Het gevolg van rages in de vorm van inkt op je lijf. Momenteel vergelijkbaar met zo'n grote tattoo onder je liefdesbalonnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
Ik zie die tatoo nu pas van Babette. Wat een gedrocht
Ik snap geen reet hier vanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gevolg van rages in de vorm van inkt op je lijf. Momenteel vergelijkbaar met zo'n grote tattoo onder je liefdesbalonnen.
liefdesballonnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gevolg van rages in de vorm van inkt op je lijf. Momenteel vergelijkbaar met zo'n grote tattoo onder je liefdesbalonnen.
Knikkergeitje ben jij het?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ohquote:
Die schreef ook balonnen in plaats van ballonnenquote:
Ik zie wel veel tattoos bij vrouwen op hun onderrug, waar ze er zelf niets meer van zien, die lijken te wijzen naar een opening.. heel raar iddquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan snap je het nu waarschijnlijk nog niet
Dat geloof ik ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie wel veel tattoos bij vrouwen op hun onderrug, waar ze er zelf niets meer van zien, die lijken te wijzen naar een opening.. heel raar idd
Die was wel grappig , maar op de een of andere manier deed hij me denken aan iemand van lang geleden uit UTOquote:
Die reet herten ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, "het lijkt er ook op"maar foeilelijk zijn ze wel
Je weet degene zijn naam niet meer? Dat klopt ik zelf ook wel eens..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die was wel grappig , maar op de een of andere manier deed hij me denken aan iemand van lang geleden uit UTO
Er zijn trouwens meer mensen die een woord niet helemaal correct typen (incl ik zelf) dus ik zou daar niet al te veel betekenis aan hechten.
@:Knikkergeitje is van de aardbodem verdwenen en had ook geen UI
Jah.. wijnranken, vogelvleugels, rare bladeren.. allemaal vlak boven hun anus.. ik zie de schoonheid er niet vanquote:
Ja kloon ofzo. Soms worden users aangegeven omdat ze nieuw zijn of nooit posten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die was wel grappig , maar op de een of andere manier deed hij me denken aan iemand van lang geleden uit UTO
Er zijn trouwens meer mensen die een woord niet helemaal correct typen (incl ik zelf) dus ik zou daar niet al te veel betekenis aan hechten.
@:Knikkergeitje is van de aardbodem verdwenen en had ook geen UI
Ik weet die naam zeker nogquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je weet degene zijn naam niet meer? Dat klopt ik zelf ook wel eens..
Was ook maar een grapje vandaar die PI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |