abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206318970
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Het belang benadrukken van bijvoorbeeld mondkapjes op plaatsen waar geen ventilatie is.
Echter is nu het omgekeerde het geval. Zo'n beetje alle maatregelen die afgelopen jaren zijn genomen worden afgefakkeld.
[..]
wat is hier gaande? is het kabinet bang dat het draagvlak nog verder inzakt als er nu ook maar iets van 'joh let effe op' zal worden gezegd?

bron: https://www.nu.nl/coronav(...)-nog-niet-nodig.html
Niemand zit te wachten op maatregelen, wie zichzelf wil beschermen of een vals gevoel van veiligheid wil geven heeft daar zelf voldoende mogelijkheden toe maar val daar mij niet mee lastig. Draagvlak is 0, anders liep iedereen nu wel rond met een mondkapje als het echt zo'n gevaarlijk virus zou zijn.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206319087
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Niemand zit te wachten op maatregelen, wie zichzelf wil beschermen of een vals gevoel van veiligheid wil geven heeft daar zelf voldoende mogelijkheden toe maar val daar mij niet mee lastig. Draagvlak is 0, anders liep iedereen nu wel rond met een mondkapje als het echt zo'n gevaarlijk virus zou zijn.
we zitten weer in de krankzinnige situatie dat als een verpleegster een mondkapje draagt en adviseert, deze dame volledig de grond in gebrand word en ze van alles naar zich toe krijgt waarom een mondkapje niet werkt.

ze is IC verpleegster. Bedenk eens dat je automonteur bent en er honderden mensen naar je roepen hoe je je werk moet doen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206319109
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
we zitten weer in de krankzinnige situatie dat als een verpleegster een mondkapje draagt en adviseert, deze dame volledig de grond in gebrand word en ze van alles naar zich toe krijgt waarom een mondkapje niet werkt.

ze is IC verpleegster. Bedenk eens dat je automonteur bent en er honderden mensen naar je roepen hoe je je werk moet doen.
En daar helpt een generieke mondkapjesplicht of advies tegen? :?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206319150
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
Over kantoor gesproken, waar ik gister was....

Onze interim manager kwam ff praatje maken. Ging het op gegeven moment over het thuiswerkbeleid. En dat het bestuur vooral wilde "luisteren naar de wens" van de medewerkers om weer zoveel mogelijk op kantoor te kunnen zijn. En daarom dat dus ook ging eisen op korte termijn. :? :')

Ehh ok. Ik herken me niet in die wens, maaaaaar oke. Vervolgens gister einde dag in de auto naar huis heb ik bijna weer een uur gedaan over een ritje van normaal 20 minuten omdat het een dikke vette langgerekte file was :|W

Bedoel, ik snap dit niet. Nederland is overvol. De infrastructuur kan het niet aan. Ten tijde van het thuiswerkadvies waren de wegen, voor diegenen die deels naar kantoor gingen en uiteraard de mensen die niet kunnen thuiswerken, prima begaanbaar.

Maar nee, nu gaan we weer massaal met zijn allen stoicijns terug in het oude patroon en weer massaal in de file staan elke dag en dan klagend een half uur te laat op kantoor aankomen "want het stond weer HeLemAaL vAsT!!!" _O-
Op het werk van m’n man proberen ze hun medewerkers ook weer vaker naar kantoor te laten komen. Maanden lang geen enkel probleem om enkel thuis te werken; vrijwel iedereen geeft aan thuis beter te kunnen werken, maar vooral de managers (die net even wat ouder zijn dan de directe collega’s van ‘m) dreunen echt op op locatie werken. ‘Is toch gezelliger’ ‘Is toch makkelijker’ ‘Zo is het altijd gegaan’ worden vaak als argumenten gebruikt. Ik denk dat het maar net is wat je gewend bent. Wat oudere managers zijn voornamelijk op locatie werken gewend vaak, dus die hebben dat wat meer nodig denk ik. Zelfde met jongere managers overigens die extravert zijn of zo. + meer controle op de werkvloer inderdaad
pi_206319217
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
En daar helpt een generieke mondkapjesplicht of advies tegen? :?
Nee. Echter niets doen helpt ook weer niet. Als de huidige lijn nu zo doorgaat zitten de ziekenhuizen weer vol. Een aantal zorgmedewerkers op Twitter komen even met het advies en krijgen de volle lading. Dat is zo fucking irritant aan social media. Was er maar een wappiefilter.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:31:56 #256
5428 crew  miss_sly
pi_206319242
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:29 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Nee. Echter niets doen helpt ook weer niet. Als de huidige lijn nu zo doorgaat zitten de ziekenhuizen weer vol. Een aantal zorgmedewerkers op Twitter komen even met het advies en krijgen de volle lading. Dat is zo fucking irritant aan social media. Was er maar een wappiefilter.
Wat nou als de lijn van niets doen zo doorgezet wordt en de ziekenhuizen, en dan met name de IC's, komen niet vol te liggen? Dan is er toch geen reden om wel iets te doen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:32:20 #257
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206319246
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Was er maar een wappiefilter.
Hier
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_206319302
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat nou als de lijn van niets doen zo doorgezet wordt en de ziekenhuizen, en dan met name de IC's, komen niet vol te liggen? Dan is er toch geen reden om wel iets te doen?
mja, de getalletjes zijn bijgewerkt t/m 9 oktober. men zag vorige week een verhoging op de IC van +8%
morgen maar kijken of dat niets doen goed werkt.
pi_206319308
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
mja, de getalletjes zijn bijgewerkt t/m 9 oktober. men zag vorige week een verhoging op de IC van +8%
8% van niets is nog steeds niets.

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:41:00 #260
5428 crew  miss_sly
pi_206319310
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
De aantallen zijn nog steeds enorm laag. Als dat zo blijft, is niets doen toch prima?
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:42:25 #261
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_206319317
Andere waren me al voor, maar momenteel (nou ja, gisteren dan) lagen er maar liefst 46 mensen met corona op de IC. Niets om ons zorgen over te maken en de vorige Omicrongolven was het ook niet erg druk op de IC.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:45:37 #262
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206319337
quote:

Onze interim manager kwam ff praatje maken. Ging het op gegeven moment over het thuiswerkbeleid. En dat het bestuur vooral wilde "luisteren naar de wens" van de medewerkers om weer zoveel mogelijk op kantoor te kunnen zijn. En daarom dat dus ook ging eisen op korte termijn. :? :')

Ehh ok. Ik herken me niet in die wens, maaaaaar oke. Vervolgens gister einde dag in de auto naar huis heb ik bijna weer een uur gedaan over een ritje van normaal 20 minuten omdat het een dikke vette langgerekte file was :|W

Bedoel, ik snap dit niet. Nederland is overvol. De infrastructuur kan het niet aan. Ten tijde van het thuiswerkadvies waren de wegen, voor diegenen die deels naar kantoor gingen en uiteraard de mensen die niet kunnen thuiswerken, prima begaanbaar.

Maar nee, nu gaan we weer massaal met zijn allen stoicijns terug in het oude patroon en weer massaal in de file staan elke dag en dan klagend een half uur te laat op kantoor aankomen "want het stond weer HeLemAaL vAsT!!!" _O-
Ga dan op andere tijden rijden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:47:05 #263
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206319350
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van? Heb nog niet eerder meegemaakt dat iemand wordt aangesproken op het dragen van een mondkapje, zou ik ook asociaal vinden.

Een verpleger moet overigens gewoon verplegen, niet adviseren. Daar is zij niet voor opgeleid.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_206319353
Nou, de herhaalprik zit er weer in, ik zit in de griepprikgroep. Had nog geen brief maar had ggd gebeld maar konden in het systeem zien dat ik al kon. Nergens om gevraagd vanochtend 😂😂
pi_206319359
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De aantallen zijn nog steeds enorm laag. Als dat zo blijft, is niets doen toch prima?
Ja precies, als het zo blijft.
pi_206319370
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]
8% van niets is nog steeds niets.

[ afbeelding ]
Pas als die IC bezetting van nu ~45 mensen binnen 2-3 weken groeit naar bijvoorbeeld 200 bezette bedden moeten we ons eens achter de oren gaan krabben. De doorgemaakte besmettingen en vaccins doen nog altijd goed hun werk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:49:39 #267
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206319383
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Pas als die IC bezetting van nu ~45 mensen binnen 2-3 weken groeit naar bijvoorbeeld 200 bezette bedden moeten we ons eens achter de oren gaan krabben. De doorgemaakte besmettingen en vaccins doen nog altijd goed hun werk.
Zelfs 200 bedden is nog ver van crisis. Tenzij er tientallen IC-bedden per dag bezet bij komen is er niks aan de hand.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:50:50 #268
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206319398
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:47 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja precies, als het zo blijft.
Kan best doorstijgen hoor. Dat moeten we accepteren, niet alles en iedereen is te te redden. Helaas.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_206319404
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zelfs 200 bedden is nog ver van crisis. Tenzij er tientallen IC-bedden per dag bezet bij komen is er niks aan de hand.
Weet ik, was ook maar een voorbeeld.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206319408
Corona is corona niet meer. Wel apart trouwens dat er geen nieuwe varianten zijn gekomen of heb ik iets gemist.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:58:09 #271
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206319503
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:51 schreef Maver24 het volgende:
Corona is corona niet meer. Wel apart trouwens dat er geen nieuwe varianten zijn gekomen of heb ik iets gemist.
Omdat het ook niet boeit of er nieuwe varianten zijn tenzij er daadwerkelijk ineens een groot risico opduikt.
pi_206319715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
We zijn inmiddels al bijna 4 weken na de start van de golf op de verpleegafdeling.
Als er na 4 weken nog geen stijging te zien is, dan denk ik niet dat er nog veel gaat gebeuren op de IC. Of er moet ineens een killervariant komen.

Met de delta golf van vorig jaar, steeg de IC procentueel bijna gelijk mee.

Voor de liefhebbers van plaatjes :

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_206319881
Zou Ginny nou nooit moe worden van zichzelf? 8)7
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:34:45 #274
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206319914
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:13 schreef _serial_ het volgende:

[..]
We zijn inmiddels al bijna 4 weken na de start van de golf op de verpleegafdeling.
Als er na 4 weken nog geen stijging te zien is, dan denk ik niet dat er nog veel gaat gebeuren op de IC. Of er moet ineens een killervariant komen.

Met de delta golf van vorig jaar, steeg de IC procentueel bijna gelijk mee.

Voor de liefhebbers van plaatjes :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is echt niets om je zorgen over te maken op het moment. Daarom is het ook zo frappant dat ze in Duitsland alweer naar preventieve maatregelen grijpen, al ken ik de exacte IC-bezetting daar niet. Maar ze hebben daar volgens mij sowieso verhoudingsgewijs meer IC-plekken, dus die 'paniek' snap ik niet echt.
pi_206319985
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 08:01 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Met het vorderen van je leeftijd wordt iedereen uiteindelijk een "kwetsbare", dat hoeft echter niet te betekenen dat we maar weer allemaal aan de ffp2 snavel moeten.
Klopt. Dat was het punt dan ook niet.
pi_206320016
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:50 schreef Sportex het volgende:

[..]
Niveautje

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat een kwetsbaar persoon dat zelf kan bepalen.
dat zei je wel:

Dat iemand kwetsbaar is moet ie lekker zelf bepalen.

Fijn dat je je eigen foutje rechtzet.
pi_206320146
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:45 schreef Malavita het volgende:

[..]
dat zei je wel:

Dat iemand kwetsbaar is moet ie lekker zelf bepalen.

Fijn dat je je eigen foutje rechtzet.
Dat iemand daadwerkelijk kwetsbaar is voor corona en een vaccin nodig heeft moet ie lekker zelf kunnen bepalen.

Iets uitgebreider dan. Fijn dat je me op weg hebt geholpen.
pi_206320207
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:34 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Er is echt niets om je zorgen over te maken op het moment. Daarom is het ook zo frappant dat ze in Duitsland alweer naar preventieve maatregelen grijpen, al ken ik de exacte IC-bezetting daar niet. Maar ze hebben daar volgens mij sowieso verhoudingsgewijs meer IC-plekken, dus die 'paniek' snap ik niet echt.
Denk dat het ook een stukje ''vorige winters ging het ook zo'' is. Er helemaal aan gewend dat ze hard in moeten grijpen, ze zijn het helemaal niet meer gewend om gewoon te accepteren dat je ziek kan worden/om niks te doen.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:06:26 #279
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_206320224
quote:

Wij hadden gisteren onze verplichte fysieke kantoordag met het team, maar we gingen niet in één ruimte zitten vergaderen met elkaar vanwege de oplopende besmettingen!
_O-

"Gelukkig" had ik nog vier andere meetings, waarvan drie meetings bleken te zijn met mensen met een enorme aanhoudende blafhoest en met iemand die net weer op kantoor was na verkouden te zijn geweest (zijn omgeving had corona maar hij had negatief getest) maar er nog uitzag alsof hij nog in bed moest liggen :')

Vooralsnog is de verplichte kantoordag ook totaal geen succes. Want er is niet genoeg plek voor iedereen, waardoor sommigen toch maar thuiswerken of op een andere afdeling zitten te werken :') en je hebt nu dat mensen met klachten tóch naar kantoor komen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_206320266
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er is echt niets om je zorgen over te maken op het moment. Daarom is het ook zo frappant dat ze in Duitsland alweer naar preventieve maatregelen grijpen, al ken ik de exacte IC-bezetting daar niet.

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  Moderator vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:13:13 #281
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_206320281
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 13:06 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wij hadden gisteren onze verplichte fysieke kantoordag met het team, maar we gingen niet in één ruimte zitten vergaderen met elkaar vanwege de oplopende besmettingen!
_O-

"Gelukkig" had ik nog vier andere meetings, waarvan drie meetings bleken te zijn met mensen met een enorme aanhoudende blafhoest en met iemand die net weer op kantoor was na verkouden te zijn geweest (zijn omgeving had corona maar hij had negatief getest) maar er nog uitzag alsof hij nog in bed moest liggen :')

Vooralsnog is de verplichte kantoordag ook totaal geen succes. Want er is niet genoeg plek voor iedereen, waardoor sommigen toch maar thuiswerken of op een andere afdeling zitten te werken :') en je hebt nu dat mensen met klachten tóch naar kantoor komen.

*)
pi_206320568
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:41 schreef SilverEyes het volgende:
Of je wel of niet kwetsbaar bent, kun je -in de meeste gevallen- niets aan doen. Je kunt denk ik wel "kiezen" hoe je daar mee omgaat. Je kunt heel zielig gaan zitten doen in een hoekje en huilen dat niemand rekening met je houdt (Asha bijvoorbeeld) of je probeert voor jezelf iets te relativeren. Het is niet zo dat je als "kwetsbare" ter plekke dood neervalt als je covid hebt. En de ene kwetsbare is de andere niet.

En nu gebruik ik het woord kwetsbaar ook niet meer, wat een kutwoord eigenlijk :')
Die is niet kwetsbaar, maar gewoon moddervet. Die heeft zichzelf de risicogroep ingevreten en moet zich niet zo aanstellen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206321132
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 13:45 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Die is niet kwetsbaar, maar gewoon moddervet. Die heeft zichzelf de risicogroep ingevreten en moet zich niet zo aanstellen.
Die heeft toch een immuunstoornis ofzo?
Tap tap tap
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:40:20 #284
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_206321150
Ik dacht meer aan een persoonlijkheidsstoornis :P
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_206321157
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 14:40 schreef 4-elements het volgende:
Het een sluit het ander niet uit.
Tap tap tap
pi_206321363
We houden geen kostgangers :

Aantal Patiënten nu in het ziekenhuis : 1094 (daling van 62)

Kliniek : 1057 (daling van 53)
IC : 37 (daling van 9)

:W
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:10:15 #287
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_206321412
Het lijkt alsof sommigen nog in het pre omicron tijdperk leven. Lachwekkend.
pi_206321518
twitter

Goed twitterdraadje over de vaccins en de miscommunicatie die er was. Er staat ook gewoon in waarom vaccins wel goed zijn voor dat de bekende Balloux hater er weer over gaat vallen...
twitter
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:23:47 #289
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206321568
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 15:10 schreef Scrummie het volgende:
Het lijkt alsof sommigen nog in het pre omicron tijdperk leven. Lachwekkend.
Ja maar long covid, kwetsbaren etc etc.
pi_206322072
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 06:37 schreef Wantie het volgende:
Verder heb je weinig aan wetenschap tijdens een acute crisis zonder precedent. Daarvoor is het wetenschappelijke proces te traag. Dat is ook aangegeven aan het begin van de crisis. Dat het beleid gebaseerd is op veel te weinig informatie.
Dat was prima te begrijpen in maart 2020, niet in oktober 2022.

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_206322169
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 16:30 schreef nostra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een politiek onderzoek is sowieso onwenselijk.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_206322374
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik blijf het schandalig vinden dat juist de partijen die dingen hebben ingevoerd een soort veto hebben om ervoor te zorgen dat zoiets nooit onderzocht wordt. Voelt niet echt democratisch. Zoiets moet je dan over laten aan de partijen die niet daadwerkelijk de besluiten genomen hebben. Nogal een sterke bias natuurlijk bij de coalitie.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:23:49 #293
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206322454
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Sommige mensen willen niks leren.

Blijkbaar.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:33:33 #294
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206322524
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Evalueren doen we achteraf. Oh nee, dan ook niet.

Schandalig. Niet verrassend, gezien de manier waarop de opvolgende kabinetten Rutte bereid zijn te reflecteren op eigen handelen, maar wel schandalig. Klap in het gezicht van alle mensen die nadelige effecten hebben ondervonden van de gemaakte keuzes. Vrijwel iedereen in Nederland dus.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_206322610
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 14:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit.
En een immuunstoornis kan ook getriggerd worden door jarenlang ongezond leven en eten...
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:45:53 #296
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206322633
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 17:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Evalueren doen we achteraf. Oh nee, dan ook niet.

Schandalig. Niet verrassend, gezien de manier waarop de opvolgende kabinetten Rutte bereid zijn te reflecteren op eigen handelen, maar wel schandalig. Klap in het gezicht van alle mensen die nadelige effecten hebben ondervonden van de gemaakte keuzes. Vrijwel iedereen in Nederland dus.
Wel een succesvolle strategie. Hij is immers al 12 jaar in power.

Of NL daarmee gediend is, is een andere kwestie.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_206322980
Is dit dezelfde motie?

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-25295-1789.html

Feb 2022. Hoezo komen we hier nu mee? En iemand de argumenten gehoord nu of destijds om tegen te stemmen?
pi_206323056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 14:40 schreef 4-elements het volgende:
Dan kan ze toch gewoon veilig thuis blijven? Nu is niet de tijd om de deur plat te lopen bij allerlei 'all you can eat' vreetschuren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2022 @ 18:34:32 #299
5428 crew  miss_sly
pi_206323128
Zullen we iemands uiterlijk er verder buiten laten, en niet zulke opmerkingen plaatsen?
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 18:40:45 #300
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206323206
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 16:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een politiek onderzoek is sowieso onwenselijk.
Waarom?
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')