Hoorde ik het toch goed, wel een goede oplossing. Snap ie, oplossing hu hu huquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar is hij over na gaan denken na het zien van een documentaire.
Hij denkt het wel
Gelukkig heb ik nu niets te drinken of te etenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed, wel een goede oplossing. Snap ie, oplossing hu hu hu
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu niets te drinken of te eten![]()
hu hu hu
Totale miscommunicatie , vooral vanuit Moraquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:06 schreef ChocoFan het volgende:
Lol, erik raakt wat opgewonden met praten dus mora zegt, rustig rustig je reageert wat heftig.
Jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Totale miscommunicatie , vooral vanuit Mora
Ja zijn denkwijze is echt uniek daarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Omg die erik ook, ik ga toch niet naar een kroeg want daar komen vrouwen die graag naar een kroeg willen en nu over zijn sport poolstokspringen.
Die eerste indruk van mora klopt ook best wel maar meer een lulletje rozewater dan. Sukkeltje is het gewoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zijn denkwijze is echt uniek daar
Hij doet nu ook nog een oproep voor straks buitenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
Hij is 2 keer nl kampioen geweest maar geen vrouw die hem wil, ja zeg erik, denk je nou echt dat je een godsgeschenk bent of zo.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
Polstokverspringen.. die sport ken ik nog niet
Dat ie ook denkt dat dat gebeurt, hij heeft echt een totaal verkeerd zelfbeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:08 schreef puzziepie het volgende:
En dan is Erik twee keer kampioen geweest en geen vrouw die naar hem toekwam
Het is fokking triest eigenlijk hoe hij denkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij doet nu ook nog een oproep voor straks buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |