quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Heel scherp!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze vinden elkaar niet zo leuk geloof ik
'Zoho' 'jaja' 'nou'quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:04 schreef DKUp het volgende: Zware en leuke tijd gehad in Maleisië, maar hij vraagt er niet naar
![]()
![]()
Thaais moet een frauquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:06 schreef Joop_W het volgende:
Als je moet benadrukken hoe gezellig het is, is dat het vaak niet.
Op FOK! loopt men wegquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik begrijp nooit dat als mensen zeggen jarenlang te hebben gereisd en vervolgens gaan praten over hun baan.
Ik zou juist benieuwd zijn naar alle verhalen die je hebt meegemaakt enzo.
Hm?quote:
Beetje een ouderwets eikeltje.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, vastbinden lijkt me voor hem geen probleem…
Maar niet iedereen is gemaakt voor het burgerlijke en geijktequote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Even naar Thailand, even naar India, maar altijd alleen…
ik ga over 2 weken ook 3 weken alleen reizzehh door griekenlandquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Even naar Thailand, even naar India, maar altijd alleen…
Lekker!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ga over 2 weken ook 3 weken alleen reizzehh door griekenland
Ik ga het vanavond weer proberenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ze is een beetje een Pam uit the Office.
Hij is alleen geen Jimquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ze is een beetje een Pam uit the Office.
Zekerquote:
dAmEs VoOR hAHhaHAHAquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
Hopeloos al die mannen die roepen "jij eerst"
Maar als ze daarna zeggen dat ze zelf ja hadden willen zeggen compenseert het toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
Naja ik vind wel netjes dat als iemand nee wil zeggen die eerst gaat. En wel begrijpelijk dat als je ja wil zeggen maar twijfelt over de ander, je die eerst laat gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
En dan natuurlijk “ik ook niet inderdaad!” Jaja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
Bos en strand worden dagenlang afgezocht…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Poefbank het volgende:
Celeste vertrekt straks vastgebonden en geblinddoekt in een wit busje
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:17 schreef DKUp het volgende:
Nee
Nee
Nee beetje daten neuken
Tot morgen
Wel hard in de kont en zonder glijmiddelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Nou... het enige neuken wat we vanavond nog gaan zien is als we naar Napoli - Ajax zappen, wat jammer zeg!
Nou nou nouquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel hard in de kont en zonder glijmiddel
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu zegquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat ordinair.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Drie punten en vijf strepen.quote:
Ik kan de wedstrijd niet anders omschrijven. Is iets minder erg dan vorige week.quote:
Het is nog niet klaar, ze schieten er met gemak nog 3 in…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan de wedstrijd niet anders omschrijven. Is iets minder erg dan vorige week.
Heel fijn, ik verwacht piano, dood, verderf, gescheiden, Brabanders, BEJAARDED OOSTED, BLACKED en Haais.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:04 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vergat inclusiviteit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel fijn, ik verwacht piano, dood, verderf, gescheiden, Brabanders, BEJAARDED OOSTED, BLACKED en Haais.
We komen er beter uit
Limburgse vlaaienquote:
Is goed, ik hoef ze allebei niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Goedeavond, ik neem die met het rode haar wel.
Zijn deze van een castingbureau?
Maar heel anders qua uiterlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:31 schreef Poefbank het volgende:
Er bestaan 2 denieses
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fair point, fair point.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er stonden een paar goede inclusieve dingen opgesomd
Eerlijkheid is heel belangrijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:32 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Je moet de boel niet gaan verpesten
Hhahahha ja inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:33 schreef NoCigar het volgende:
Dit zijn twee slechte acteurs die dertienjarigen spelen.
qft. Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Geef mij wat gillende Limburgse transgenders ipv dezen.
Als ze carnaval vieren zijn hun pronouns anders.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
qft. Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
Ik wil met je meequote:
Jeugd en geilen op zendtijdquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is echt heel erg. Wat een kutvolk. Dit is waarom er een muur om Amsterdam moet komen.
Of waar komen die gasten vandaan?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is echt heel erg. Wat een kutvolk. Dit is waarom er een muur om Amsterdam moet komen.
Het zijn zussenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Is zij ook Turks aan de naam te zien?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dagelijkse debieltje uit het zuiden
Ik had net zo goed ook vanavond weer uiteten kunnen gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:40 schreef DKUp het volgende:
Wat een walgelijk aflevering tot nu toe.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik had net zo goed ook vanavond weer uiteten kunnen gaan
Sporty spice hier. We kunnen hazen.quote:
Ik ben mod op fok.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Vind het altijd wel mooi als mensen zo'n aparte hobby/interesse hebben.
Trein van lego op zolder. Is dat apart of al te geaccepteerd?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Vind het altijd wel mooi als mensen zo'n aparte hobby/interesse hebben.
Non-binairen, een soort van freakshow…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waren di en woe nog het terugkijken waard?
Welneequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waren di en woe nog het terugkijken waard?
Dat dronken ze veel, net na de oorlog.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:44 schreef DKUp het volgende:
Baco wat is dat ook alweer….
Zo lang geleden
Kan jij ook niks aan doenquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trein van lego op zolder. Is dat apart of al te geaccepteerd?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trein van lego op zolder. Is dat apart of al te geaccepteerd?
Fasttracker rammenquote:
Baco 1 euro donderdagavond in De Bunker.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:44 schreef DKUp het volgende:
Baco wat is dat ook alweer….
Zo lang geleden
Klinkt als zelfgestookte rum ipv Bacardi.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Baco 1 euro donderdagavond in De Bunker.
Bohhh
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Bunker_(Eindhoven)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt als zelfgestookte rum ipv Bacardi.
Erg treffendquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Echt, Schooltv-tieners uit de pen van een oudere scenarioschrijver.
Ik heb inmiddels 3 collega's die cosplayer zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Echt, Schooltv-tieners uit de pen van een oudere scenarioschrijver.
In welke branche werk je?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 3 collega's die cosplayer zijn.
Ik heb 3 collega's die modeltreinen verzamelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 3 collega's die cosplayer zijn.
Onderwijsquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb 3 collega's die modeltreinen verzamelen.
Ben benieuwd of @:Pisces29 hier de branch kan raden
Jeetje, die Coco.quote:
Systeembeheerdersquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Codeerdersquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben jij monogaam?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef Fosive het volgende:
Ze kent het woord monogamie niet volgens mij
Don’t we all?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef DKUp het volgende:
Oh die lelijke viezerik wil erop los neuken.
Hahaha IT inderdaad. Heb je direct de twee hoofdinteresses van mensen op het autisme spectrum. Computers en treinen.quote:
Yup.quote:
Kan dat beter gewoon zeggen, man man man.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef DKUp het volgende:
Oh die lelijke viezerik wil erop los neuken.
Even geduld nog svp…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Haal die storende topicpointer eens weg. Dank.
Onschuldige flirt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:54 schreef Fosive het volgende:
[..]
Waarom stel jij mij altijd vrijpostige vragen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:54 schreef Joop_W het volgende:
We worden zo beloond met een een enorm vermakelijke date toch?
Ik werk in de IT maar niemand met treinen. Nissan Skyline/auto’s, sporten, gamen, muziek… geen gekke dingen bij onsquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha IT inderdaad. Heb je direct de twee hoofdinteresses van mensen op het autisme spectrum. Computers en treinen.
[..]
Yup.
“Sporten”, F1 zeker?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik werk in de IT maar niemand met treinen. Nissan Skyline/auto’s, sporten, gamen, muziek… geen gekke dingen bij ons
Al mijn directe collega's zijn, op 1 na, allemaal 50+. Misschien dat leeftijd er mee te maken heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik werk in de IT maar niemand met treinen. Nissan Skyline/auto’s, sporten, gamen, muziek… geen gekke dingen bij ons
Sind ik mensen heb leren kennen…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:58 schreef Joop_W het volgende:
“Dieren veroordelen je niet”
Ook zo’n terugkerende tegelwijsheid.
Ik snap het wel. Komt vooral door teleurstelling in mensen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Ik ben zowat de oudste en van geest ben ik nog een 30erquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Al mijn directe collega's zijn, op 1 na, allemaal 50+. Misschien dat leeftijd er mee te maken heeft.
Skyline zou ik ook wel rijden.
Iig niet al te flamboyantquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Heeft z'n werkkleding van Artis nog aan…
Hopelijk de olifantenmest lucht eraf gewassen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Heeft z'n werkkleding van Artis nog aan…
Ik zit hier met een hond die mijn vriendin net toch keihard heeft gedist.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Dit is toch weer een warm bad.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Komt vooral door teleurstelling in mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |