Het gevolg van rages in de vorm van inkt op je lijf. Momenteel vergelijkbaar met zo'n grote tattoo onder je liefdesbalonnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
Ik zie die tatoo nu pas van Babette. Wat een gedrocht
Ik snap geen reet hier vanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gevolg van rages in de vorm van inkt op je lijf. Momenteel vergelijkbaar met zo'n grote tattoo onder je liefdesbalonnen.
liefdesballonnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gevolg van rages in de vorm van inkt op je lijf. Momenteel vergelijkbaar met zo'n grote tattoo onder je liefdesbalonnen.
Knikkergeitje ben jij het?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ohquote:
Die schreef ook balonnen in plaats van ballonnenquote:
Ik zie wel veel tattoos bij vrouwen op hun onderrug, waar ze er zelf niets meer van zien, die lijken te wijzen naar een opening.. heel raar iddquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan snap je het nu waarschijnlijk nog niet
Dat geloof ik ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie wel veel tattoos bij vrouwen op hun onderrug, waar ze er zelf niets meer van zien, die lijken te wijzen naar een opening.. heel raar idd
Die was wel grappig , maar op de een of andere manier deed hij me denken aan iemand van lang geleden uit UTOquote:
Die reet herten ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, "het lijkt er ook op"maar foeilelijk zijn ze wel
Je weet degene zijn naam niet meer? Dat klopt ik zelf ook wel eens..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die was wel grappig , maar op de een of andere manier deed hij me denken aan iemand van lang geleden uit UTO
Er zijn trouwens meer mensen die een woord niet helemaal correct typen (incl ik zelf) dus ik zou daar niet al te veel betekenis aan hechten.
@:Knikkergeitje is van de aardbodem verdwenen en had ook geen UI
Jah.. wijnranken, vogelvleugels, rare bladeren.. allemaal vlak boven hun anus.. ik zie de schoonheid er niet vanquote:
Ja kloon ofzo. Soms worden users aangegeven omdat ze nieuw zijn of nooit posten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die was wel grappig , maar op de een of andere manier deed hij me denken aan iemand van lang geleden uit UTO
Er zijn trouwens meer mensen die een woord niet helemaal correct typen (incl ik zelf) dus ik zou daar niet al te veel betekenis aan hechten.
@:Knikkergeitje is van de aardbodem verdwenen en had ook geen UI
Ik weet die naam zeker nogquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je weet degene zijn naam niet meer? Dat klopt ik zelf ook wel eens..
Was ook maar een grapje vandaar die PI
Aandacht zoekt hij zeker, First dates, Lang Leve de Liefde en nu dit.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:51 schreef Sestra666 het volgende:
GJ is ook een aandachtshoer met z'n talkshow
Ze willen Isaac en Marciano in de hoofdrol.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:57 schreef Sestra666 het volgende:
Die bokswedstrijd zal wel een moetje zijn?
Wie heeft t 'verzonnen'?
Lekker laten gaan johquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
Al dan niet lurkend naar twee streams maak je weleens een typvoutje..
Zou ik daadwerkelijk denken dat je het zó schrijft dan stop ik per direct!
Of 'n aars-geweiquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
tattoo boven je hol heet een trampstamp, slettenstempel op zijn hollands
of gewoon borstenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
Doelde op die tattoo boven je hol ja. Momenteel is onder je memmen het ding. Of theezakjes in weer andere gevallen.
memmenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
Doelde op die tattoo boven je hol ja. Momenteel is onder je memmen het ding. Of theezakjes in weer andere gevallen.
dat is correct en tevens juistquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
Het valt me op dat velen in de val van Babette trappen. Beter negeert iedereen haar een week en loopt ze naar buiten. Zij verzamelt informatie onder het mom van 'ik wil je graag helpen'. Gekoppeld aan haar basisbehoefte om te praten met mensen.
Beppie praat je eerst een probleem aan en wil je vervolgens wel helpen om het op te lossen!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is correct en tevens juist
ook denkt Babette serieus mensen te helpen![]()
Ik vind het allemaal reuze meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
Het valt me op dat velen in de val van Babette trappen. Beter negeert iedereen haar een week en loopt ze naar buiten. Zij verzamelt informatie onder het mom van 'ik wil je graag helpen'. Gekoppeld aan haar basisbehoefte om te praten met mensen.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi zielig vinden? Joost zal je bedoelen!
Ze zit in het donkerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kim D ziet er echt goed uit! Ik weet niet wat er anders is, maar ze ziet er beter uit
Djedi's vriend tijdens het uitgaan terwijl een meisje geïnteresseerd is waarna al z'n vrienden het met smacht gadeslaan: 'Phoe, je bent erg mooi, maar heb een vriendin, alhoewel, die heeft zich de komende twaalf maanden in een loods laten opsluiten, terwijl ze iedere dag voetjevrijt met haar BFF die duidelijk verliefd is op haar, ik wil 'ja' zeggen maar toch zeg ik NEE, denk ik...'quote:
qua trainerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:36 schreef puzziepie het volgende:
Jeff kan Marciano niet serieus nemen oid
In dat geval eruit wippen nadat je op die stip hebt gestaan..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:36 schreef puzziepie het volgende:
Jeff kan Marciano niet serieus nemen oid
Dat viel mij ook op, maar kan er ook geen vinger op leggen waardoor dat komt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kim D ziet er echt goed uit! Ik weet niet wat er anders is, maar ze ziet er beter uit
leuke mensen om haar heenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, maar kan er ook geen vinger op leggen waardoor dat komt.
haar huid, ze heeft een kuurquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ligt het niet helemaal aan mijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
daar mijn waarde Sjakiequote:
Dat kan natuurlijk, fijn voor haar dat het al zo'n resultaat heeft.quote:
Ja vind ik ook, mooie vrouwquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, fijn voor haar dat het al zo'n resultaat heeft.
dan heb je mazzelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:41 schreef Sestra666 het volgende:
Ik krijg steeds Erik of GJ op m'n streams![]()
ksssst
GJ is super interessant natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
Benieuwd naar de talkshow, vorige keer vond ik best entertaining met de subtiele aanval van Kenzy. Als het alleen wat geklets in de ruimte is hoeft het voor mij niet. En GJ neemt het nog steeds te serieus..
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
GJ is super interessant natuurlijkenorm talentje
FTFYquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
ik hoor ZOe weer schreeuwen over haar McDonald's werkervaring
in de uitz . als hij vegt of overlegt is altijdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
ik word moe van de gesprekken van Erik
wat is palim palim muziekquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
in de uitz . als hij vegt of overlegt is altijd
palim palim muziek
Terechte vraag.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
Jeff tegen Marciano
wanneer ga je echt training geven![]()
In de tv uitzending zag GJ er best professioneel uitquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
Benieuwd naar de talkshow, vorige keer vond ik best entertaining met de subtiele aanval van Kenzy. Als het alleen wat geklets in de ruimte is hoeft het voor mij niet. En GJ neemt het nog steeds te serieus..
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
GJ is super interessant natuurlijkenorm talentje
Komt omdat Kim er geen klote van kan en geen zin heeft. Met Wanda was hij veel fanatieker.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terechte vraag.
Zag hem en Kim tijdens de training zich met veel haast naar hun slaapkamer begeven.
aah er moest geknuffeld wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terechte vraag.
Zag hem en Kim tijdens de training zich met veel haast naar hun slaapkamer begeven.
ik zap hem altijd wegquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
die chagi kop van Marciano ook weer
Speelt dubbelspel vanwege Kim enerzijds en Isaac anderzijds en niemand heeft het doorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
die chagi kop van Marciano ook weer
Geen idee, maar ik heb Marciano nog nooit zo snel de trap zien nemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Komt omdat Kim er geen klote van kan en geen zin heeft. Met Wanda was hij veel fanatieker.
omgekochte FEBOquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb Marciano nog nooit zo snel de trap zien nemen.
Misschien hebben ze een halfuurtje zonder gerichte camera's gehad.
dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat de ze veel meer contact hebben met "achter" dan wij mogen weten.
Ik vermoed ook al een tijdje dat een SL die nergens op slaat gewoon is om iemand om te roepen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat de ze veel meer contact hebben met "achter" dan wij mogen weten.
Ook nooit gemerkt dat Jasper 2 x naar de tandarts is geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
benieuwd wat dan..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oh dat klinkt nog niet eens zo raarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:52 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik vermoed ook al een tijdje dat een SL die nergens op slaat gewoon is om iemand om te roepen.
Ja idd! Nu je het zegt... En nog wel vaker medische bezoekjesquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ook nooit gemerkt dat Jasper 2 x naar de tandarts is geweest
Zeker, of een algemene mededeling wat wij niet mogen horen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:52 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik vermoed ook al een tijdje dat een SL die nergens op slaat gewoon is om iemand om te roepen.
Die had een aantal weken geleden iets met de vulling van zijn kiesquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ook nooit gemerkt dat Jasper 2 x naar de tandarts is geweest
JW 2 x oren uit laten spuitenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die had een aantal weken geleden iets met de vulling van zijn kies
dat heeft niks met zijn oren te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En hij kan nog steeds niet fatsoenlijk luisteren naar anderen
Groot kans dat Zoe een optelfout heeft gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:56 schreef Kakadylo het volgende:
Zou liever willen weten hoe Zoe aan 750 kwam en Djedi aan 9000
je gaat ervan uit dat zoe kan optellenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot kans dat Zoe een optelfout heeft gemaakt natuurlijk.
Gezien de uitkomst ga ik daar dus niet van uitquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat ervan uit dat zoe kan optellen
Ik denk dat ze alleen kan aftrekken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat ervan uit dat zoe kan optellen
Goffer ik schiet in de lachquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen kan aftrekken.
Ja flauw maar moest ff.
Jasper had jw uitgedaagd, vandaar dat die 2 samen boksen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
Boksen
Babette en Wendy
Jan willem en jasper( echt hoe dan)
Ruben /Gertjan
ik vul hem nog ff aanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jasper had jw uitgedaagd, vandaar dat die 2 samen boksen.
Dit soort opmerkingen zijn toch wel de pareltjes van de dag!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen kan aftrekken.
Ja flauw maar moest ff.
Oh ja, dat is wel handig daarvoor, ik probeer de keukenstream te volgen maar lukt niet goed met hun gebrabbel.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vul hem nog ff aan
Misschien kan @:Charlotte-007 dat gebruiken in de streamverslagen
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn toch wel de pareltjes van de dag!
die zijn niet te verstaanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel handig daarvoor, ik probeer de keukenstream te volgen maar lukt niet goed met hun gebrabbel.
Ik probeer het echt maar lijkt wel of mijn hersens ze gewoon niet willen begrijpen ook.quote:
Dat eten en getik van borden maakt luisteren naar ze ook niet echt beter.quote:
Rupert ook niet door de rijst in het oor van Rupertquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
Imadiddin nu met volle mond echt een hele volle mond, fluisteren tegen rupurt.
Geen idee dus wat hij zei.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
Rupert vraagt of ie nog meer wil, ik verstond het![]()
En imaddidin zei nee, dat verstond ik ook.
GJ stak z'n vinger op en vroeg of ie met je mocht trouwen!quote:
*trots isquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
Rupert vraagt of ie nog meer wil, ik verstond het![]()
En imaddidin zei nee, dat verstond ik ook.
zwerver voerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
Imaddidin houd van witte boontjes met die tomatensaus.
oh nu gaan ze weer fluisteren
Echt he.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rupert ook niet door de rijst in het oor van Rupert
Ima heeft geen vriendinquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ima en Rupert hebben het heel gezellig. Ik weet dat Ima bi is en een vriendin heeft.. maar ik vind hem zo enorm gay.. kan me hme gewoon niet met een vrouw voorstellen..
Ah oke. Maar goed.. Punt blijft dat hij voor mijn gevoel nog niet uit de kast is..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima heeft geen vriendin
dat heeft hij uitgemaakt voor hij er in ging
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ stak z'n vinger op en vroeg of ie met je mocht trouwen!
Bi is toch ook een soort van uit de kastquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah oke. Maar goed.. Punt blijft dat hij voor mijn gevoel nog niet uit de kast is..
Hij heeft een vriendin ja? Een vaste relatie?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ima en Rupert hebben het heel gezellig. Ik weet dat Ima bi is en een vriendin heeft.. maar ik vind hem zo enorm gay.. kan me hme gewoon niet met een vrouw voorstellen..
mooiquote:
Zou het, dat imi bi of gay is, zou ik wel leuk vinden voor rupert, zeker als ze wat krijgen dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah oke. Maar goed.. Punt blijft dat hij voor mijn gevoel nog niet uit de kast is..
