Denk hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zolang het contract duurt.
Zou de Febo vooraf de Jumbo bellen over hoeveel geld de bewoners deze keer mogen winnen?
Zou Jill nog in het ziekenhuis liggen..... ??quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Over opschrijven gesproken .. hoe staat het ermee @:freaky40 ?
[ afbeelding ]
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Op de streams kijken meer mensen dan op tv, denk ik
zeker van bolquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:40 schreef puzziepie het volgende:
Maddy zegt dat er geld is teruggestort.
nee van Jumboquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker van bol
wat ze de hele week al verwachten
Nou nee, zo ging het nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Wanda vertelt emotioneel verhaal over abortus .. en het antwoord van Maddy is dat er geld teruggestort is??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De boodschappen zijn binnen - 11 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zit ik naar die gif van jou te kijken en had het geluid van die kamer opstaan..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:40 schreef puzziepie het volgende:
Wanda over dat ding binnen in haar.
[ afbeelding ]
Vermoed dat de Febo wegzapptequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Wanda vertelt emotioneel verhaal over abortus .. en het antwoord van Maddy is dat er geld teruggestort is??
Maddy kwam net binnen, geloof ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee vast niet .. ze waren van plan er rustig aan mee te doen ....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
jeffrey zegt, shit, gooi ik weer die dop weg, hij moest ze bewaren, hij heeft er al 3 weggegooid. Dus 3e of 4e biertje heeft ie al op nu vermoed ik.
Waar gooit ie die heen dan? Over de schutting?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
jeffrey zegt, shit, gooi ik weer die dop weg, hij moest ze bewaren, hij heeft er al 3 weggegooid. Dus 3e of 4e biertje heeft ie al op nu vermoed ik.
kan ook zijn dat hij ze van een ander heeft open gemaaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
Was een goed plan maar gaat ze denk ik niet lukken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee vast niet .. ze waren van plan er rustig aan mee te doen ....
Geen idee, volgens mij zei hij dat ie ze weggeflikt had, net als een peuk stel ik me dat voor en dan liggen ze daar dus ergens op de grond vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Waar gooit ie die heen dan? Over de schutting?
Oh ja, dat kan ook maar ik denk toch dat ie ze zelf gedronken heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ook zijn dat hij ze van een ander heeft open gemaakt
JW lijkt me niet het type dat zelf zijn biertje haalt en openmaaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook maar ik denk toch dat ie ze zelf gedronken heeft.
Lol, daar heb je een goed punt ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW lijkt me niet het type dat zelf zijn biertje haalt en openmaakt
Hij is toch beveiligerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
heeft Isaac wel een veiligheidsinstructie gehad?
wodka kwam niet van de Jumbo zei Madeleine straksquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:50 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben alleen maar mixxed vodka
https://www.jumbo.com/zoeken/?searchTerms=wodka
Dan is het bestellen dus1 grote lariekoekquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wodka kwam niet van de Jumbo zei Madeleine straks
van Erik mag de bijl niet gebruikt worden zonder veiligheidsinstructiequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk heeft ie een wapenvergunning
Komt ergens anders vandaan..... Mogelijk dat een zakelijk account meer mogelijkheden geeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:50 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben alleen maar mixxed vodka
https://www.jumbo.com/zoeken/?searchTerms=wodka
Okay , gelukkig maken wij nooit fouten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:51 schreef Aggie46 het volgende:
Maddy als je zeker weet dat je het verwijdert heb, dan is het weg.
Maar je hebt het niet verwijdert.
Gloeiende, begrijp dat nou eens.
De pc maakt geen fouten.
Wel de mens die de pc bedient.
Doet ze toch niet? Ze blijft herhalen dat de sigaretten haar fout zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef mangalie het volgende:
Maddy ga nu niet de computer steeds de schuld geven...
Neee de koffie die ze verwijderd zou hebben....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet ze toch niet? Ze blijft herhalen dat de sigaretten haar fout zijn.
?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef Silves het volgende:
He alle..we gaan maar weer eens proberen te posten..lukt al weken niet.
Moet je er wel bij vermelden dat ze zeker weet dat ze die koffie verwijderd had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet ze toch niet? Ze blijft herhalen dat de sigaretten haar fout zijn.
Dit gaat nog wat wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Probeert Esther nu al te bepalen dat JW minder bier moet drinken?
Nou ehhh...ik moet zeggen dat ik in de loop der jaren (mooi gezegd he) wel het 1 en ander heb bijgeleerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay , gelukkig maken wij nooit fouten.
Zo leert Maddy ook bij, net als jij en ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou ehhh...ik moet zeggen dat ik in de loop der jaren (mooi gezegd he) wel het 1 en ander heb bijgeleerd.
Niet alles, maar toch he.
Dit is heul niet handig van Estherquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit gaat nog wat worden
Dat lijkt me niet verstandig van Esther
Hij heeft groot gelijk. Ik zou het niet trekken als iemand zo tegen mij zou beginnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is heul niet handig van Esther
"Nee hoor ik drink lekker mijn biertjes, de boel kan hier morgen wel ontploffen, heb ik niets aan mijn biertjes gehad " , aldus JW
Het lijkt mij dat ze het best wel redelijk heeft gedaan voor een eerste keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo leert Maddy ook bij, net als jij en ik.
Ik vind hem een flapdrol maar soms moet ik wel om hem lachen. Hij loopt gewoon te kutten omdat het kan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:56 schreef freaky40 het volgende:
Sjees, Maddy, ruim je kantoor eens op, zegt Jeff. Even het vuurtje verder opstoken.....
Echt wel , en ze is er redelijk rustig onder gebleven . Valt me mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze het best wel redelijk heeft gedaan voor een eerste keer.
Het waren wel 33 bestellingen van mensen die zelf ook nog niet eens wisten wat ze eigenlijk wilde hebben en ze had verder geen mogelijkheid om dingen te noteren, dus die kartonnetjes met daarop de lijstjes vond ik eigenlijk wel goed gevonden
Ik ook niet, wat een afknapper is datquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Ik zou het niet trekken als iemand zo tegen mij zou beginnen
Ja dat is echt niet okayquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat een afknapper is dat
Dat is ook gebeurdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:00 schreef pingu66 het volgende:
Mijn god al meer dan 20 uur bezig zijn met de boodschappen.
Misschien is het beter om huishoud boodschapen en zakgeldboodschappen apart te doen.
Zou wel erg kinderachtig zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als Berend nee zegt ga ik lachen
Niet altijd wmbquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar soms zijn kinderachtige dingen grappig
Oh jij tikt het beter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:10 schreef puzziepie het volgende:
JW vindt alles prima ,maar heeft niets met de woke cultuur
Maw,JW is halsstarrig rechts.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:10 schreef puzziepie het volgende:
Nee op verschillende dagen dinsdag de huishoudboodschappenquote:
Puntje erbij voor JW....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:10 schreef puzziepie het volgende:
Zou zomaar kunnen, geen idee. maar dat is weer wat anders dan jezelf een ander geslacht voelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik las vandaag dat er meer dan 1 miljoen mensen Bi zijn
maar geaardheid is toch sowieso een spectrum? Heb ik gelezen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Prima toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar er zijn vele manieren .... Ik maak me er niet zo druk om ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, geen idee. maar dat is weer wat anders dan jezelf een ander geslacht voelen.
Ja er is van alles wat tegenwoordig en dat laatste is verstandig, doe ik ook niet over zulke onderwerpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar er zijn vele manieren .... Ik maak me er niet zo druk om ...
Over de bezorgkosten hoor je ze nooit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Dat is het nadeel van die bezorgdiensten, je moet altijd op 50 euro uit komen anders komen ze niet.
Picnic 30quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Dat is het nadeel van die bezorgdiensten, je moet altijd op 50 euro uit komen anders komen ze niet.
Mijn cokedealer wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Picnic heeft ook geen bezorgkosten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Over de bezorgkosten hoor je ze nooit.
Bij AH met 'n bepaald artikel is de bezorgkosten gratisquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Over de bezorgkosten hoor je ze nooit.
Het was eerst 25 en nu verhoogd en zou best 35 kunnen zijn, ik dacht 30 maar ik woon dan weer in een andere regio dan jou en ik kom altijd wel boven dat bedrag dus let er niet meer zo op. iig niet zo hoog als jumbo en ah en geen bezorgkosten of statiegeld voor krattenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
35 bij ons in Grunn, tenminste dat moet ik besteden
Jumbo wel, of je moet bepaalde dingen bestellen wat elke week wisselt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Picnic heeft ook geen bezorgkosten.
Ja ik ben picnic fan ja.
Maar dat zijn vaak de dure producten en dan zijn de bezorgkosten en andere producten vaak nog goedkoper dan dat ik die dure spullen bestel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jumbo wel, of je moet bepaalde dingen bestellen wat elke week wisselt.
Was ook picnic fan, maar nu Getir met minimaal 10 Euro en binnen een kwartier bezorgd .....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
Picnic heeft ook geen bezorgkosten.
Ja ik ben picnic fan ja.
Dat zou de mijne nooit doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als hij het niet heeft krijg je 'n zakje versneden poedersuiker/wasmiddel
Zo snel hoef ik mijn boodschappen ook niet en ik ben ook niet merk vast hoor, kan zo maar zijn dat ik over een paar maanden weer ergens anders bestel omdat ik de picnic dan weer ff zat ben. Want er zijn nu wel een paar dingen die ze al een tijd niet kunnen leveren en ik wil gewoon vaak het goedkoopste.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was ook picnic fan, maar nu Getir met minimaal 10 Euro en binnen een kwartier bezorgd .....![]()
Keuze is natuurlijk veel beperkter, maar ik ben er wel blij mee ...
Nope.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heeft ze een pruik van Moirama op?
Martin begon.quote:
Nee, echt niet he, nee nee, maakt hem niets uit, geen bal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
Maar het maakt hem geen bal uit verder.
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
Jw snapt het echt niet, dat clubjes gedoe.
Hij is ook niet gevraagd voor een clubje, esther ook niet zegt ze.
Ik ook, best lullig dat niemand hem bij een clubje heeft gevraagd. Maar ja, zo gaat dat in groepen.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was juist de bedoeling van Ruppie.
Een clubje maken met een aantal leden.Mag ook niemand bij.quote:
Weten we hier al hoeveel clubjes en wat voor clubjes er allemaal zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een clubje maken met een aantal leden.Mag ook niemand bij.
Dat geeft frictie.
Bestel dan gelijk... anders zijn de kippedijen weer niet voorradigquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
Maddy zegt nu tegen alicia dat de kippendijen geregeld zijn dus ze hoeft niet meer te bestellen
Dat heeft ze nu toch ook gedaan, net op kantoor, samen met de shag en wat lekkers voor berend van zijn eigen zakgeld nog want ze moest aan de 50 euro komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestel dan gelijk... anders zijn de kippedijen weer niet voorradig
Je hebt de meangirls.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weten we hier al hoeveel clubjes en wat voor clubjes er allemaal zijn?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:33 schreef puzziepie het volgende:
Bern streams en Maddy streams
Laturs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft ze wel op bestellen geklikt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heeft ze nu toch ook gedaan, net op kantoor, samen met de shag en wat lekkers voor berend van zijn eigen zakgeld nog want ze moest aan de 50 euro komen.
En jeff, die had toch ook een clubje of zit die dan bij rupert.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt de meangirls.
Het clubje van Rupert.
Die appels probeerde ze gisteren iedereen aan te smeren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha... Maddy klagen over de appels.. ze zegt dat ze het al in de camera heeft gezegd, slecht van de Jumbo en dat ze het zo nog even dichtbij de camera zal zeggen.
EN BOEM .. SL
Ze valt graag in herhaling..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha... Maddy klagen over de appels.. ze zegt dat ze het al in de camera heeft gezegd, slecht van de Jumbo en dat ze het zo nog even dichtbij de camera zal zeggen.
EN BOEM .. SL
Die heeft vast iemand gejat en gaat daar misbruik van maken dus dat is binnen een paar dagen ook weer verleden tijd want de Febo neemt dan alles weer af....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Verdomme .. nou ben ik m'n potlood kwijt.
Je ziet het in veel RLS dat ze producten marketen ... shampoo's, pasta, wijn kleding ..... Alleen in Nederland plakken ze alles af (behalve nu dan).quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:39 schreef Silves het volgende:
Het is toch echt waar dat de Jumbo en Bol.com het miljoen prijzengeld betaald!! zo goedkoop reclame maken vind je niet snel.
In de laatste BB mocht NIKE wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet het in veel RLS dat ze producten marketen ... shampoo's, pasta, wijn kleding ..... Alleen in Nederland plakken ze alles af (behalve nu dan).
Geen flauw idee...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Jappie ....
Wanneer komen de andere potloden nu ?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog 1 zo'n dag en Madeleine is overspannen.
Ze heeft 1 potlood en een schrijfblok. Niet potlood van Japquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Jappie ....
Wanneer komen de andere potloden nu ?
Ze zijn bang dat iedereen briefjes naar elkaar schrijft met geheime berichten zodat die niet uitgesprogken worden ... Maar dat doen ze nu ook al met lipstick/houtskool/eyeliners en kartonquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee...
Wel sadistisch om eerst het schrijfblok te leveren en geen potloden erbij. De logica van wel potlood en geen pen snap ik nog steeds niet
Ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:45 schreef juul. het volgende:
Heeft Nadir nog een zak drop aan Kenzy gegeven?
Ja, en dan wel potlodenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat iedereen briefjes naar elkaar schrijft met geheime berichten zodat die niet uitgesprogken worden ... Maar dat doen ze nu ook al met lipstick/houtskool/eyeliners en karton
Ze deden zelfs via shampoo letters aanraakte om zinnen te maken hahahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat iedereen briefjes naar elkaar schrijft met geheime berichten zodat die niet uitgesprogken worden ... Maar dat doen ze nu ook al met lipstick/houtskool/eyeliners en karton
leuk toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
denk niet dat ze daarmee overweg kan
Traag, maar zeker niet goed....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maddie vind ik stiekem best wel leuk nu ze zo is. Ze is menselijker, minder een schreeuwlelijk... ze doet d'r job traag doch goed. #teammaddie
Jatjesdrop.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:52 schreef Silves het volgende:
Nardief heeft bij het bestellen 1 zak venco besteld om terug te geven..
Ja maar de vraag is, 5 dropjes of de hele zakquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:52 schreef Silves het volgende:
Nardief heeft bij het bestellen 1 zak venco besteld om terug te geven..
Ze neemt haar taak wel serieus.Ik vind het bijna aandoenlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meningen mogen verschillen toch
Heel lief.quote:
Bijna hčquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze neemt haar taak wel serieus.Ik vind het bijna aandoenlijk.
Nou dat! Jij snapt me. Alleen ik helemaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze neemt haar taak wel serieus.Ik vind het bijna aandoenlijk.
Nadir is niet haar type.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:01 schreef claire3500 het volgende:
hahahaha gesprek tussen Zoe en Ruben is echt ongemakkelijk. Zoe wil zo graag met Ruben.
ja zelfs een mix van drop..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is, 5 dropjes of de hele zak
wat een onzin, hoezo zou ze daar niet meer overweg kunnen? Omdat ze met twee vingers typt (doen heel veel mensen) Of omdat ze het bestellen erg zorgvuldig wilde doen waardoor het veel tijd kostte?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
denk niet dat ze daarmee overweg kan
Beetje wanhopig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja dat is nu opeens Ruben hahahah
Rookt Ruben ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja dat is nu opeens Ruben hahahah
Ik zag rook uit zn mond komen en een pakje wegstoppen in zn linker jaszak.... Adem lijkt me vreemd want dan zou ik het nu ook zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:06 schreef claire3500 het volgende:
[..]
nee hij staat nu te dansen bij mij op de streams
Ik heb een SL.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:06 schreef claire3500 het volgende:
[..]
nee hij staat nu te dansen bij mij op de streams
Oh oke ik heb het niet gezien, zo ver ik weet van niet maar zou goed kunnen. Ik kwam er ook midden in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag rook uit zn mond komen en een pakje wegstoppen in zn linker jaszak.... Adem lijkt me vreemd want dan zou ik het nu ook zien
Geen idee sowieso Bern. :-)quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wie zijn er allemaal aan het weerwolven nu?
behoorlijk ja!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:12 schreef Silves het volgende:
hebben zelfs een tandarts op locatie..jasper al 2x geholpen..luxe hoor
Doet me aan de schooltandarts denken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:12 schreef Silves het volgende:
Tandarts en huisarts is gewoon basis hoor. Kunnen ze niet ontzeggen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:12 schreef Silves het volgende:
ieeuw, daar heb ik helemaal geen fijne herinneringen aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me aan de schooltandarts denken.
ik weet niet of een tandarts echt basis is, die legt normaal gesproken geen huisbezoeken af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tandarts en huisarts is gewoon basis hoor. Kunnen ze niet ontzeggen...
Ja daar kwam ik noooit binnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me aan de schooltandarts denken.
Klopt,en dat koste aardig centjuuhs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ieeuw, daar heb ik helemaal geen fijne herinneringen aan.
er is toch bij een eerder RLS ook wel eens sprake geweest van een mobiele tandarts? Waar toen iedereen omheen ging staan om te kijken?
Kwam de mijne maar op bezoek...ja tuurlijk echte utopia tafrelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tandarts en huisarts is gewoon basis hoor. Kunnen ze niet ontzeggen...
Nee, oké maar als iemand iets aan zijn gebit heeft, moet er wel iets aan gedaan worden lijkt me. Ik neem aan dat ze daarvoor gewoon verzekerd zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ik weet niet of een tandarts echt basis is, die legt normaal gesproken geen huisbezoeken af.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Kwam de mijne maar op bezoek...ja tuurlijk echte utopia tafrelen
Ieuwwww ja dat weet ik nogquote:
Ja Djedi denkt dan heb ik weer minder last van beidequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:20 schreef claire3500 het volgende:
Raar Ruben zegt net dat ie het niet voelt voor Zoe. Djedi zegt: ik weet het. Dan maakt ze Zoe alsnog blij wanneer Ruben weg is en zegt ze: je hebt de eerste stap gemaakt.
Zo inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Djedi denkt dan heb ik weer minder last van beide
Was volgens mij niet de meest bekwame tandarts.quote:
Ja precies!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
kan ze lekker naar Wanda luisteren waarvan ze niet weet dat die haar weg wilt
gepensioneerd dacht ik ... Mijn pa heeft het ff gedaan net voor ie zn eigen praktijk begon ... Ik mocht later altijd bange leerlingen naar de bus brengenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was volgens mij niet de meest bekwame tandarts.
Met dwang?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
gepensioneerd dacht ik ... Mijn pa heeft het ff gedaan net voor ie zn eigen praktijk begon ... Ik mocht later altijd bange leerlingen naar de bus brengen
Mocht je ook die fluormaskers proppen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
aan hun handjes sleepte ik ze mee het schoolplein over
Ik hoefde nooit naar binnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mocht je ook die fluormaskers proppen?
Als in tandjes kwijt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoefde nooit naar binnen... Ik heb dus echt geen idee wat zich daar verder afspeelde ... maar als ze niet gingen zouden mogelijk velen er achetraf spijt van hebben gehad
Dat is uit een boekquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ruben zijn voorhuid vast in de gulp.
hoe zie je wat met zijn vorhuid is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
Dat verteld hij net.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe zie je wat met zijn vorhuid is?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
voor de meelezers is het niet echt duidelijk wie je nu bedoelt met "haagse bluf"quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:32 schreef Silves het volgende:
Tuurlijk blijf het slachtoffer spelen, en je vreet en zuipt je de hele avond gratis( plus je eigen bestelling s binnen) mss een paar snoepjes uitdelen, cheapshit van een haagse bluf.
quote:
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:36 schreef mario390 het volgende:
ik will en beeld van de beelden hier in 40 topic zeigen weet niet of het kann
Wat Fruit zegt denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:36 schreef mario390 het volgende:
ik will en beeld van de beelden hier in 40 topic zeigen weet niet of het kann
Gebeurt juist teveel ditquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Er gebeurt zo weinig dat jullie dit al apart gaan vinden.
Me too.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buiten si het wel gezellig. Zou er zo bij willen zitten
Ik denk eigenlijk een diepe sneer.... ook moet ik bekennen dat ik het hoopquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat gemeend of zat daar een diepe sneer in
Oke we gaan. @Charlotte-007 jij MOET ook meequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou laten we over het hek klimmen
Ik hoop dat jullie me een kontje gevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Oke we gaan. @:charlotte-007 jij MOET ook mee![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, vanochtend kwamen er ook al boodschappen binnen, complete
chaos en Wanda die wanhopig probeert iedereen de keuken uit te krijgen ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
De boodschappen zijn binnen - 11 oktober 2022.TnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles gemist dus straks terugkijken
Gone...
Het idee is erg tof.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Oke we gaan. @:charlotte-007 jij MOET ook mee![]()
HAHAHAHHAHA :-)! Komt goed :-).quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie me een kontje geven
maar ik ga weer braaf ot
Nee ... voor mij wordt de poort gewoon geopendquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:45 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Je wil niet mee klimmen over het hek?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:45 schreef claire3500 het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHA :-)! Komt goed :-).
Ohhh... King Chufi komt binnen word er dan omgeroepen :-)quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... voor mij wordt de poort gewoon geopend
Wat heb je daarvoor gedaan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |