Politieke leiders die elkaar ontmoeten. Dat doen ze normaal nooit !quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dat verhaal over de stiekeme ontmoeting tussen Trump en Poetin. Dat bleek na heel wat ophef gewoon waar te zijn!
Velen lijken er ook oprecht vanuit te gaan dat hij herkozen wordt. Zelf denk ik dat de kans dat hij de gevangenis in gaat groter is dan de kans dat hij herkozen wordt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Politieke leiders die elkaar ontmoeten. Dat doen ze normaal nooit !
Trump is een debiel. Des te meer vreemd om spijkers op laag water te gaan zoeken.
Artikel 5!!!111!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:25 schreef Perrin het volgende:
Al die internationale infra is wel onderhoudsgevoelig.
[ twitter ]
Je moet je wat minder laten opnaaien door volstrekt irrelevante mensen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als er iemand is, die ik een "verschrikkelijke winter" toewens, dan zijn het wel de landverraders en collaborateurs van de FvD.
Don't care. Amerika is een land van zekerheid. Je weet zeker dat er een debiel aan het roer komt. De ene nog debieler dan de ander.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Velen lijken er ook oprecht vanuit te gaan dat hij herkozen wordt. Zelf denk ik dat de kans dat hij de gevangenis in gaat groter is dan de kans dat hij herkozen wordt.
Karaktermoord proberen plegen op een man met succes. What else is new.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Nogal zorgwekkend. Ik weet niet of dit klopt, deze tweet kan een proactieve actie zijn om te voorkomen dat Musk zoiets zou flikken, maar toch.
Hoezo is dit een karaktermoord?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Karaktermoord proberen plegen op een man met succes. What else is new.
Hoop dat Musk de middelvinger blijft geven.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Gast die al eens betrapt is op een quote van Trump te verzinnen lijkt wederom iets te verzinnen
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit is wel een snelle draai he?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Begin toch wel het gevoel te krijgen dat Musk compromised is. Misschien hebben ze geen chantage materiaal op hem zoals Trump (gerucht was toch Russische prosties die op hem aan het pissen waren?) maar gebruiken ze de dreiging van een kernoorlog als chantage. En speelt Rusland in op zijn zwakke plek, zijn hero/saviour complex: dit gaat eindigen in een kernoorlog maar jij Elon Musk kan helpen dit te stoppen! De rode lijnen van het Kremlin zijn Crimea en Donbas behouden. Zodra Ukraine over deze lijn gaat dan start ww3! Hier zijn wat talkingpoints om de publieke opinie te beinvloeden.
[ twitter ]
Het zijn verdachtmakingen. Hem proberen weg te zetten als 'pro-Rusland'.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo is dit een karaktermoord?
Dan moet hij maar geen pro-Rusland opmerkingen maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zijn verdachtmakingen. Hem proberen weg te zetten als 'pro-Rusland'.
Dat deed en doet hij dan ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan moet hij maar geen pro-Rusland opmerkingen maken.
Net als ik hier geen pro-Oekraïne opmerkingen plaats.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat deed en doet hij dan ook niet.
Dat is hij ook gewoonquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zijn verdachtmakingen. Hem proberen weg te zetten als 'pro-Rusland'.
Uh... zeg ik dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Net als ik hier geen pro-Oekraïne opmerkingen plaats.
Oekraïne de toegang tot Starlink willen ontzeggen op de Krim werkt wel degelijk in het voordeel van Rusland. Zo vreemd is het toch niet dat hij daar dan kritische opmerkingen over krijgt? Of heeft Elon Musk, in tegenstelling tot ons gewone stervelingen, soms het recht om nooit tegenspraak te krijgen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat deed en doet hij dan ook niet.
Uiteraard mag je kritiek geven op zijn berichten. Maar de wereld in slingeren dat hij eerst met Putin heeft gesproken voordat hij die berichten naar buiten deed zonder bewijs, is smerige verdachtmaking.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Oekraïne de toegang tot Starlink willen ontzeggen op de Krim werkt wel degelijk in het voordeel van Rusland. Zo vreemd is het toch niet dat hij daar dan kritische opmerkingen over krijgt. Of heeft Elon Musk, in tegenstelling tot ons gewone stervelingen, soms het recht om nooit tegenspraak te krijgen?
Typisch dat free speech voorvechter Musk onmiddellijk censuur toepast voor maffiavriendjes uit het buitenland.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Nogal zorgwekkend. Ik weet niet of dit klopt, deze tweet kan een proactieve actie zijn om te voorkomen dat Musk zoiets zou flikken, maar toch.
Zit wel verschil tussen kritisch opmerken en roepen dat hij pro Rusland is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Oekraïne de toegang tot Starlink willen ontzeggen op de Krim werkt wel degelijk in het voordeel van Rusland. Zo vreemd is het toch niet dat hij daar dan kritische opmerkingen over krijgt? Of heeft Elon Musk, in tegenstelling tot ons gewone stervelingen, soms het recht om nooit tegenspraak te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |