TR gemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:36 schreef Fok-it het volgende:
Ach, of een papzak nou zoveel erger is dan een notoire drankorgel
Ik zie hetquote:
Welk leedvermaak ?quote:
Doe er wat mee sukkel.quote:
Herman is beide.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:36 schreef Fok-it het volgende:
Ach, of een papzak nou zoveel erger is dan een notoire drankorgel
4 jaar geleden.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk leedvermaak ?
Wanneer heeft Feijenoord voor het laatst CL gespeeld?
Je doet FOK! te kort. Verder heb je gelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Herman is beide.
Vast jaloers dat Boskamp nog een zal geld krijgt om zijn onzin te verkondigen terwijl hij nooit verder is gekomen dan de lokale schoolkrant en FOK!
Is dit een persoonlijke aanvalquote:
Sukkel wel ja. Notoire drankorgel een objectieve constateringquote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dit een persoonlijke aanval
Tsjuiphof.quote:
Zoveel Feyenoord zal er niet meer in hem zitten waardoor hij neutraal kan kijken naar een wedstrijd van Ajax?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:33 schreef tong80 het volgende:
Flikker op kut Feijenoorder. Papzak dat je er bent.
[ afbeelding ]
Kkr geil.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
Veel dank voor dit topic, anders had ik deze foto nooit gezien! @:Lange_Lans (Random Pics van de Dag #663 (74)
[ afbeelding ]
Pwima.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
Veel dank voor dit topic, anders had ik deze foto nooit gezien! @:Lange_Lans (Random Pics van de Dag #663 (74)
[ afbeelding ]
jesuz wat een gijlsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
In 2017, laatste wedstrijd 2-1 winst op Napoliquote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk leedvermaak ?
Wanneer heeft Feijenoord voor het laatst CL gespeeld?
Oh je was me voor.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
4 jaar geleden.
Maar die wonnen thuis tenminste van Napoli.
Oh zij ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, ik en voetbalquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsjuiphof.
Ove Tsjuiphof.
Nooit voor Ajåx gespeeld trouwens.
Bøskamp bijna wel.
Op verzoek van Jopie.
Johannes heet hij officieel.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:40 schreef bami_haar het volgende:
Johan Boskamp? Ga je huiswerk even doen
Herman Kuiphof was een legendarische sportcommentator.quote:
Zo werd-ie vroeger regelmatig genoemd door commentatoren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:40 schreef bami_haar het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
4 jaar geleden.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In 2017, laatste wedstrijd 2-1 winst op Napoli
Dat is zijn officiële naam zufkut.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:40 schreef bami_haar het volgende:
Wanneer heeft Feijenoord voor het laatst CL gespeeldquote:
Ik kan het nog een keer voor je quoten. Snap het als je traag van begrip bentquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Feijenoord voor het laatst CL gespeeld
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
4 jaar geleden.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In 2017, laatste wedstrijd 2-1 winst op Napoli
Geweldig. Eén keer de laatste 20 jaar. Troffen een zwak Napoli.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kan het nog een keer voor je quoten. Snap het als je traag van begrip bent
[..]
[..]
Lekker janken en Feyenoorders op FOK! als boksbal gebruiken voor je agressieproblemenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig. Eén keer de laatste 20 jaar. Troffen een zwak Napoli.
Het is Feijenoord. Met puntjes. Daar is geen Erasmus voor nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker janken en Feyenoorders op FOK! als boksbal gebruiken voor je agressieproblemen
Ik ben Feijenoorder én Feyenoorder want ik ben geboren en getogen in de deelgemeente Feijenoord inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Feijenoord. Met puntjes. Daar is geen Erasmus voor nodig.
Ook dat zwakke Napoli had van dit ongekend zwakke Aax gewonnen. Weliswaar met 7 tegengoals over 2 wedstrijden ipv 10.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sjaarloosquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben Feijenoorder én Feyenoorder want ik ben geboren en getogen in de deelgemeente Feijenoord inderdaad.
Weet niet of Feyenoorders @:Elan of @:Oostblokker ook uit Feijenoord of een andere deelgemeente komen
De stad van de mooie brug. In Rotterdam hebben ze een brug die beweegt als je er over heen gaat. Zeg maar de Joke Bruis onder de vergane glory.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Sjaarloos![]()
Tong woont toch in Zaltbommel of zo? Simpel provinciaaltje is het
Doe je voordeel met die mooie brug zou ik zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De stad van de mooie brug. In Rotterdam hebben ze een brug die beweegt als je er over heen gaat. Zeg maar de Joke Bruis onder de vergane glory.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De stad van de mooie brug. In Rotterdam hebben ze een brug die beweegt als je er over heen gaat. Zeg maar de Joke Bruis onder de vergane glory.
We hebben Manchester City ook alle hoeken van het veld laten zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niet, wel gewoon Rotterdammert.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:19 schreef Erasmus het volgende:
Weet niet of Feyenoorders @:Elan of @:Oostblokker ook uit Feijenoord of een andere deelgemeente komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |