abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206320435
Ja hoor waarom niet.
pi_206320503
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 13:31 schreef Nober het volgende:

[..]
Je moet volledig gevaccineerd zijn dus je kan niet meer naar New York.
:')
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:42:25 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206320528
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:48 schreef roos94 het volgende:

[..]
Heel normaal om je hersencellen stuk te drinken en daar lacherig over te doen ^O^
roos is vast heel leuk op feestjes.
Huilen dan.
pi_206320689
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 13:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
roos is vast heel leuk op feestjes.
Ik zie dit steeds vaker op social media langskomen, dat als je alcohol drinkt je je opeens schuldig zou moeten voelen. Wat een hilarische mensen... Alcohol staat bijna altijd garant voor een leuke tijd, dat zijn een paar dooie hersencellen of een nachtje ziekenhuis (of erger gevangenis :') ) wel waard.
Facts don't care about your feelings
pi_206320775
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 13:58 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Ik zie dit steeds vaker op social media langskomen, dat als je alcohol drinkt je je opeens schuldig zou moeten voelen. Wat een hilarische mensen... Alcohol staat bijna altijd garant voor een leuke tijd, dat zijn een paar dooie hersencellen of een nachtje ziekenhuis (of erger gevangenis :') ) wel waard.
Veel ijskasten ontdooien pas als er alcohol in het spel is.

Er zat destijds bij actuariaat een dame die er best goed uitzag voor d'r leeftijd, maar 'n echte ijskast. Tot er op zo'n uitje een paar wijntjes in werden gegooid. Dan werd ze handtastelijk, etc. :9
pi_206320796
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 14:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Veel ijskasten ontdooien pas als er alcohol in het spel is.

Er zat destijds bij actuariaat een dame die er best goed uitzag voor d'r leeftijd, maar 'n echte ijskast. Tot er op zo'n uitje een paar wijntjes in werden gegooid. Dan werd ze handtastelijk, etc. :9
Hahwhwahah jaaa mensen zoals roos denken ja er gaan jaarlijks veel mensen dood aan alcohol dus dat is erg maar wat ze vergeet is dat er ook heel veel mensen geboren worden door alcohol dusss B:)B B:)B
Facts don't care about your feelings
pi_206320816
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 14:08 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Hahwhwahah jaaa mensen zoals roos denken ja er gaan jaarlijks veel mensen dood aan alcohol dus dat is erg maar wat ze vergeet is dat er ook heel veel mensen geboren worden door alcohol dusss B:)B B:)B
Hehehe.

Eerlijk is eerlijk, aantal teamuitjes met overnachting waren een stuk gezelliger en leuker dan dat ze zonder alcohol geweest zouden zijn.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:17:20 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206320900
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 13:58 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Nja als je niet wil drinken prima hoor, maar om dan mensen die wel een paar biertjes drinken weg te zetten als debiele comazuipers slaat natuurlijk nergens op :') .
Huilen dan.
pi_206321079
Een weekendje weg liever niet.

Maar een paar dagen een conferentie ergens op lokatie waarbij ze mijn hotel betalen en waarbij het naast zuipen ook werkgerelateerd nut heeft? Geen probleem hoor. Ik ben de beroerdste werknemer niet, ik zal hen niet factureren voor de extra uren die dit kost want ik heb er zelf ook wat aan.

Liever wel doordeweeks. Alleen als het echt in Amerika is of zo zou ik er nog een weekend aan vastplakken. Binnen europa kan je gewoon heen en terug.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206321321
Bij mijn vorige bedrijf gingen we altijd een lang weekend skiën (deels betaald door bedrijf) echt ontzettend leuk gehad altijd. BIj mijn huidige bedrijf gingen we een weekendje op de Veluwe, was erg gezellig en zeker omdat wij allemaal als consultant extern werken zie je elkaar ook niet heel fijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206321335
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:29 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik denk dat het niet zozeer aan de collega's hoeft te liggen, maar ook aan het werk dat je doet. Ik werk in de psychiatrie met een vrij ingewikkelde doelgroep, waarbij je eigen persoonlijkheid een belangrijk instrument is. Ik heb meerdere teamuitjes gehad waarbij sommige collega's zichzelf een stuk in hun kraag zopen, met complete drama's later op de avond. Die kan ik de volgende dag op de werkvloer gewoon niet meer serieus nemen. Ik vind het echt onprofessioneel als je je op een teamuitje zo laat gaan. Wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten maar dat je niet snapt hoe dat in een werkgerelateerde context gaat vind ik dan nogal zwak. Vandaar dat ik het liever dus zelf ook vermijd. Als ik op kantoor zou werken en de hele dag achter een computer zou zitten zou het me denk ik weer minder uitmaken.
Goed punt idd; ligt aan het werk zelf en de sector waarin je zit.

[ Bericht 14% gewijzigd door Hojdhopper op 14-10-2022 15:08:46 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_206321402
Meerdere malen gedaan in zowel binnen- als buitenland met het gehele bedrijf. Zuipen, eten en ouwehoeren op kosten van de baas (en vaak ook nog (deels) op werkdagen) ^O^

Snap overigens niet waarom veel mensen hier het prettig vinden wanneer je partner mee kan/mag, daar zit toch helemaal niemand op te wachten? Het gaat om de teambuilding binnen het bedrijf.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Miss 200.000.000! vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:22:29 #107
367000 roos94
pi_206321554
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 14:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nja als je niet wil drinken prima hoor, maar om dan mensen die wel een paar biertjes drinken weg te zetten als debiele comazuipers slaat natuurlijk nergens op :') .
Iedereen spreekt hier toch van zuipen of lees ik het nu verkeerd? Of bagatalliseer jij de bedoel?
pi_206321602
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:

Snap overigens niet waarom veel mensen hier het prettig vinden wanneer je partner mee kan/mag, daar zit toch helemaal niemand op te wachten? Het gaat om de teambuilding binnen het bedrijf.
Dat zijn van die mensen die niet zonder partner op pad mogen / hun partner liever geen weekend alleen laten. :+
  Miss 200.000.000! vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:27:41 #109
367000 roos94
pi_206321605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 15:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat zijn van die mensen die niet zonder partner op pad mogen / hun partner liever geen weekend alleen laten. :+
Als je hier leest hoe het blijkbaar eraan toegaat is dat niet zo gek
pi_206321622
Tuurlijk. 90% van mijn collega's zijn vrouwelijk. Ik laat mij lekker make-uppen hoor een weekend lang
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_206321637
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:

Als er partners meekomen heb ik eigenlijk geen zin meer. Ik heb namelijk geen partner en dan zit ik daar maar zo alleen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:32:31 #112
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_206321653
Vaker gedaan, nooit spijt van gehad. Altijd wel gezellig, maar wel veel te veel geouwedeur over het werk natuurlijk. Wel even niet vergeten, het zijn je collega's. Dus wel leuk een biertje, maar nooit teveel.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_206321940
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 15:30 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Als er partners meekomen heb ik eigenlijk geen zin meer. Ik heb namelijk geen partner en dan zit ik daar maar zo alleen.
Ook daarom een reden om dat vooral niet te doen.
pi_206321973
Mijn eerste reactie was: no way in hell. Maar ik ben voor m'n werk vaak naar conferenties geweest en had dan steevast een druk sociaal programma in de vrije uren. Dat was hartstikke leuk. Zolang ik maar een eigen kamer heb en nergens toe word verplicht, vind ik het best.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 16:21:25 #115
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_206321998
Ik mocht een keer als team uitje naar efteling :D

Kwam die dag, werden we met een tourbus opgehaald vanaf kantoor. Naar de Efteling. Daar moesten we de hele dag in een zaaltje zitten en presentaties aanhoren over hoe het bedrijf het dat jaar gedaan had. In de pauze mocht je een half uurtje het park in, snel naar de achtbaan gelopen, heel even in de rij gestaan. Ingezien dat ik het never nooit niet zou halen in de pauze. Toen maar met m'n collega snel een joint gerookt en de rest van de middag zitten knikkenbollen in het vergader zaaltje :') Had denk liever gewoon m'n tering saaie werk gaan doen die dag.
pi_206322040
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:38 schreef roos94 het volgende:
nsen die ja hebben gezegd en dit ook hebben meegedaaN: is het altijd zuipen of is er ook nog iemand waarbij dit niet gebeurt is
Mijn ervaring is dat er wel veel gezopen wordt, maar zelf heb ik daar nooit aan meegedaan. En het neuken ook niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206322075
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 16:21 schreef borbit het volgende:

Kwam die dag, werden we met een tourbus opgehaald vanaf kantoor. Naar de Efteling. Daar moesten we de hele dag in een zaaltje zitten en presentaties aanhoren over hoe het bedrijf het dat jaar gedaan had. In de pauze mocht je een half uurtje het park in, snel naar de achtbaan gelopen, heel even in de rij gestaan. Ingezien dat ik het never nooit niet zou halen in de pauze. Toen maar met m'n collega snel een joint gerookt en de rest van de middag zitten knikkenbollen in het vergader zaaltje :') Had denk liever gewoon m'n tering saaie werk gaan doen die dag.
Wat een geldverspilling zeg. Had de presentaties gewoon op kantoor gedaan, en een ander keertje Efteling waarbij het bedrijf maar de helft betaalt voor het kaartje.
pi_206322228
quote:
85s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef roos94 het volgende:

Ik moet daar echt niet aan denken om meerdere dagen met collegas op de lip te zitten

[poll=4533]p
Kun je ook zeggen waarom eigenlijk? Vervelende collega's of ben je zelf sociaal ongemakkelijk?
pi_206323921
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 16:21 schreef borbit het volgende:

Dan kun je beter een gewone werkdag hebben ja. Dit soort onzinnig geplande events zou ik ook een teringhekel aan hebben, ja.
  Redactie Frontpage vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:52:27 #120
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_206323945
Net gedaan, prima vermaakt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_206323959
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
Hahaha nee. En al helemaal niet in mijn eigen tijd.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:17:13 #122
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_206324344
Hell no.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:13:12 #123
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_206325091
Ik zou zeker meegaan, wij hebben een gezellig team. Aantal maanden geleden zelf een teamuitje met overnachting georganiseerd (doordeweeks), was erg leuk om te doen. Om naar een uitje / etentje van mijn partner haar werk te gaan lijkt me dan weer helemaal niks. Ik hoef haar ook echt niet mee op mijn uitjes, daar zit voor mij de werk / privé grens.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:44:08 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206325445
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 21:13 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik zou zeker meegaan, wij hebben een gezellig team. Aantal maanden geleden zelf een teamuitje met overnachting georganiseerd (doordeweeks), was erg leuk om te doen. Om naar een uitje / etentje van mijn partner haar werk te gaan lijkt me dan weer helemaal niks. Ik hoef haar ook echt niet mee op mijn uitjes, daar zit voor mij de werk / privé grens.
Mn man heeft een heel hecht team op zijn werk. Partners worden daar ook erg leuk ontvangen.
Daarentegen is het op mijn werk wat minder partners erbij. :s) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')