abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 00:28:45 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206316729
twitter
pi_206316761
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Sja. Ik sprak laatst iemand van een verzorgingstehuis hier om de hoek, die waren eigenlijk wel 'blij' dat er de eerste golven er een aantal 'teveel' over het randje geduwd zijn. Die waren ernstig fragiel, hadden grote zorgbehoefte, maar waren net 'te sterk' om een griepje te overleven.

Nu heeft het personeel meer tijd 'over' en konden ze nieuwe bewoners verwelkomen die al tijden op een plek aan het wachten waren, en minder zorgbehoevend waren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 00:44:34 #203
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206316790
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:36 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Sja. Ik sprak laatst iemand van een verzorgingstehuis hier om de hoek, die waren eigenlijk wel 'blij' dat er de eerste golven er een aantal 'teveel' over het randje geduwd zijn. Die waren ernstig fragiel, hadden grote zorgbehoefte, maar waren net 'te sterk' om een griepje te overleven.

Nu heeft het personeel meer tijd 'over' en konden ze nieuwe bewoners verwelkomen die al tijden op een plek aan het wachten waren, en minder zorgbehoevend waren.
Op gegeven moment zijn het aantal zeer zwakke bejaarden wel wat lager zou je denken, maar we zitten nog steeds met oversterfte.
pi_206316794
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:44 schreef Momo het volgende:

[..]
Op gegeven moment zijn het aantal zeer zwakke bejaarden wel wat lager zou je denken, maar we zitten nog steeds met oversterfte.
Tja, de oorzaak van die oversterfte mag niet onderzocht worden h ivm privacy enzo :s)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_206316808
quote:

[..]
Eens. Maar op een gegeven moment zijn die ook keertje op?
Maargoed elk onderzoek is/wordt tegengewerkt door de coalitie.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_206317023
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 23:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, tuurlijk.
En dat geloof jij.
Dat wereldwijd iedereen de verkeerde test gebruikt, omdat 1 persoon dat volgens jou zegt en jij onder de indruk bent van 'appeal to authority '....

Anyway, wat mij betreft valt dit onder polariseren.
Door de wetenschap te claimen en informatie die je niet bevalt te willen censureren, dan ben je aan het polariseren. Daar begint het. Dat ik dan ook polariseer volgens jou is een gevolg van dat. Als je iemand met gelijke munt terugbetaalt, vind ik het niet rechtvaardig dat je mij er dan van beschuldigd. Letterlijk de omgekeerde wereld.

Wetenschap is er juist bij gebaat om discussie te hebben. Zonder dat stelt het geen reet voor. Ongelofelijk dat mensen 'experts' of 'wetenschappers' nog serieus nemen ondanks dat ze niet openstaan voor het algemene debat.
pi_206317026
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 23:15 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Het is een goed detectiemiddel, maar in die 3 jaar is er nog niemand die een duidelijk kan zeggen hoe besmettelijk iemand is. Het is aan of uit, er is geen tussenweg.
De bedoeling van de pcr test is juist dat er wel een 'tussenweg' is. Daarom kun je juist niet duidelijk bepalen of iemand daadwerkelijk covid 19 zou hebben. Dat is toch ook wel gebleken met de verschillende resultaten continu op korte termijn.
pi_206317031
Ik ben van mening dat als je de leiding van ons land nog enigszins vertrouwt, dat je het ook wel lekker vind hoor om jezelf te kwellen.

Ik ben meer dan de helft van mijn leven zwaar destructief geweest, ik kan het weten.
pi_206317054
Europarlementarir Kolakusic:

twitter

De Duitse Europarlementarir Christine Anderson is een stuk minder mild, indien gewenst post ik haar betoog.
pi_206317100
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:19 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
[ afbeelding ] 8-)
Ja, da's ook BNW.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_206317102
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 05:28 schreef Za het volgende:
Europarlementarir Kolakusic:

[ twitter ]

De Duitse Europarlementarir Christine Anderson is een stuk minder mild, indien gewenst post ik haar betoog.
Die heeft zijn huiswerk ook niet gedaan.
pi_206317111
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Tja, de oorzaak van die oversterfte mag niet onderzocht worden h ivm privacy enzo :s)
Niet waar, elk jaar geeft het CBS aan welke oorzaken er zijn voor de oversterfte.
pi_206317117
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 03:33 schreef Sportex het volgende:

[..]
De bedoeling van de pcr test is juist dat er wel een 'tussenweg' is.
Nee, de bedoeling van pcr is aantonen dat je besmet bent of niet.

quote:
Daarom kun je juist niet duidelijk bepalen of iemand daadwerkelijk covid 19 zou hebben. Dat is toch ook wel gebleken met de verschillende resultaten continu op korte termijn.
Enige probleem met pcr is dat het aanslaat op virusdeeltjes, en dat iemand die Covid gehad heeft nog een tijd virusdeeltjes in zijn lichaam kan hebben.
Daarom was het beleid ook: testen bij klachten.
pi_206317119
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 04:30 schreef Sportex het volgende:
Ik ben van mening dat als je de leiding van ons land nog enigszins vertrouwt, dat je het ook wel lekker vind hoor om jezelf te kwellen.

Ik ben meer dan de helft van mijn leven zwaar destructief geweest, ik kan het weten.
Dat is dan ook niets meer dan een mening.
pi_206317130
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 03:30 schreef Sportex het volgende:

[..]
Door de wetenschap te claimen en informatie die je niet bevalt te willen censureren, dan ben je aan het polariseren.
Noem eens een voorbeeld.

quote:
Daar begint het. Dat ik dan ook polariseer volgens jou is een gevolg van dat. Als je iemand met gelijke munt terugbetaalt, vind ik het niet rechtvaardig dat je mij er dan van beschuldigd. Letterlijk de omgekeerde wereld.
Jij beschuldigt zelf mensen van polariseren, zonder bewijs of berhaupt een concreet voorbeeld.

Dan niet lopen jammeren als jezelf beschuldigd wordt van polariseren.

quote:
Wetenschap is er juist bij gebaat om discussie te hebben. Zonder dat stelt het geen reet voor.
Discussie onder wetenschappers.
Geen discussie met Mien van Feesboek die haar eigen onderzoek heeft gedaan.

quote:
Ongelofelijk dat mensen 'experts' of 'wetenschappers' nog serieus nemen ondanks dat ze niet openstaan voor het algemene debat.
Wetenschappers moeten wetenschap bedrijven, niet in debat gaan met niet-wetenschappers.

Verder heb je weinig aan wetenschap tijdens een acute crisis zonder precedent. Daarvoor is het wetenschappelijke proces te traag. Dat is ook aangegeven aan het begin van de crisis. Dat het beleid gebaseerd is op veel te weinig informatie.
pi_206317151
Ja hier kan ik niks zinnigs mee hoor. Gelul in de ruimte.
pi_206317153
quote:

[..]
Er is een constante aanwas van "kwetsbaren" en dankzij de vergrijzing worden het er bovendien steeds meer.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206317163
Dat iemand kwetsbaar is moet ie lekker zelf bepalen. Controle is het probleem. Werkt niet in je eigen leven en werkt ook niet bevordelijk op de gezondheid.
pi_206317281
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat je niet goed kijkt?
Zie hier regelmatig ouderen met mondkapjes lopen.
Ja dat zal het zijn...😂
pi_206317286
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 06:49 schreef Sportex het volgende:
Dat iemand kwetsbaar is moet ie lekker zelf bepalen. Controle is het probleem. Werkt niet in je eigen leven en werkt ook niet bevordelijk op de gezondheid.

een kwetsbaar persoon kiest daar vaak niet zelf voor hoor :')
pi_206317396
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 07:25 schreef Malavita het volgende:

[..]
Met het vorderen van je leeftijd wordt iedereen uiteindelijk een "kwetsbare", dat hoeft echter niet te betekenen dat we maar weer allemaal aan de ffp2 snavel moeten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:17:30 #222
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_206317907
quote:

[..]
Ik denk dat je vooral onderschat hoeveel zwakke bejaarden er wel niet zijn in dit land....
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:23:11 #223
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206317953
quote:

[..]
Misschien onbewust?
Ons eten is de laatste 40 jaar zo volgestopt met suiker dat dat niet meer gezond is en er veel mensen ziek worden en bv suikerziekte krijgen en dichtslibben. Valt niet zo op omdat de gezondheidszorg ook steeds beter is geworden waardoor de gemiddelde leeftijd toch steeds is gestegen.
To BG or not to BG!
pi_206318122
Of je wel of niet kwetsbaar bent, kun je -in de meeste gevallen- niets aan doen. Je kunt denk ik wel "kiezen" hoe je daar mee omgaat. Je kunt heel zielig gaan zitten doen in een hoekje en huilen dat niemand rekening met je houdt (Asha bijvoorbeeld) of je probeert voor jezelf iets te relativeren. Het is niet zo dat je als "kwetsbare" ter plekke dood neervalt als je covid hebt. En de ene kwetsbare is de andere niet.

En nu gebruik ik het woord kwetsbaar ook niet meer, wat een kutwoord eigenlijk :')
  Moderator vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:46:46 #225
Dick Laurent Is Dead
pi_206318163
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:41 schreef SilverEyes het volgende:
Of je wel of niet kwetsbaar bent, kun je -in de meeste gevallen- niets aan doen. Je kunt denk ik wel "kiezen" hoe je daar mee omgaat. Je kunt heel zielig gaan zitten doen in een hoekje en huilen dat niemand rekening met je houdt (Asha bijvoorbeeld) of je probeert voor jezelf iets te relativeren. Het is niet zo dat je als "kwetsbare" ter plekke dood neervalt als je covid hebt. En de ene kwetsbare is de andere niet.

En nu gebruik ik het woord kwetsbaar ook niet meer, wat een kutwoord eigenlijk :')
Dit ja, en het hele gejank over "solidatiteit" (nog zo'n kutwoord) mag ook echt ophouden inmiddels vind ik.

We dealen inmiddels met een virus waarvan iedereen weet dat het niet meer weg gaat en waarvan transmissie nooit uit te sluiten is. Tevens is het een virus dat kwa impact voor zeg 90% van de bevolking uitpakt als een flinke verkoudheid/ lichte griep. Life is life. Lalalala enzo.
pi_206318164
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:17 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik denk dat je vooral onderschat hoeveel zwakke bejaarden er wel niet zijn in dit land....
Die moeten gewoon lekker naar Spanje emigreren :P
pi_206318213
quote:

[..]
Niveautje

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat een kwetsbaar persoon dat zelf kan bepalen.
pi_206318236
Deze week alweer 2 mensen hier op kantoor geveld door corona, milde klachten, maar het gaat dus weer lekker rond..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206318273
Corona moet rollen
pi_206318290
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:17 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zolang ze allemaal braaf hun boosterprikjes halen is er alsnog niet veel aan de hand. Vind wel slecht dat daar zo weinig campagne voor is gevoerd. Regelmatig tijdens thuiswerken de tv aan op de achtergrond overdag maar je ziet amper iets voorbij komen.

Covid verschilt van andere virussen in de zin dat je de bereikte immuniteit ook vrij snel weer kwijt raakt. Dat er met omicron relatief weinig ziekenhuis opnames waren had voor een groot deel ook te maken met de relatief hoge mate van immuniteit. Juist onder ouderen en kwetsbaren.
blablablabla
pi_206318316
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:36 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Wel macaber dat ze hun clinten zien als een product, ipv een mens.
pi_206318326
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Zolang ze allemaal braaf hun boosterprikjes halen is er alsnog niet veel aan de hand. Vind wel slecht dat daar zo weinig campagne voor is gevoerd. Regelmatig tijdens thuiswerken de tv aan op de achtergrond overdag maar je ziet amper iets voorbij komen.

Covid verschilt van andere virussen in de zin dat je de bereikte immuniteit ook vrij snel weer kwijt raakt. Dat er met omicron relatief weinig ziekenhuis opnames waren had voor een groot deel ook te maken met de relatief hoge mate van immuniteit. Juist onder ouderen en kwetsbaren.
Die hebben allemaal een brief ontvangen met daarin een oproep en uitleg waarom het belangrijk is.
pi_206318358
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:01 schreef Wantie het volgende:
Die hebben allemaal een brief ontvangen met daarin een oproep en uitleg waarom het belangrijk is.
Ah ja, de welbekende brieven. Dat lijkt me nou niet de meest geigende communicatievorm voor het gemiddelde verzorgingshuispubliek.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_206318369
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Meer is altijd beter.
Tijdens de eerste campagnes werd je zo'n beetje doodgegooid met coronaspotjes op tv. Juist voor bejaard Nederland is dat de primaire informatievoorziening.

Daarbij komen die uit een tijd dat ze veel meer gevoelig zijn voor dat soort staatspropaganda en volgzamer zijn dan onze generatie als de overheid iets van ze vraagt.
blablablabla
pi_206318384
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:05 schreef nostra het volgende:

[..]
Ah ja, de welbekende brieven. Dat lijkt me nou niet de meest geigende communicatievorm voor het gemiddelde verzorgingshuispubliek.
Leggen ze weg en vergeten ze vaak idd.
blablablabla
  Moderator vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:08:19 #236
Dick Laurent Is Dead
pi_206318399
Over kantoor gesproken, waar ik gister was....

Onze interim manager kwam ff praatje maken. Ging het op gegeven moment over het thuiswerkbeleid. En dat het bestuur vooral wilde "luisteren naar de wens" van de medewerkers om weer zoveel mogelijk op kantoor te kunnen zijn. En daarom dat dus ook ging eisen op korte termijn. :? :')

Ehh ok. Ik herken me niet in die wens, maaaaaar oke. Vervolgens gister einde dag in de auto naar huis heb ik bijna weer een uur gedaan over een ritje van normaal 20 minuten omdat het een dikke vette langgerekte file was :|W

Bedoel, ik snap dit niet. Nederland is overvol. De infrastructuur kan het niet aan. Ten tijde van het thuiswerkadvies waren de wegen, voor diegenen die deels naar kantoor gingen en uiteraard de mensen die niet kunnen thuiswerken, prima begaanbaar.

Maar nee, nu gaan we weer massaal met zijn allen stoicijns terug in het oude patroon en weer massaal in de file staan elke dag en dan klagend een half uur te laat op kantoor aankomen "want het stond weer HeLemAaL vAsT!!!" _O-
pi_206318440
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Meer is altijd beter.
Tijdens de eerste campagnes werd je zo'n beetje doodgegooid met coronaspotjes op tv. Juist voor bejaard Nederland is dat de primaire informatievoorziening.

Daarbij komen die uit een tijd dat ze veel meer gevoelig zijn voor dat soort staatspropaganda en volgzamer zijn dan onze generatie als de overheid iets van ze vraagt.
Voor die groep zou ik inderdaad zeggen brief, tv, radio en krant.
pi_206318450
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Leggen ze weg en vergeten ze vaak idd.
Dan worden ze er wel weer aan herinnerd bij het theekransje of bridgen.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:14:17 #239
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206318465
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
Onze interim manager kwam ff praatje maken. Ging het op gegeven moment over het thuiswerkbeleid. En dat het bestuur vooral wilde "luisteren naar de wens" van de medewerkers om weer zoveel mogelijk op kantoor te kunnen zijn. En daarom dat dus ook ging eisen op korte termijn.
Een belangrijke tegeltjeswijsheid in managersland is nu eenmaal 'vertrouwen is goed, controle is beter'.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:18:30 #240
Dick Laurent Is Dead
pi_206318507
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Een belangrijke tegeltjeswijsheid in managersland is nu eenmaal 'vertrouwen is goed, controle is beter'.
Behalve dat deze guy al meer dan een maand onze "interim manager" is en dit de 1e keer was dat ik zijn gezicht zag :P (en ik ben braaf 1 dag per week op kantoor dus hij had al 4 kansen gehad :P )
pi_206318514
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
Over kantoor gesproken, waar ik gister was....

Onze interim manager kwam ff praatje maken. Ging het op gegeven moment over het thuiswerkbeleid. En dat het bestuur vooral wilde "luisteren naar de wens" van de medewerkers om weer zoveel mogelijk op kantoor te kunnen zijn. En daarom dat dus ook ging eisen op korte termijn. :? :')

Ja bizar is dat toch?

Ik hoorde van een vriend dat ze bij het bedrijf waar hij werkt Sharepoint en Onedrive daar dusdanig gingen dichtzetten dat je als je niet op het bedrijfsnetwerk zat (lees: niet via VPN/Direct access) dat je vanaf komende week niet langer bestanden kon downloaden, bewerken of printen. Onder het mom van security |:(

Ik denk dan, goh, zouden ze de mensen weer op kantoor willen hebben?

Zulk beleid werkt vooral in de hand dat mensen weer lokale kopien gaan maken van bestanden, naar huis gaan e-mailen, vervolgens zijn er weer tientallen versies van een bestand in omloop, en datalekken liggen op de loer. Ja goed bezig daar 8)7 Zorg gewoon dat je de boel met MFA beveiligt, en geef je medewerkers een fatsoenlijk VPN

Echt sommige bedrijven en of managers hangen echt nog in 1999.

Gisteren was ik zelf 1 dagje op kantoor, er vielen een paar druppels regen uit de hemel, de verstokte automobilisten hadden er maar liefst 1 uur langer over gedaan. (heeft natuurlijk ook meerdere oorzaken, veel mensen zijn het OV uitgegaan en hebben een auto gekocht, en veel werken ook weer fulltime op kantoor...)
pi_206318652
voor mijn gevoel had er woensdag gewoon al een persconferentie moeten worden gegeven.
al is het alleen maar omdat nu alleen maar volsterkt nutteloze items het nieuws halen, die de vaccinatiegraad omlaag trekken.

het coronavirus gaat loeihard rond nu, in ieder geval in mijn omgeving.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206318689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
voor mijn gevoel had er woensdag gewoon al een persconferentie moeten worden gegeven.
al is het alleen maar omdat nu alleen maar volsterkt nutteloze items het nieuws halen, die de vaccinatiegraad omlaag trekken.

het coronavirus gaat loeihard rond nu, in ieder geval in mijn omgeving.
Persconferentie waarover? :?
pi_206318740
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:37 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Het belang benadrukken van bijvoorbeeld mondkapjes op plaatsen waar geen ventilatie is.
Echter is nu het omgekeerde het geval. Zo'n beetje alle maatregelen die afgelopen jaren zijn genomen worden afgefakkeld.

quote:
Bedrijven en organisaties hoeven voorlopig geen nieuwe coronamaatregelen te nemen, maar het staat ze wel vrij om dat te doen. Dat laat minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid) donderdag weten. Het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames stijgt al wekenlang en het kabinet verhoogde onlangs het coronarisiconiveau.
wat is hier gaande? is het kabinet bang dat het draagvlak nog verder inzakt als er nu ook maar iets van 'joh let effe op' zal worden gezegd?

bron: https://www.nu.nl/coronav(...)-nog-niet-nodig.html
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:43:24 #245
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206318741
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:37 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
De nieuwe trainer van Ajax.
pi_206318758
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Het belang benadrukken van bijvoorbeeld mondkapjes op plaatsen waar geen ventilatie is.
Echter is nu het omgekeerde het geval. Zo'n beetje alle maatregelen die afgelopen jaren zijn genomen worden afgefakkeld.

Hebben we daar na 2,5 jaar nog steeds de overheid voor nodig? Diegene die dat wil staat het vrij om te doen en/of drukke plekken te mijden. Het leven gaat door.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206318761
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:05 schreef nostra het volgende:

[..]
Verzorgingshuis is kwestie van persoonlijke benadering.
Ik zie daar geen meerwaarde in tv spotjes.
pi_206318773
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De nieuwe trainer van Ajax.
Ik hoorde dat Bosz wel weer beschikbaar is :7
pi_206318778
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
[..]
wat is hier gaande? is het kabinet bang dat het draagvlak nog verder inzakt als er nu ook maar iets van 'joh let effe op' zal worden gezegd?

bron: https://www.nu.nl/coronav(...)-nog-niet-nodig.html
Prima lijkt me.
pi_206318783
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Meer is altijd beter.

Ik merk dat mensen spotjes moe zijn. Zeker de oudere generatie. Ik ken verschillende ouderen met de nodige gebrek, die door een overload aan informatie nu dwars zijn geworden en geen vaccin willen. Die groep bereik je niet met spotjes en tv programma's, beter is persoonlijke benadering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')