Voor sommigen een tussenstap naar homo omdat dat bijvoorbeeld nog te weinig geaccepteerd is in je ongeving/ van je geloof oid. En bi nog een klein beetje..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bi is toch ook een soort van uit de kast
hij heeft het uitgemaaktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin ja? Een vaste relatie?
ik gok dat bij moslim Bi net zo fout isquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor sommigen een tussenstap naar homo omdat dat bijvoorbeeld nog te weinig geaccepteerd is in je ongeving/ van je geloof oid. En bi nog een klein beetje..
Oke wist ik niet. Kan mij er ook niks bij voorstellen.quote:
bi lijkt mij net zo min geaccepteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor sommigen een tussenstap naar homo omdat dat bijvoorbeeld nog te weinig geaccepteerd is in je ongeving/ van je geloof oid. En bi nog een klein beetje..
ik weet dat hij gevlucht is, vanwege zijn geaardheid?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat bij moslim Bi net zo fout is
ik ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Oke wist ik niet. Kan mij er ook niks bij voorstellen.
nee vanwege de oorlogquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet dat hij gevlucht is, vanwege zijn geaardheid?
ja dat welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar imi is wat makkelijker aangezien hij vorige week stond te tetteren dat ie gewoon alles eet en hoezo gaan ze er vanuit dat als iemand moslim is dan geen varkensvlees eet. Moesten ze gewoon vragen aan hem en wie had dat de wereld in geholpen, of zoiets. Dus denk dat imi een halve moslim is of zo, beetje gelovig maar niet heel streng.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iniminidini is sowieso geen 100% praktiserende moslim, hij eet gewoon varkensvlees en was zelfs gepikeerd dat ze er gewoon van uit waren gegaan dat hij moslim was en geen varkensvlees zou eten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarbij?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Oke wist ik niet. Kan mij er ook niks bij voorstellen.
kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar imi is wat makkelijker aangezien hij vorige week stond te tetteren dat ie gewoon alles eet en hoezo gaan ze er vanuit dat als iemand moslim is dan geen varkensvlees eet. Moesten ze gewoon vragen aan hem en wie had dat de wereld in geholpen, of zoiets. Dus denk dat imi een halve moslim is of zo, beetje gelovig maar niet heel streng.
nee preciesquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iniminidini is sowieso geen 100% praktiserende moslim, hij eet gewoon varkensvlees en was zelfs gepikeerd dat ze er gewoon van uit waren gegaan dat hij moslim was en geen varkensvlees zou eten.
De korte versie van mijn verhaaltjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iniminidini is sowieso geen 100% praktiserende moslim, hij eet gewoon varkensvlees en was zelfs gepikeerd dat ze er gewoon van uit waren gegaan dat hij moslim was en geen varkensvlees zou eten.
Jip, dus ben benieuwd of rupert en imi een setje wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
daarom maakt het denk ik ook niet uit of hij bi of gay is
ik gok van welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, dus ben benieuwd of rupert en imi een setje worden
Lijkt me leukquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, dus ben benieuwd of rupert en imi een setje worden
omg dat lijkt me best geinig dan, dramabitchfightquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok van wel
maar ik gok ook wel op een bitch fight omdat het niet goed gaat
lijkt me ook leukquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok van wel
maar ik gok ook wel op een bitch fight omdat het niet goed gaat
Imading en een vriendin. Misschien ook wel omdat ik hem onuitstaanbaar vind. Zie hem ook nog niet met Rupert samen.quote:
Dat je iets niet kent betekent niet dat het niet bestaat..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:10 schreef Verida het volgende:
bi lij
[..]
bi lijkt mij net zo min geaccepteerd
en van zo'n tussenstap heb ik nog nooit gehoord
Zei ik tochquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
dit is zooo saai
en Bern is ook zooo saaaiiii
Nee dat bedoel ik, ik voel hem echt op geen enkele manier met een vrouw.. wel met een man. Met Rupert lijkt me leuk maar dat zullen we zienquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Imading en een vriendin. Misschien ook wel omdat ik hem onuitstaanbaar vind. Zie hem ook nog niet met Rupert samen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:15 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze er nu geen plant in gooien qua beeld? Lijkt me interessanter...
Goed publiekquote:
op deze foto lijkt er meer leven in Bern te zitten dan nu in de loodsquote:
Domboquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:17 schreef mario390 het volgende:
ik dacht nu vanaf 21 00 postet niemand, maar ik was
nog op site 5![]()
Ik heb geen idee wat je zegtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:17 schreef mario390 het volgende:
ik dacht nu vanaf 21 00 postet niemand, maar ik was
nog op site 5![]()
Ik had ergens gelezen dat ie vader wordt ( limburgs dagblad)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
Dat hij op pagina vijf zat te wachten op nieuwe posts terwijl wij al verder warenquote:
Kleine kinderen zijn het daarmee.quote:
Maar die stond toch met zoe, bedoel je die soms?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:22 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kim: heb je wel vaak he
ja is iets van mij, heb t al onderzocht
Leila hing in de wcquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar die stond toch met zoe, bedoel je die soms?
Lol net gemist dan, ik ben niet goed aan het opletten geloof ik. Zit ook weer andere dingen erbij te doen.quote:
ik ook zoals een chipje etenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol net gemist dan, ik ben niet goed aan het opletten geloof ik. Zit ook weer andere dingen erbij te doen.
Lekkerrrrrrquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook zoals een chipje eten
nomm nomm
nee inderdaad zwaar irritantquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr![]()
Er wordt flink gewisseld op de streams heel de tijd, dus dingen niet kunnen volgen ligt niet helemaal aan ons dan.
Superleuk dat hij zo blij is uiteraard. Toch vind ik het iets kinderlijks hebben, iets naiefs.. hij wil echt beroemd worden..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
GJ loopt te fluiten, hij zit lekker in zijn velletje hoor
kloptquote:
want??quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
GJ ziet Martin natuurlijk als concurrent in de showbizznizz
ja zij kotste, geen ideequote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar dat krijg je als je moet overgeven
Uurtje of wat geleden zei je dat je geen namen kende, nu ken je opeens iedereen? Barbapapa...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
GJ ziet Martin natuurlijk als concurrent in de showbizznizz
Wel apart hé, even het zweet afspoelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
gaan ze samen douchen??
Kim en Marciano??
het luie zweetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel apart hé, even het zweet afspoelen.
Beiden willen daarnaartoe in ieder geval. Zelfs die prutser van 538 mag presenteren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
want??
Martin de midget die is net zo min een show man als GJ
midgetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
want??
Martin de midget die is net zo min een show man als GJ
ik moet elke keer aan zo'n adhd midget denken als hij weer half naakt door het beeld huppeltquote:
Doelde op de users alhier. Niet op die van in de loods.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Uurtje of wat geleden zei je dat je geen namen kende, nu ken je opeens iedereen? Barbapapa...
stare downquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy : 28e boksgala, en dag ervoor 'ster' meen ik te verstaan.
Ja, dat is wel relevant in de COS jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doelde op de users alhier. Niet op die van in de loods.
de Febo weet de meest spannende streams te gevenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:40 schreef Sestra666 het volgende:
Weer Erik in beeld... Heeft wel spraakwater op he vandaag
ik check uit
Herkenbaar,zijn manier van praten... niet te doenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:40 schreef Sestra666 het volgende:
Weer Erik in beeld... Heeft wel spraakwater op he vandaag
ik check uit
ze had lopen kotsen op de wcquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:44 schreef juul. het volgende:
Volgens Moirama heeft Leila een oogje op Isaac, ze was zich wel erg aan het optutten voor de sportles
Utopia ging het ook primaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
Zou overigens opteren voor circa 4 maanden (333k) waarna je bovendien meerdere seizoenen kunt maken. Aantal uitvallers hierdoor minimaal, tempo, meer aanmeldingen, aandachtsboog tv-kijkers blijft hoog. Dit gaat in principe namelijk floppen.
SC is een deurtje verder....quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
Zou overigens opteren voor circa 4 maanden (333k) waarna je bovendien meerdere seizoenen kunt maken. Aantal uitvallers hierdoor minimaal, tempo, meer aanmeldingen, aandachtsboog tv-kijkers blijft hoog. Dit gaat in principe namelijk floppen.
Dat is dus gewoon bb wat jij bedoeltquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
Ik las kwakjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:47 schreef Ireth het volgende:
Kim gaat ff een kwarkje maken voor Marciano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |