quote:In de vierde speelronde van de groepsfase van de Champions League kan Ajax een heet avondje verwachten. De ploeg van Alfred Schreuder gaat op bezoek bij Napoli, dat met twee zeges overtuigend aan de groepsfase is begonnen.
Aan de vierde speelronde van de Champions League heeft Ajax een zware kluif. De Amsterdammers treden namelijk aan tegen de koploper van de poule: Napoli. In het Stadio Diego Armando Maradona, vernoemd naar de in 2020 overleden oud-voetballer, zal het publiek flink tekeergaan. De Italianen staan bekend om hun fanatisme, dus een warm welkom zit er voor Ajax niet in.
Napoli vs. Ajax
Daarnaast heeft Ajax flink wat goed te maken. In het thuisduel tegen Napoli, dat op dinsdag 4 oktober werd gespeeld, noteerde de ploeg van Alfred Schreuder namelijk de grootste nederlaag ooit in de Johan Cruijff Arena. De club verloor met 1 - 6. Enkel Ajacied Mohammed Kudus slaagde er in om een doelpunt te maken. Voor de Amsterdammers is het dan ook te hopen dat trainer Alfred Schreuder nu wel een tactisch plan klaar heeft liggen om zo’n afgang een tweede keer te voorkomen.
Aftrap: 12 oktober om 18:45.
qft.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor een frustratie rode kaart want ik kijk enkel voor een afstraffing
Jouw probleemquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
Ik sta al twee weken op plek 1050 bij Picnic
Heb je nog die gifjes van weglopende ajacieden?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
Als @:Zipportal de CL topics voor Ajax die week opent dan gaat het helemaal mis steeds blijkt.
Niet zo mad doen. Gewoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Maak er een topic over in KLB
@:capuchon_jongen
Vanwaar die mention?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet bij de hand nu.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je nog die gifjes van weglopende ajacieden?
quote:
Ik vind dit niet zo cool, guyquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
"We" worden geen wereldkampioenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Met Taylor worden we geen wereldkampioen.
Szymanski naturaliseren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Gewoon met Dirono en Frenkie spelenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Met wie wel dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk nooit naar Club Brugge, maar ongetwijfeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
durven jullie zeggen dat Club Brugge beter is dan Ajax? (ook al heeft Club Brugge het enorm moeilijk in Madrid.
Hoeveel zou je betalen voor zo'n kaartje? 60-70 euro?quote:
Haalandquote:
40-45.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeveel zou je betalen voor zo'n kaartje? 60-70 euro?
Kan ik wel begrijpen dat het zuur is
Zolang Ruud Vormer op de tribune zit lijkt mij dat onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
durven jullie zeggen dat Club Brugge beter is dan Ajax? (ook al heeft Club Brugge het enorm moeilijk in Madrid.
Klopt. Het was een schertsende post.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"We" worden geen wereldkampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |