Ik had daar al een opmerking over gemaakt en was in de veronderstelling dat ik de tekst ook had weggehaald, sorry heb dat nu alsnog gedaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:22 schreef Grems het volgende:
[..]
Maar dat hij tekens ziet dat UncleScorp in een sekte zit blijft staan. Goed bezig weer, lekker neutraal.
Omdat je begint te muggeziften naar bnw'ers...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het was een vraag aan iemand anders, het tv programma wordt voor me opgezocht. Vanwaar deze opmerking?
Kan het even niet vinden is al een paar maanden oud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het was een vraag aan iemand anders, het tv programma wordt voor me opgezocht. Vanwaar deze opmerking?
Zoals je ziet is de opmerking waar je op doelt all eerder onderwerp van een opmerking geweest, maar was ik blijkbaar vergeten de opmerking zelf weg te knippen, heb dat net gedaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja idd...ik dacht kzal maar al zwijgen
Of ze pakken mijn knikkers nog af
Is vragen naar een opmerking muggeziften en nog wel specifiek naar Bnw'ers ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Omdat je begint te muggeziften naar bnw'ers...
Jammer, we worden doodgegooid met allerhande informatie vind het altijd wel fijn om een bron te hebben bij een bericht. Eén gebeurtenis, dan is het moeilijk om twee berichten in de media die exact hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Kan het even niet vinden is al een paar maanden oud.
Is een bron trouwens wel vereist in BNW?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jammer, we worden doodgegooid met allerhande informatie vind het altijd wel fijn om een bron te hebben bij een bericht. Eén gebeurtenis, dan is het moeilijk om twee berichten in de media die exact hetzelfde zijn.
Volgens mij niet, maar er is ook geen verbod om er uit interesse naar te vragen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Is een bron trouwens wel vereist in BNW?
Klopt dat mag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar er is ook geen verbod om er uit interesse naar te vragen?
Best lastig vaak vooral in deze oorlog de propaganda word over en weer gegooid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
In principe niet, maar het liefste natuurlijk wel. Zeker als het een zware claim is. Onderbouwen is ook altijd gewenst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Een korte dump als "zelensky is een groene kabouter" of "putler moet gewoon z'n smoel houden" zien we liever niet.. Ik chargeer hier, maar neem aan dat de boodschap duidelijk is.
Hij leert snel.quote:
Dan zie ik de note wel weer verschijnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar heb ik een andere mening over.
Kunnen we niet gewoon on-topic blijven ipv dit gekibbel over en weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar heb ik een andere mening over.
Ik denk zelf dat beide kanten het voorlopig laten sudderen tot ( hopelijk, voor alle kanten ) de winter straks goed op gang komt zodat men optimaal de Heilige CO2 reductiedoelen van 2030 kan forceren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:09 schreef theguyver het volgende:
Russian President Vladimir Putin has said there is no need for more massive strikes on Ukraine, days after the heaviest bombardment of the country since the war began.
https://www.bbc.com/news/world-europe-63255617
Aangezien zo'n raket best duur is en het resultaat.. meh .. dan bedoel ik dus dat er veel afgeschoten is en veel burger doelen geraakt zijn, maar denk niet dat dit het gewenste effect was waar Rusland op hoopte.
Of ze zijn er bijna doorheen dat kan natuurlijk ook.
Wat zal de volgende stap zijn.
Er is namelijk weinig verandering geweest in het front de afgelopen week.
Daag hem nog es uit ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:24 schreef kale_gehaktbal het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)niet-nodig~aca9ef47/
De raketjes zijn op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |