Zoals ik al zei, alle mannen zijn op hetzelfde uit. Niet alle mannen zijn er open en eerlijk over... Tot ze een keer door de mand vallen. Dat zijn de ergste.quote:
Een snob fijnproever als Barb gaat waarschijnlijk meer voor...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
OnlyFans hoeven niet perse tettenpics te zijn natuurlijk.
Nee, klopt iets in de trant van volledige naaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OnlyFans hoeven niet perse tettenpics te zijn natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een snob fijnproever als Barb gaat waarschijnlijk meer voor...
[ afbeelding ]
Zie je de witte prut op de lapjes vlees?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je de witte prut op de lapjes vlees?
Als super loyale vrouw met een sterke kinderwens ben je dus gewoon fucked.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, alle mannen zijn op hetzelfde uit. Niet alle mannen zijn er open en eerlijk over... Tot ze een keer door de mand vallen. Dat zijn de ergste.
Nee hoor. Kijkend maar mijzelf; super loyaal naar mijn partner die mijn brede interesse in tetten accepteert.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:48 schreef Medusa666 het volgende:
Als super loyale vrouw met een sterke kinderwens ben je dus gewoon fucked.
Prik je zo doorheen op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, alle mannen zijn op hetzelfde uit. Niet alle mannen zijn er open en eerlijk over... Tot ze een keer door de mand vallen. Dat zijn de ergste.
Jij weet dat. Ik denk dat het voor Medusa een eerste confrontatie was waarin haar vertrouwen in de mensheid/manheid vreselijk is beschaamd. Door onze Barb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:51 schreef TaMieke het volgende:
Prik je zo doorheen op een gegeven moment.
Geen kinderwens hebben helpt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Als super loyale vrouw met een sterke kinderwens ben je dus gewoon fucked.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Maar jij had toch een open relatiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Kijkend maar mijzelf; super loyaal naar mijn partner die mijn brede interesse in tetten accepteert.
Als dr eerste confrontatie online was, staat er nog heel wat te wachten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij weet dat. Ik denk dat het voor Medusa een eerste confrontatie was waarin haar vertrouwen in de mensheid/manheid vreselijk is beschaamd. Door onze Barb.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:56 schreef TaMieke het volgende:
En daarbij, genoeg mannen die wel kinderen willen.
Was het niet dezelfde Barb die dat beweerde? De huichelaar.quote:
Speciaal voor haar...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:56 schreef TaMieke het volgende:
Als dr eerste confrontatie online was, staat er nog heel wat te wachten.![]()
En daarbij, genoeg mannen die wel kinderen willen.
Denk dat Britney Spears beter van toepassing is. Al zal dat wel ruim voor haar tijd wasquote:
Ik trof er veel die zelf toch ook een kinderwens hadden. Of er al hadden…quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso.
En ook een hoop mannen die er zelf niet perse over nagedacht hebben. Of, zoals de mijne, die er op zich niet negatief tegenover staat, maar liever mij heeft dan kinderen.
Dit was zeker niet mijn eerste confrontratie en ik prik ze steeds meer door, maar het verrast je toch telkens weer hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij weet dat. Ik denk dat het voor Medusa een eerste confrontatie was waarin haar vertrouwen in de mensheid/manheid vreselijk is beschaamd. Door onze Barb.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:03 schreef Medusa666 het volgende:
Dit was zeker niet mijn eerste confrontratie en ik prik ze steeds meer door, maar het verrast je toch telkens weer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |