En Jerroldquote:
Ja, dat Mirthe Jerrold vond stinken en daarom wat afstand had genomen. Maar nu toch steeds weer ligt te knuffelen. Anderen vinden hem ook stinken zeiden zequote:
Ik was de laatste, niet tof dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:39 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Zou het zo moeilijk zijn dat tegen iemand waar je close mee bent te zeggen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat Mirthe Jerrold vond stinken en daarom wat afstand had genomen. Maar nu toch steeds weer ligt te knuffelen. Anderen vinden hem ook stinken zeiden ze
Schandaaaalig istquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik was de laatste, niet tof dit.
Geen idee, ben nooit close met iemand die ik vind stinken. Of ja, waarvan ik de lucht niet aantrekkelijk vind. Maar heb nergens gezien dat ze er wat van heeft gezegd of niet. Het zijn voornamelijk anderen die ik erover hoor praten eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou het zo moeilijk zijn dat tegen iemand waar je close mee bent te zeggen?
Nooit meegemaakt eigenlijk.
Is ook best lastig,maar met een beetje tact kan het best.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou het zo moeilijk zijn dat tegen iemand waar je close mee bent te zeggen?
Nooit meegemaakt eigenlijk.
Ik zou er zelf wel iets van zeggen denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee, ben nooit close met iemand die ik vind stinken. Of ja, waarvan ik de lucht niet aantrekkelijk vind. Maar heb nergens gezien dat ze er wat van heeft gezegd of niet. Het zijn voornamelijk anderen die ik erover hoor praten eigenlijk.
Ik heb mijn broertjes opgevoed door ze deo te geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik zou er zelf wel iets van zeggen denk ik
Goed zoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertjes opgevoed door ze deo te geven.
Dat niet kunnen rekenen is best een dingetje.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:53 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso moet je eigenlijk geen grote bek hebben als je niet eens normaal kan rekenen (lees: influencersincest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |