij niet, maar hij zei wel dat het elke dag kan veranderen.
Nee hij wilde dat niet zeggen. ( of hij heeft het gezegd toen ik niet keek )quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar misschien heeft hij het eerder aan iemand gezegd.
De watte?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
“Heb jij je onderkant al op het bed gelegd?”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler,ik weet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik vind dit zo'n meisje die daar op kickt en het expres doet. Ze is ook altijd best wel grof in de mond.quote:
Ze is te makkelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n meisje die daar op kickt en het expres doet. Ze is ook altijd best wel grof in de mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |