De kans dat dit jou of mij overkomt is echt verwaarloosbaar in vergelijking met die knakker, in die tijdquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet niet of hij zo dacht. Iedereen weet dat er een statistische kans is dat Covid je wel raakt en mogelijk langdurig invaliderend zal blijven, of zelfs dood kan gaan. Gezond of ongezond, het kan.
Denk dat die man echt domme domme pecht heeft gehad, kan jou of mij ook overkomen.
Woon in een dorp én ik ben faliekant tegen flitsbezorgersquote:
Blijkbaar, in het verleden las ik hier vaak dat het om miljoenen mensen gaat, inclusief mantelzorgers, familieleden van kwetsbaren etc. hebben we het over 112 miljoen kwetsbaren in Nederland (oid). De laatste weken heb ik denk ik 3 mensen met een mondkapje gezien...quote:
Ja immuniteit neemt hard af als je je niet laat vaccineren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgen we weer allemaal een brief in de bus ja?
Maar stiekem valt het tegen dat jij geen noodrantsoen in de vorm van snacks hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Woon in een dorp én ik ben faliekant tegen flitsbezorgers
Dan maar door de first world problems heen en die pijn pakken
< 60 krijgt geen brief.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgen we weer allemaal een brief in de bus ja?
Omdat je niet goed kijkt?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar waarom zie je dan nu al de "kwetsbaren" niet met een mondkapje?
Ik stel vaker teleurquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar stiekem valt het tegen dat jij geen noodrantsoen in de vorm van snacks hebt
Ik zou bijna naar je toe rijden om snacks en lekker bier te brengen, om de pijn te verzachten, maar ik mag helaas geen auto besturen in mijn status.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stel vaker teleur
Had uit nood een biertje open getrokken, bleek het een gore IPA ipv een bockje wat ik dacht
Life is pain
Appel gepaktquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zou bijna naar je toe rijden om snacks en lekker bier te brengen, om de pijn te verzachten, maar ik mag helaas geen auto besturen in mijn status.
Betwijfel het. Eens verdorven, altijdquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Appel gepakt
Jouw tijd komt nog wel!
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Betwijfel het. Eens verdorven, altijd
Iemand? Diegene heeft de pcr test bedachtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
De nonsens dat de hele wereld al jaren pcr tests gebruikt om virusdeeltjes op te sporen, terwijl iemand heeft gezegd dat dat niet kan.
Oh, oke.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja immuniteit neemt hard af als je je niet laat vaccineren.
Het is een goed detectiemiddel, maar in die 3 jaar is er nog niemand die een duidelijk kan zeggen hoe besmettelijk iemand is. Het is aan of uit, er is geen tussenweg.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:11 schreef Sportex het volgende:
[..]
Iemand? Diegene heeft de pcr test bedacht
Je kunt er inderdaad virusdeeltjes mee op sporen, maar het is niet een accurate test. Letterlijk zijn woorden. Van iemand die het heeft bedacht dus. Met goede bedoelingen ook nog eens. De test wordt dus verkeerd gebruikt.
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:11 schreef Sportex het volgende:
[..]
Iemand? Diegene heeft de pcr test bedacht
Je kunt er inderdaad virusdeeltjes mee op sporen, maar het is niet een accurate test. Letterlijk zijn woorden. Van iemand die het heeft bedacht dus. Met goede bedoelingen ook nog eens. De test wordt dus verkeerd gebruikt.
Valt voor mij onder biertekort. Serieus, pak een pint en ga wat leuks doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
En dat geloof jij.
Dat wereldwijd iedereen de verkeerde test gebruikt, omdat 1 persoon dat volgens jou zegt en jij onder de indruk bent van 'appeal to authority '....
Anyway, wat mij betreft valt dit onder polariseren.
Nah, onzin als dit hoort op BNW thuis, niet hier...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Valt voor mij onder biertekort. Serieus, pak een pint en ga wat leuks doen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je niet goed kijkt?
Zie hier regelmatig ouderen met mondkapjes lopen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die laatste helpt niet echt tegen Marburg.
Hoax, witte geprivilegieerde mensen krijgen geen Marburgquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die laatste helpt niet echt tegen Marburg.
Eindelijk een virus dat wèl aan discriminatie doetquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoax, witte geprivilegieerde mensen krijgen geen Marburg
Dat zijn er wel meer mien jongquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eindelijk een virus dat wèl aan discriminatie doet
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nah, onzin als dit hoort op BNW thuis, niet hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |